ترجمه گواهی تجرد - دارالترجمه رسمی درسا

ترجمه رسمی گواهی تجرد توسط مترجم رسمی انجام می‌شود. امروزه برخی از سفارتخانه‌ها درصورتی‌که افراد مجرد اقدام به اخذ ویزای تحصیلی و یا توریستی داشته باشند از آنها به عنوان یکی از مدارک مکمل درخواست خواهد شد. بنابراین افراد برای درخواست صدور گواهی تجرد بایستی به نهاد مربوطه مراجعه کرده تا آن را در اولین فرصت برای شما صادر و سپس بتوانید از روی اصل مدارک ترجمه قانونی و رسمی انجام دهید.

گواهی تجرد چیست؟

گواهی تجرد به‌عنوان سندی است که بیانگر مجرد بودن واقعی افراد پیش از ازدواج است. البته این روش هنوز در بسیاری از خانواده ناشناس مانده است و ممکن است به دلیل اعتماد به خانواده از آقایان و یا بانوان درخواست نشود. متأسفانه برخی سودجویان با استفاده از ترفندهای فریبکارانه ازدواج را سرلوحه کار خودکرده و حتی این پیوند را میان 2 یا چند نفر تقسیم می‌کنند. برخی افراد با داشتن دو شناسنامه ازدواج اول خود را از همسر اول خود پنهان می‌کنند و همین امر در مورد زنان صادق است. جدای از مشکلات حقوقی و طلاق عاطفی ممکن است دارای مجازات قانونی نیز باشد.

درخواست گواهی تجرد از طریق سازمان ثبت‌احوال کشور توسط متقاضیان عزیز انجام خواهد شد. برای انجام درخواست می‌توانید به سایت صدور گواهی تجرد ثبت‌احوال مراجعه نمایید.

ترجمه رسمی گواهی تجرد با تأییدات

ترجمه قانونی و رسمی این مدرک تنها از روی اصل مدارک صادر شده توسط سازمان ثبت‌احوال کشوری انجام می‌گردد. لازم به ذکر است افرادی نیاز به ترجمه رسمی گواهی تجرد خواهند داشت که می‌خواهد برای اموری چون ثبت ازدواج در خارج از کشور و یا اخذ روادید اقدام نمایند. لازم به ذکر است معمولاً ترجمه گواهی تجرد به همراه شناسنامه متقاضی به‌صورت رسمی انجام می‌گردد.

بیشتر بدانید: ترجمه رسمی شناسنامه

گواهی‌های تجرد پس از درخواست معمولاً حدود 1 هفته زمان می‌برد تا صادر شوند. متقاضیانی که در سایر استان‌ها ساکن هستند نبایستی نگران صدور این گواهی باشند زیرا می‌توانند از طریق ثبت‌احوال استان خود درخواست صدور دهند تا پس از تأیید این مدارک در مرکز و اداره کل امور هویتی به محل سکونت ارسال شود. تمامی مدارکی که توسط مترجم رسمی به‌عنوان مدارک هویتی شناخته می‌شوند. قابلیت اخذ تأییدات کامل دادگستری و وزارت امور خارجه را دارا است.

اکثر مترجمان رسمی که مدارک را اعم از هویتی و شغلی که به زبان‌های تحت پوشش ترجمه می‌کنند نیاز دارند تا اسپل دقیق اسامی متقاضیان را در اختیار داشته تا بر اساس آن یک ترجمه دقیق انجام دهند زیرا در ترجمه‌های رسمی به دلیل اینکه مهر تأیید بر اساس مهر مترجم انجام می‌گردد بودن خطا باشد.

مدت اعتبار گواهی تجرد

معمولاً در برگه‌های صادره تحت عنوان گواهی تجرد اعتبار خاصی درج نمی‌شود اما شنیده‌ها حاکی از آن است اعتبار صدور گواهی تجرد حدود یک ماه است. لازم به ذکر است این مدارک هویتی به زبان رسمی کشور مبدأ یعنی فارسی می‌باشد و در صورت نیاز به ترجمه بایستی توسط مترجم رسمی و یا دارالترجمه رسمی ترجمه گردد.

قیمت ترجمه گواهی تجرد به انگلیسی

اگر به زبان English و به‌صورت رسمی ترجمه می‌خواهید با قیمت 30 هزار تومان به‌صورت رسمی توسط مترجم انجام می‌شود. البته این قیمت طبق نرخ‌نامه رسمی کشور خواهد بود که هزینه خدمات دفتری جدا اخذ خواهد شد. درصورتی‌که نیاز به استعلام قیمت ترجمه قانونی و رسمی گواهی تجرد به سایر زبان‌های غیرانگلیسی می‌باشد می‌توانید در هر لحظه از شبانه‌روز با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ترجمه رسمی گواهی تجرد به انگلیسی

متقاضیانی که نیاز به درخواست ویزا و یا ثبت ازدواج در یک کشور انگلیسی‌زبان را دارند می‌توانند از طریق دارالترجمه انگلیسی درسا اقدام به ترجمه قانونی نمایند. برای مثال اگر نیاز به اخذ ویزای کانادا دارید این خدمات به نحو احسن به یکی از زبان‌های رسمی کشور کانادا به همراه تأییدات کامل دادگستری و وزارت امور خارجه انجام خواهد شد.

اگر نیاز به ترجمه قانونی و رسمی به همراه تأییدات کامل مدارک هویتی دیگری از جمله سند ازدواج و یا سند طلاق را دارید این خدمات در دارالترجمه رسمی درسا در کمترین زمان ممکن و با کیفیت تضمین شده انجام خواهد شد.

نوشتهٔ پیشین
ترجمه سند طلاق
نوشتهٔ بعدی
دارالترجمه رومانیایی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست