لیست بهترین دارالترجمه های رسمی در پونک تهران به همراه آدرس - دارالترجمه رسمی درسا
بهترین دارالترجمه در پونک

لیست بهترین دارالترجمه های رسمی در پونک تهران به همراه آدرس

بد نیست بدانید که امروزه تعداد کل دارالترجمه‌های رسمی در تهران حدوداً بیش از 360 عدد بوده که هرکدام در مناطق مختلفی از تهران دایر می‌باشند. تمامی این دارالترجمه‌های رسمی زیر نظر مترجم رسمی حضوری فعالیت داشته و قادرند که تمامی زبان‌های رسمی و جاری در کشور را هم ترجمه رسمی و هم ترجمه تخصصی نمایند.

ما در این بخش شما را با بهترین دارالترجمه های رسمی در منطقه پونک تهران آشنا خواهیم کرد؛ بنابراین اگر در این منطقه ساکن هستید می‌توانید به این دفاتر به‌صورت حضوری مراجعه کرده و از خدمات ترجمه رسمی مدارک استفاده نمایید. البته لازم به ذکر است اکثر این دارالترجمه های رسمی دارای وب‌سایت اینترنتی بوده و امکان خدمات ترجمه آنلاین را نیز خواهند داشت. جهت آشنایی بیشتر با بهترین دارالترجمه های رسمی در پونک با ما همراه باشید.

آشنایی با دارالترجمه های رسمی در پونک به همراه آدرس

1- دارالترجمه رسمی درسا

ما به‌عنوان یکی از فعال‌ترین دفتر ترجمه رسمی در منطقه پونک با در اختیار داشتن مترجم رسمی حضوری انگلیسی در دفتر امکان ارائه خدمات ترجمه رسمی انواع مدارک هویتی، شغلی و تحصیلی را خواهیم داشت. لازم به ذکر است در دارالترجمه رسمی درسا علاوه بر زبان انگلیسی، ‌زبان‌های رسمی دیگری ازجمله آلمانی، ترکی استانبولی، چینی، عربی را زیر نظر مترجم رسمی و قسم‌خورده ترجمه خواهیم کرد.

یکی از محسنات استفاده از خدمات ترجمه رسمی در دارالترجمه درسا این است که امکان ثبت سفارش به‌صورت آنلاین را داشته لذا متقاضیان عزیز می‌توانند در هرلحظه از شبانه‌روز از خدمات رسمی و غیر رسمی این دفتر ترجمه در پونک استفاده کنند. لازم به ذکر است آدرس دفتر ترجمه در انتهای همین سایت درج‌شده است. جهت تماس با کارشناسان ترجمه با شماره زیر در ارتباط باشید:

02144856237

2- دارالترجمه رسمی در پونک، پارسیس

دارالترجمه رسمی پارسیس نیز با عنوان دفتر ترجمه رسمی شماره 858 فعالیت داشته و همچنین به‌عنوان یکی از بهترین دارالترجمه های رسمی در پونک تهران خواهد بود. این دارالترجمه رسمی از طرفی به‌عنوان یکی از پر سابقه ترین دفاتر ترجمه است که حدوداً 15 سال سابقه در امر ترجمه های رسمی و معتبر داشته و با در اختیار داشتن مترجمان تخصصی، بسیاری از متون تخصصی را ازجمله کتاب‌های علمی، مقالات دانشگاهی و ژورنال و موضوعات مختلف تخصصی را ترجمه خواهد کرد. همچنین امکان ترجمه انواع فیلم و سریال به‌وسیله مترجم انسانی و باتجربه وجود خواهد داشت.

آدرس: تهران – بزرگراه اشرفی اصفهانی – نبش کوچه حضرت امیر – دفتر ترجمه شماره 858

تلفن تماس: 02144879630

3- دارالترجمه پونک، راهنما

راهنما نیز به‌عنوان یکی دیگر از لیست دارالترجمه های رسمی در پونک بوده که خدمات ترجمه رسمی را توسط مترجم مسئول و غیر رسمی را توسط مترجمان تخصصی انجام خواهد داد. این دارالترجمه رسمی در شمال غرب تهران با شماره 1067 فعال می‌باشد.

4- دارالترجمه رسمی پونک تهران، هزاره سوم

دارالترجمه هزاره سوم نیز در نزدیکی میدان پونک واقع‌شده است که مانند سایر دارالترجمه های رسمی در تهران، خدمات ترجمه رسمی را به زبان‌های مختلف ازجمله انگلیسی، ترکی، عربی، ایتالیایی و روسی را خواهد داشت. دارالترجمه هزاره سوم هم‌اکنون با عنوان دفتر ترجمه رسمی 449 تهران نیز فعال است. این دارالترجمه نیز علاوه بر خدمات رسمی امکان ترجمه‌های متون تخصصی را دارد.

5- دارالترجمه پونک اشرفی اصفهانی، شاهان

این دفتر ترجمه با نام دفتر ترجمه شاهان با شماره 1123 فعالیت دارد که خدمات ترجمه رسمی انگلیسی را توسط مترجم رسمی حضوری انجام خواهد داد. در این دارالترجمه تمامی خدمات هم به‌صورت آنلاین و هم به‌صورت حضوری از روی مدارک انجام می‌گردد.

بهترین دفاتر ترجمه در پونک

بهترین دفاتر ترجمه در پونک

کلیه خدمات ارائه‌شده در دارالترجمه های رسمی در پونک

ازآنجایی‌که اکثر دارالترجمه های رسمی نام‌برده شده در منطقه پونک، اشرفی اصفهانی و حتی چهاردیواری فعالیت مؤثری دارند لذا به دلیل نزدیکی به دانشگاه معتبر علوم و تحقیقات تهران در این منطقه فعالیت مؤثری درزمینهٔ ترجمه رسمی انواع مدارک خواهند داشت. در حالت کلی تمامی مدارک ذیل در این دفاتر ترجمه در پونک قابل انجام است.

  1. ترجمه مدارک هویتی شامل: ترجمه رسمی شناسنامه، مدارک مربوط به سند ازدواج، کارت ملی، انواع گواهینامه‌ها و حتی پاسپورت.
  2. ترجمه انواع مدارک تحصیلی شامل: ترجمه انواع دانشنامه‌های تحصیلی، مدارک مربوط به دیپلم، ترجمه مدارک پیش‌دانشگاهی، ترجمه ریزنمرات تحصیلی.
  3. ترجمه انواع مدارک شغلی شامل: ترجمه لیست بیمه کارکنان، فیش حقوقی، ترجمه رسمی اساسنامه شرکت‌ها و انواع قراردادها.
  4. امکان انجام انواع ترجمه‌های همزمان در تمامی زبان‌ها توسط مترجمان نخبه و شفاهی.
  5. امکان ترجمه تخصصی انواع متون علمی ازجمله کتاب‌های علمی، رمان، شعر، ترجمه انواع متون سایت، مقالات ژورنال در رشته‌های مختلف.
  6. امکان اخذ مهر تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه توسط نمایندگان دارالترجمه در صورت لزوم.

هزینه ترجمه رسمی در پونک چه قدر است؟

یکی از مهم‌ترین مسائلی که بسیاری از متقاضیان ممکن است دغدغه آن را داشته باشند قیمت ترجمه‌ها در این دارالترجمه های رسمی خواهد بود. لازم است صادقانه خدمت شما اعلام گردد که همه دارالترجمه های رسمی موظف هستند که قیمت‌های اعلامی برای ترجمه‌های رسمی را مطابق با نرخ نامه اعلامی از اداره امور مترجمان رسمی اخذ نمایند که البته این نرخ نامه در سایت اداره امورمترجمان رسمی به تاریخ جدید موجود است.

درصورتی‌که نیاز به خدمات ترجمه رسمی فوری در بهترین دارالترجمه های رسمی در پونک در زبان‌های انگلیسی، آلمانی، عربی، ایتالیایی، اسپانیولی و غیره دارید می‌توانید با شماره‌های زیر در ارتباط باشید: 02144856791

نوشتهٔ پیشین
ترجمه رسمی مالیات بر ارث به تمامی زبان ها به همراه تاییدات کامل
نوشتهٔ بعدی
آشنایی با ویزامتریک و چگونگی گرفتن وقت سفارت آلمان

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست