راهنمای گرفتن نوبت ویزامتریک سفارت آلمان برای ویزای کوتاه مدت - دارالترجمه رسمی درسا
آشنایی با ویزامتریک و چگونگی گرفتن وقت سفارت آلمان

آشنایی با ویزامتریک و چگونگی گرفتن وقت سفارت آلمان

کشور آلمان امروزه به‌عنوان یکی از کشورهای پیشرفته جهان در اروپای مرکزی است که آمار پذیرش مهاجران بسیاری را از سراسر جهان در کارنامه خود نسبت به سایر کشورهای جهان دارد. ازاین‌رو هرساله خیل عظیمی از هم‌وطنان عزیز در کشور درخواست‌های خود را برای گرفتن ویزای آلمان به این سفارت ارسال می‌کنند. اگر شما هم جزء آندسته از عزیزانی هستید که قصد مهاجرت به آلمان را دارید و با نحوه گرفتن وقت سفارت آلمان و خدمات ویزامتریک آشنا نیستید با این مطلب از دارالترجمه درسا همراه باشید تا شما را با این موارد آشنا کنیم.

ویزامتریک چیست و چه خدماتی ارائه می‌کند؟

برخی سفارت‌ها در کشورهای مختلف به دلایلی ازجمله حذف ترافیک حضوری متقاضی و کاغذبازی‌های اداری و همچنین هوشمندانه کردن روند درخواست ویزا تصمیم گرفته‌اند با توجه به ظرفیت بالای پذیرش‌ها بخشی از خدمات خود را به شرکت‌های واسط محول کنند. شرکت ویزامتریک امروزه به‌عنوان کارگزار رسمی و معتبر سفارت آلمان و ایتالیا در کشور ایران می‌باشد که کار ثبت نوبت و انجام برخی خدمات کنسولگری به این شرکت محول شده است.

سفارت آلمان در کشور ایران نیز ویزامتریک را به‌عنوان کارگزار اصلی و نماینده قانونی خود در دریافت نوبت معرفی کرده و افراد بایستی برای گرفتن وقت به سایت VISAMETRIC مراجعه کنند. عمده فعالیت‌های این شرکت واسط سفارت و متقاضی انجام خدمات امور کنسولی، خدمات مربوط به انگشت‌نگاری و بررسی مدارک ترجمه‌شده، گرفتن عکس بیومتریک برای سفارت آلمان، خدمات کپی مدارک و غیره خواهد بود.

نکته: در ویزامتریک خدمات صدور ویزا انجام نمی‌شود و این شرکت تنها نماینده رسمی سفارت آلمان برای دسته‌بندی کردن مدارک شما و ارسال به سفارت خواهد بود.

<yoastmark class=

راهنمای مراحل گرفتن وقت ویزامتریک سفارت آلمان

قبل از اینکه بخواهیم مراحل اصلی گرفتن نوبت از سایت ویزامتریک را به شما آموزش دهیم بد نیست بدانید خدمات ویزامتریک آلمان در تهران تنها برای ویزاهای کوتاه‌مدت آلمان زیر 90 روز ازجمله ویزای توریستی، تجاری، پزشکی، دیدار با دوستان و خانواده و غیره خواهد بود اما برای ویزاهای دائم و بلندمدت بایستی به خود سفارت آلمان مراجعه کرد و اما در ادامه این سؤال پیش می‌آید که ما چگونه برای گرفتن نوبت ویزامتریک آلمان اقدام کنیم؟

لازم به ذکر است گرفتن وقت کاملاً آنلاین بوده و شما بایستی با مراجعه به سایت ویزامتریک سفارت آلمان این کار را انجام دهید. شما می‌توانید بر اساس نوع درخواست ویزای خود اعم از ویزای شنگن، ویزای تحصیلی آلمان و غیره از این سایت استفاده کنید. طبق تصویر بالا ابتدا با مراجعه به سایت Visametric از منو بالا وارد بخش رزرو قرار ملاقات شوید.

زمانی که وارد لینک درخواست ملاقات ویزامتریک شدید شماره‌حساب‌های اعلامی این کارگزار رسمی سفارت آلمان درج‌شده است که با توجه به نوع ویزای آلمان بایستی برای رزرو قرار ملاقات به حساب های زیر واریز نمایید. ما به‌صورت خلاصه این مبالغ را اعلام خواهیم کرد.

جزئیات حساب بانکی برای واریز هزینه ویزای شنگن آلمان

  • گیرنده: شرکت رهیاب گذر آرتا
  • نام بانک: بانک سامان، شعبه میرداماد
  • شماره کارت: 1059 0012 8670 6219

جزئیات حساب بانکی برای واریز هزینه ویزای ملی

  • گیرنده: شرکت رهیاب گذر آرتا
  • نام بانک: بانک سامان، شعبه میرداماد
  • شماره‌حساب: 80981027883031
  • شماره کارت: 6219867000010435

از زمان واریز وجه حدوداً 24 ساعت بعد می‌توانید ثبت‌نام خود را آغاز کنید.

نکته: برای ثبت‌نام در لیست انتظار وقت سفارت برای ویزای شنگن هزینه بایستی فقط با کارت‌بانکی صورت گیرد.

لینک رزرو وقت ویزای شنگن

لینک رزرو وقت ویزای ملی

نکته: اگر مبالغ مذکور را قبل از ثبت درخواست نوبت از طریق فیش نقدی و یا حواله بانکی به شماره‌حساب‌های اعلامی انجام داده‌اید حتماً تصویر و اطلاعات واریز را به ایمیل irancustomersupport@visametric.com ارسال نمایید.

<yoastmark class=

نکات مهم هنگام گرفتن نوبت ویزامتریک آلمان

حتماً هنگام پر کردن فرم رزرو ملاقات به‌صورت آنلاین به نکات زیر توجه نمایید.

  1. در حال حاضر مبلغ ثبت‌نام در لیست انتظار برای ویزای شنگن سفارت آلمان برای هر نفر 13.000.000 ریال خواهد بود.
  2. وقت رزرو شده تنها از طریق مرجع رسمی ویزامتریک اعلام می‌گردد.
  3. هنگامی‌که مجاز به گرفتن وقت باشید این نوبت از طریق VisaMetric اعلام می‌گردد.
  4. به‌هیچ‌وجه امکان ابطال و تغییر وقت رزرو وجود نداشته و درصورتی‌که در زمان موردنظر حضور نداشته باشید مبلغ پرداختی عودت نخواهد شد.
  5. عودت وجه پرداختی در زمان حضور شما درصورتی‌که مدارک شما ناقصی نداشته باشد و در زمان موردنظر حضور داشته باشید به‌حساب شما انجام می‌گردد.
  6. توصیه می‌شود هنگام حضور در ویزامتریک فرم عودت وجه را نیز از سایت دانلود کرده و طبق آن فرم مربوطه را وارد نمایید.

فرم عودت وجه رزرو قرار ملاقات ویزامتریک

پیشنیاز گرفتن نوبت ویزامتریک سفارت آلمان

قبل از اینکه شما اقدام به گرفتن وقت سفارت آلمان نمایید بایستی ابتدا مدارک خود را طبق چک‌لیست موردنظر برای ویزای 90 روزه که فایل‌های پی‌دی‌اف آن را در لینک زیر موجود است آماده کرده و سپس اقدام به واریز وجه و ثبت‌نام در VISAMETRIC نمایید.

لینک راهنمایی مدارک لازم برای ویزای کوتاه‌مدت آلمان

ترجمه مدارک به آلمانی برای ویزا متریک نیز بایستی برای مراحل اخذ ویزای آلمان انجام شود. لازم به ذکر است این ترجمه بایستی توسط مترجم رسمی آلمانی مورد تأیید قوه قضاییه در دارالترجمه رسمی آلمانی انجام گیرد. ما به‌عنوان یک دارالترجمه رسمی خدمات ترجمه رسمی مدارک شما را برای سفارت آلمان انجام خواهیم داد. همچنین درصورتی‌که نیاز به تاییدات مهر دادگستری و وزارت امور خارجه می‌باشید حتماً قبل از اقدام این مورد را از سفارت بپرسید تا در صورت لزوم اقدامات لازم انجام گیرد. در انتها بد نیست با لیستی از بهترین دارالترجمه های رسمی در تهران جهت انجام خدمات ترجمه آشنا شوید.

سخن پایانی

در این مطلب ما شما را با نحوه گرفتن وقت سفارت آلمان برای ویزای کوتاه‌مدت 90 روزه از طریق سایت ویزامتریک آشنا کردیم. لازم به ذکر است از پرداخت هرگونه وجه اضافی به افراد و یا مؤسسات مشکوک جدا خودداری کنید. تنها سایت معتبر برای این مورد Visametric بوده که همه خدمات آن به‌صورت آنلاین انجام خواهد شد.

نوشتهٔ پیشین
لیست بهترین دارالترجمه های رسمی در پونک تهران به همراه آدرس
نوشتهٔ بعدی
اسامی بهترین دارالترجمه های رسمی در سعادت آباد تهران

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست