ترجمه سند طلاق - دارالترجمه رسمی درسا

ترجمه سند طلاق یا همان طلاق نامه به صورت رسمی تنها در یک دارالترجمه رسمی انجام می شود. ترجمه این سند برای اهداف مختلفی از جمله اخذ ویزا به عنوان یک ترجمه مدارک هویتی مکمل کاربرد خواهند داشت. این سند رسمی خواهد بود که تأیید می‌کند زوجین به دلیل برخی مشکلات زندگی مشترک قادر به ادامه ازدواج نبوده و از هم جدا شده‌اند. در هر کشوری درصورتی‌که زوجین اقدام به متارکه نمایند یک برگ رسمی به‌عنوان طلاق به آنها داده می‌شود. در کشور ما نیاز این برگه به‌صورت دفترچه‌ای با نام سند رسمی طلاق ثبت می‌شود. سند رسمی طلاق به‌عنوان یک سند قانونی است که پیوند مشترک بین زن و مرد را طبق قوانین جاری هر کشور باطل خواهد کرد. اصل سند طلاق سفیدرنگ بوده و به زوجین داده خواهد شد.

ترجمه رسمی سند طلاق در دارالترجمه

شاید از خود سؤال کنید چرا افراد نیاز دارند تا ترجمه سند طلاق را به‌صورت رسمی انجام دهند. به‌صورت کلی افرادی که قصد ترک کشور دارند و می‌خواهند از طریق سفارت کشور موردنظر اقدام به دریافت ویزا نمایند. می‌توانند بنا به نوع درخواست و اهمیت ویزا به‌عنوان مدارک مکمل ترجمه رسمی سند طلاق را مبنی‌بر مجرد بودن و یا مفهوم متارکه به مجموع پرونده اضافه کنند تا فرایند اخذ ویزا به جریان افتد.

به‌طورکلی اکثر سفارت خانه ها به‌جای این مدرک شناسنامه را درخواست می‌کنند بنابراین چنانچه نیاز به ترجمه این مدرک دارید این خدمات توسط تیم درسا به همراه تأییدات کامل دادگستری و وزارت امور خارجه انجام می‌گردد.

بیشتر بدانید: ترجمه شناسنامه به‌صورت رسمی با تأییدات

در یک دارالترجمه رسمی برای انجام خدمات ترجمه سند طلاق مترجم نیاز به دریافت اصل سند دارد و باتوجه‌به قانون دارالترجمه‌ها ترجمه قانونی و رسمی ازروی عکس مدارک قابل‌قبول نخواهد بود. لازم به ذکر است درصورتی‌که مترجم رسمی نیاز به اسپل دقیق نام و نام خانوادگی شما داشت لطفاً با ارسال اسکن با کیفیت از پاسپورت خود این فرایند را سرعت بخشید.

ترجمه ازروی رونوشت طلاق‌نامه‌ که توسط دفاتر ثبت ازدواج تأیید شده‌اند قابل انجام است و می‌توان ازروی آن اقدام به اخذ تأییدات کامل دادگستری و وزارت امور خارجه را اخذ کرد. لازم به ذکر است ترجمه رسمی این سند برای اتباع خارجه در صورتی قابل انجام است که متن ترجمه بلامانع است بر روی آن مدارک درج گردد.

قیمت ترجمه رسمی سند طلاق

درصورتی‌که نیاز به ترجمه قانونی سند رسمی طلاق به زبان‌های رسمی در کشور را دارید. لازم به ذکر است تیم درسا با استفاده چندین مترجم رسمی و با تجربه قادر است به‌تمامی زبان‌های رسمی در کشور طبق نرخ‌نامه این خدمات را انجام دهد. به طور مثال قیمت ترجمه قانونی و رسمی سند طلاق به انگلیسی 105 هزار تومان خواهد بود. لازم به ذکر است جهت استعلام دقیق‌تر نرخ خدمات دفتری و یا رونوشت آن با شماره‌های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

بیشتر بدانید: خدمات ترجمه رسمی سند ازدواج 

ترجمه رسمی سند طلاق به‌صورت فوری در دارالترجمه درسا

اگر در روند اخذ ویزا کمبود زمان دارید و می‌خواهید در کمترین زمان ممکن و با قیمت قانونی این روند را توسط مترجم رسمی به همراه مهر و امضا و تأییدات کامل دادگستری و وزارت امور خارجه انجام دهید. لازم به ذکر است دارالترجمه رسمی درسا قادر است باتکیه‌بر تجربه چندین‌ساله خود در امر ترجمه‌های فوری به‌صورت رسمی این خدمات را برای تمامی مدارک و اسناد هویتی شما به نحو احسن انجام دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر همین امروز با ما در تماس باشید.

نوشتهٔ پیشین
ترجمه روزنامه رسمی
نوشتهٔ بعدی
ترجمه گواهی تجرد

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست