ترجمه مدارک برای ویزای ایتالیا به همراه تاییدات - دارالترجمه رسمی درسا

ترجمه مدارک برای ویزای ایتالیا به همراه تاییدات

اگر قصد مهاجرت به کشور ایتالیا رادارید و می‌خواهید از طرق مختلفی وارد این کشور شده و در آن زندگی و یا فعالیت و یا حتی به‌عنوان یک توریست گردش نمایید بایستی ابتدا به‌صورت کاملاً قانونی اقدام به اخذ ویزا نموده و درصورتی‌که نیاز به مدارک خاصی برای ارائه به سفارت داشتید آن‌ها را ترجمه نمایید. لازم به ذکر است یکی از مکان‌هایی که می‌تواند در اخذ ویزای ایتالیا به شما کمک کند دفتر ترجمه رسمی ایتالیایی خواهد بود اگر نیاز به آشنایی با انواع ویزا و یا نوع مدارک موردنیاز برای اخذ ویزای ایتالیا هستید در ادامه با ما همراه باشید.

ترجمه مدارک برای ویزای ایتالیا

ترجمه مدارک برای ویزای ایتالیا

آشنایی با انواع ویزای ایتالیا

ایتالیا نیز مانند سایر کشورهایی اروپایی چون آلمان برای ورود از کشورهای غیر به این کشور نیاز به اخذ ویزا خواهد داشت اما جالب است بدانید در کشور ایتالیا نیز تنوع انواع ویزاها وجود دارد و افرادی که قصد مهاجرت به ایتالیا رادارند بایستی متناسب با نوع ویزای خود مدارک مورد نیز خود را برای ارائه به سفارت ایتالیا آماده کنند.

ویزای تحصیلی ایتالیا

این نوع ویزا همان‌طور که از نامش کاملاً مشخص است برای تحصیل دانش آموزان و یا حتی دانشجویان مناسب خواهد بود. ویزای تحصیلی خود به چند بخش تقسیم‌بندی می‌شود که توسط افسر پرونده به فرد متقاضی اعطا می‌شود.

  • ویزای تحصیلی ایتالیا برای مدارس
  • ویزای تحصیلی ایتالیا برای دانشجویان مقطع کارشناسی
  • ویزای تحصیلی ایتالیا برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد
  • ویزای تحصیلی ایتالیا برای مقطع دکتری

ویزای توریستی ایتالیا

اگر به‌عنوان یک توریست و یا گردشگر خارجی قصد سفر و یا ورود به کشور ایتالیا رادارید طبیعتاً شما به ویزای توریستی ایتالیا نیاز خواهید داشت. ویزای توریستی ایتالیا یا همان Italy Tourist Visa جزء ویزای کوتاه‌مدت و موقت بوده که به ویزای نوع C نیز مطرح است. ویزای شنگن یا ویزای شینگن نیز همان ویزای توریستی ایتالیا بوده که به‌وسیله آن می‌توانید در تمامی کشورهای اروپایی ازجمله آلمان قدم بگذارید.

دقت کنید که حداکثر مدت‌زمان اقامت داشتن شما با صدور ویزای شنگن 90 روز خواهد بود. از طرفی هنگام ورود به کشورهای عضو شنگن حتماً بایستی افسر پرونده خود را مجاب کنید که برای چه منظور می‌خواهید به ایتالیا سفر کنید.

ویزای تجاری ایتالیا

ویزای شغلی و یا تجاری ایتالیا از انواع ویزاهایی است که مخصوص شهروندان خارج از اروپا خواهد بود. این افراد برای انجام تجارت و یا شرکت در فعالیت خاصی نیاز به این ویزا خواهند داشت. افرادی که نیاز به این ویزا دارند بدانند که حداکثر مدت اعتبار آن نیز 90 روز خواهد بود.

ویزای تحقیقاتی ایتالیا

اگر شما به‌عنوان یک محقق شناخته‌شده در کشور خود بر روی پروژه‌های زیادی کار می‌کنید و قصد اقامت و ادامه فعالیت در یک کشور خارجی رادارید لازم به ذکر است شما می‌توانید از ویزای تحقیقاتی سفارت ایتالیا استفاده کنید و به‌نوعی تحقیقات خود را کامل کنید.

ویزای کاری ایتالیا

ویزای کار کشور ایتالیا و ویزای جاب آفر ایتالیا هر دو یکی هستند. این نوع ویزای مشهور در دسته ویزاهای دائم برای ایتالیا با اقامت طولانی‌مدت به‌حساب می‌آید.

اخذ ویزای ایتالیا

اخذ ویزای ایتالیا

مدارک موردنیاز سفارت ایتالیا در تهران

به‌صورت کلی درصورتی‌که قصد سفر به کشور ایتالیا رادارید بایستی برخی مدارک را اقدام به ترجمه رسمی نمایید ازجمله نموده و درصورتی‌که نیاز به افسر پرونده تحویل دهید.

  • نامه پذیرش تحصیلی
  • دو قطعه عکس
  • اصل پاسپورت و کپی صفحه اول آن
  • تکمیل فرم درخواست ویزا
  • کپی بلیت یا رزرو آن
  • نامه تمکن مالی
  • بیمه درمانی این کشور
  • تأییدیه تحصیلی
  • ترجمه مدارک تحصیلی به‌طور کامل
  • نامه رزرو هتل یا اقامتگاه
    .
نوشتهٔ پیشین
آشنایی تخصصی با زبان عربی کلاسیک یا عربی قرآنی
نوشتهٔ بعدی
8 نمونه جالب از حرکت دست و زبان بدن در ایتالیایی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست