اسامی بهترین دارالترجمه های رسمی در سعادت آباد تهران - دارالترجمه رسمی درسا
اسامی بهترین دارالترجمه های رسمی در سعادت آباد تهران

اسامی بهترین دارالترجمه های رسمی در سعادت آباد تهران

اگر در مناطق شمال غربی پایتخت ساکن هستید و در محدوده سعادت آباد و یا شهرک غرب زندگی می‌کنید و به دنبال بهترین دارالترجمه رسمی در سعادت آباد می‌باشید تا برای اقداماتی چون اخذ ویزا از کشور مقصد در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام کنید. ما در این بخش از سایت به شما لیست کاملی از دفاتر ترجمه رسمی در سعادت آباد تهران را در مناطق مختلف ارائه خواهیم کرد. پس به‌جای اینکه وقت خود را به گشت‌وگذار در اینترنت برای پیدا کردن یک دارالترجمه معتبر در سعادت آباد صرف کنید توصیه می‌کنیم با این مطلب همراه باشید.

خدمات کلی ارائه شده در دارالترجمه رسمی سعادت آباد

امروزه اکثر دارالترجمه های رسمی در تهران امکان انجام خدمات ترجمه رسمی غیرحضوری و یا ترجمه تخصصی آنلاین را از طریق سایت‌های اینترنتی خود مهیا کرده‌اند. لذا شما عزیزان می‌توانید حتی از داخل منزل درخواست ترجمه رسمی و ترجمه تخصصی را به یک دارالترجمه رسمی ارسال کنید. مهم‌ترین فرآیندی که شخص متقاضی و یا دفتر مهاجرتی برای خدمات اخذ ویزا از سفارت کشور مقصد انجام می‌دهند ترجمه رسمی به زبان‌های مورد تأیید سفارت خواهد بود. این ترجمه‌ها تنها در دارالترجمه های رسمی و زیر نظر مترجمان رسمی مورد تأیید سفارت انجام می‌پذیرد.

در لیست کاملی که ارائه خواهد شد معمولاً دفاتر ترجمه امکان ترجمه انواع زبان‌های شاخص ازجمله انگلیسی، آلمانی، چینی، عربی، فرانسه، ایتالیایی و غیره را خواهند داشت.

ترجمه رسمی در سعادت آباد و شهرک غرب

ترجمه رسمی در سعادت آباد و شهرک غرب

لیست دارالترجمه های رسمی در سعادت آباد

در ادامه اسامی معتبرترین دارالترجمه های فعال در محله سعادت آباد تهران را معرفی خواهیم کرد. در لیست زیر 6 دارالترجمه شاخص را معرفی کردیم که در انتها لیست کامل درج شده است.

1- دارالترجمه رسمی درسا

دفتر ترجمه درسا هرچند به‌عنوان یکی از بهترین دارالترجمه ها در پونک تهران می‌باشد اما به‌عنوان یکی از دفاتر فعال و آنلاین در انجام ترجمه رسمی انواع مدارک هویتی، شغلی و تحصیلی به بیش از 10 زبان شاخص بوده که ساکنین محترم سعادت آباد تهران می‌توانند خدمات خود را به‌صورت آنلاین در کمترین زمان ممکن به‌صورت کاملاً فوری دریافت کنند.

در این دارالترجمه معتبر علاوه بر ترجمه مدارک امکان دریافت مهر تاییدات قانونی دادگستری و وزارت امور خارجه وجود خواهد داشت.
دارالترجمه رسمی درسا خدمات ترجمه رسمی در سعادت آباد تهران را به‌صورت آنلاین دارد به همین دلیل حتی از طریق ورود به سایت این دارالترجمه و ثبت سفارش می‌توانید ترجمه خود را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنید.

شماره تماس جهت ثبت درخواست

02144856237

2- دارالترجمه رسمی در سعادت آباد شماره 759

دفتر ترجمه 759 سعادت آباد تهران امکان ترجمه معتبر و رسمی کلیه زبان‌های تحت پوشش را خواهد داشت همچنین امکان تأیید فوری درخواست و اخذ تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه را در کارنامه خود دارد. در دارالترجمه 759 امکان ارائه خدمات ترجمه ناتی نیز وجود خواهد داشت. همچنین با در اختیار داشتن چندین مترجم تخصصی امکان انجام خدمات ترجمه کتاب و مقاله نیز وجود دارد. آدرس این دارالترجمه در سعادت آباد – چهارراه سرو واقع می‌باشد که در جدول انتهایی این مطلب آدرس به همراه شماره‌های تماس درج خواهد شد.

3- دارالترجمه سعادت آباد، کارو

دارالترجمه رسمی کارو نیز به‌عنوان یکی از دارالترجمه های معتبر در سعادت آباد تهران محدوده میدان کاج می‌باشد که با کد 1387 فعالیت خواهد داشت. خدمات کلی ارائه‌شده در دارالترجمه کارو سعادت آباد شامل ترجمه کلیه اسناد و مدارک به‌تمامی زبان‌ها بوده که زیر نظر مترجم رسمی حضوری در دفتر انجام خواهد شد. لازم به ذکر است مانند سایر دارالترجمه های دیگر امکان خدمات ترجمه فوری نیز وجود دارد.

4- دارالترجمه رسمی آتنا در سعادت آباد

دفتر ترجمه آتنا نیز یکی دیگر از لیست دارالترجمه های رسمی در منطقه سعادت آباد تهران بوده که امکان ترجمه انگلیسی، فرانسه؛ آلمانی، عربی، ایتالیایی و روسی را خواهد داشت. تمامی ترجمه‌های انجام‌شده در این دفتر ترجمه زیر نظر مترجم رسمی بوده و امکان اخذ تاییدات قانونی نیز وجود دارد. محدوده آدرس این دارالترجمه در سعادت آباد بالاتر از میدان کاج می‌باشد که آدرس دقیق به همراه شماره تماس آن را می‌توانید در فایل انتهای مقاله دریافت کنید.

5- دارالترجمه علامه

دفتر ترجمه علامه نیز یکی از قدیمی‌ترین دارالترجمه های رسمی در منطقه سعادت آباد تهران بوده که در محدوده خیابان علامه شمالی واقع می‌باشد. این دارالترجمه امکان ترجمه انواع مدارک به زبان انگلیسی، اسپانیایی، فرانسه، آلمانی و عربی را دارد. شما می‌توانید از طریق سایت این دارالترجمه سفارش خود را به‌صورت آنلاین ثبت نمایید.

6- دارالترجمه در سعادت آباد، سورن

دارالترجمه سورن نیز به‌عنوان یکی از دارالترجمه های رسمی در سعادت آباد و شهرک غرب تهران شناخته می‌شود که امکان ترجمه توسط مترجم رسمی قوه قضاییه در زبان‌های مختلف انگلیسی، ترکی استانبولی، آلمانی و چینی را خواهد داشت. لازم به ذکر است دفتر ترجمه سورن با شماره 818 به‌صورت رسمی فعالیت می‌کند. همچنین امکان ترجمه خدمات ترجمه شفاهی را نیز خواهد داشت.

چه مدارکی در این دارالترجمه های رسمی ترجمه خواهند شد؟

به‌صورت کلی در تمامی دارالترجمه رسمی در سعادت آباد و شهرک غرب امکان ترجمه انواع مدارک زیر را خواهند داشت. لازم به ذکر است لیست این مدارک به‌عنوان چک‌لیست عمومی انواع مدارک موردنیاز در سفارتخانه‌ها خواهد بود که البته به‌صورت خلاصه درج‌شده است:

  • مدارک هویتی شامل: ترجمه رسمی شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه، مدارک مربوط به سند ازدواج، کارت پایان خدمت و غیره.
  • مدارک شغلی و کاری شامل: ترجمه اساسنامه شرکت‌ها، روزنامه رسمی، فیش حقوقی، انواع گواهی مالیاتی و غیره.
  • مدارک تحصیلی شامل: ترجمه گواهی اشتغال به تحصیل، دانشنامه تحصیلی، سرفصل دروس دانشگاهی و غیره.

هزینه ترجمه رسمی انواع مدارک در محله سعادت آباد

لازم به ذکر است تمامی دفاتر ترجمه که به‌صورت رسمی بوده و با کد معتبر فعالیت دارند دارای نرخ نامه مصوب از کانون مترجمان رسمی خواهند بود که ملزم به رعایت آن هستند. از طرفی این تعرفه‌ها هرساله توسط اداره امور مترجمان رسمی قوه قضاییه بروز رسانی خواهد شد.

لیست بهترین دارالترجمه های رسمی در سعادت آباد

سخن پایانی

بد نیست بدانید لیست معرفی‌شده در این مطلب تنها بخشی از دارالترجمه های رسمی در سعادت آباد و شهرک غرب تهران خواهد بود؛ اما شما می‌توانید لیست کامل این دفاتر ترجمه را از طریق فایل موردنظر در انتهای مطلب دریافت نمایید. همچنین در همه این دارالترجمه های رسمی امکان ترجمه انواع زبان‌های رسمی فعال در کشور وجود داشته و در صورت لزوم امکان اخذ تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه به‌صورت قانونی و فوری را خواهند داشت.

نوشتهٔ پیشین
آشنایی با ویزامتریک و چگونگی گرفتن وقت سفارت آلمان
نوشتهٔ بعدی
بلوکارت آلمان چیست؟ (شرایط دریافت+مزایا+هزینه ها)

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست