ترجمه روزنامه رسمی - دارالترجمه رسمی درسا
ترجمه روزنامه رسمی

ترجمه روزنامه رسمی

ترجمه روزنامه رسمی و آگهی تغییرات برای شرکت‌هایی که قصد دارند تا در یک کشور خارجی با شرکا قراردادی منعقد کرده و یا اقدام به فعالیت نمایند از طرف سفارت کشور موردنظر به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مدارک شغلی خواهد بود. اگر شما به‌عنوان مدیرعامل یک شرکت ثبت شده در داخل کشور می‌باشید و در آن سهم دارید می‌توانید با ارائه اصل مدارک روزنامه رسمی و آگهی تغییرات به دارالترجمه رسمی آن را به‌صورت رسمی و قانونی ترجمه نمایید.

شرکت‌هایی که در روزنامه رسمی کشور قدر سهم مشخصی داشته و به هنگام تأسیس اطلاعات مختصری در مورد سهام‌داران در روزنامه رسمی کشور منتشر می‌کنند می‌توانند جهت انتقال شرکت و یا ایجاد شعبه جدید در کشورهای خارجی اقدام به ترجمه رسمی روزنامه رسمی نمایند.

روزنامه رسمی چیست؟

زمانی که برای اولین‌بار اقدام به ثبت شرکت می‌کنید در واقع شما نیاز دارید تا نام یک برند را برای شرکت خود تعیین کرده و تمامی مجوزهای قانونی را اخذ نمایید. امروزه در سراسر اینترنت انواع مختلفی از سایت‌های ثبت شرکت وجود دارند که مراحل ثبت برند و شرکت شما را از صفر تا صد انجام می‌دهند. یکی از مهم‌ترین مواردی که در فرایند ثبت شرکت مهم است. انتشار آگهی تأسیس در روزنامه رسمی کشور خواهد بود. اهمیت این موضوع علاوه بر ظاهر و فرایند ساده‌ای که دارد بسیار مهم است.

روزنامه رسمی به‌عنوان یکی مراجع مهم قوه قضاییه بوده که طبق قانون ثبت شرکت‌ها به‌عنوان بهترین مرجع برای اطلاع‌رسانی شرکت‌ها خواهد بود. طبق قوانین جاری کشور تمامی مدیران و سهام‌دارانی که تحت عنوان ثبت شرکت فعالیت خود را به‌صورت محدود و یا دائم آغاز می‌کنند حدود سی روز از انجام فرایند حقوقی فرصت دارند تا جزئیات برند و شرکت خود را از جمله مشخصات سهام‌داران به‌صورت عمومی منتشر کنند. بدین منظور با چاپ آگهی در روزنامه‌های کثیرالانتشار این خدمات قابل انجام است. یکی از مهم‌ترین نتایج حاصله از انتشار آگهی در روزنامه رسمی عمومی کردن نام برند است تاحدی‌که افراد دوم شخص نتوانند از نام شرکت به‌نوعی سوءاستفاده نمایند.

اهمیت ترجمه روزنامه رسمی

ترجمه اطلاعات روزنامه رسمی و آگهی تأسیس برای تمامی شرکت‌ها لازم و ضروری است زیرا افرادی که قصد ایجاد نمایندگی و یا عقد قرارداد برون‌مرزی در تولیدات خود با شرکت‌های خارجی را دارند و می‌خواهند در قراردادهای کاری و تجاری آنها به‌صورت قانونی شریک شوند نیاز به ترجمه رسمی روزنامه رسمی خواهند داشت. دریافت ویزا از طرف سفارت نیز دلیل محکمی برای ترجمه این مدارک شغلی خواهد بود. مثلاً فرض کنید شخصی برای بازدید از یک شرکت معتبر خارجی جهت تضمین بازگشت به کشور نیاز به اخذ ویزای توریستی دارد. به همین دلیل با ترجمه روزنامه رسمی و آگهی تأسیس می‌تواند اقدام به اخذ ویزا نماید.

ترجمه انواع روزنامه‌های رسمی در دارالترجمه رسمی درسا توسط مترجم انجام می‌گردد این خدمات شامل ترجمه روزنامه رسمی آگهی تأسیس، ترجمه روزنامه رسمی آگهی تغییرات، روزنامه رسمی ثبت شرکت، آگهی ثبت شرکت و غیره خواهد بود.

ترجمه روزنامه رسمی به زبان‌های مختلف

زمانی که نیاز به ترجمه سند رسمی و دولتی شرکت به زبان‌های مختلف برای انجام کارهای قانونی جهت انتقال شرکت، نام شرکت و مواردی ازاین‌دست به کشور خارجی می‌باشید بایستی در یک دارالترجمه رسمی مدارک قانونی را به زبان مقصد ترجمه نمایید. تیم درسا قادر به انجام ترجمه تمامی مدارک شغلی شما به زبان‌های رسمی در داخل کشور بوده و تأییدات لازم و قانونی را در کمترین زمان ممکن اخذ خواهد کرد.

ترجمه روزنامه رسمی به انگلیسی

اگر می‌خواهید به‌صورت عمومی با کلمات و وام واژه‌های تخصصی ترجمه آگهی تأسیس و یا روزنامه رسمی آشنا شوید به طور خلاصه برخی کلمات از جمله موارد زیر می‌تواند به‌عنوان نمونه‌ای از کلمات به‌کاررفته در ترجمه‌های قانونی مترجمان رسمی باشد.

  • gazette = روزنامه رسمی
  • daily, gazette, journal, newspaper, paper = روزنامه
  • official, formal, regular, customary, conventional, legal = رسمی

اما خدماتی که به‌صورت انگلیسی و به‌صورت رسمی توسط مترجم قسم‌خورده ارائه می‌شود تنها در دارالترجمه انگلیسی خواهد بود.

ترجمه آگهی تغییرات به آلمانی

اگر نیاز به ثبت شرکت در آلمان را دارید و لازم به است تا آگهی تأسیس شرکت خود را به زبان آلمانی و به‌صورت رسمی ترجمه کنید این خدمات به نحو احسن و دقیق از روی اسپل شرکت‌ها و اشخاص و مدارک اصلی به زبان آلمانی در دارالترجمه آلمانی انجام خواهد شد.

قیمت ترجمه روزنامه رسمی

برای آشنایی بیشتر با تعرفه اخذ شده در دارالترجمه رسمی برای ترجمه این مدارک شغلی بایستی در جریان باشید این خدمات طبق قانون بر اساس نرخ‌نامه رسمی خواهد بود. برای مثال ترجمه آگهی تغییرات و تصمیمات یک برگ کوچک به زبان انگلیسی 40 هزار تومان و به یک برگ بزرگ 60 هزار تومان خواهد بود. برای استعلام دقیق‌تر در باره تعرفه این خدمات می‌توانید از طریق شماره‌های درج شده در سایت درسا با کارشناسان ما در تماس باشید.

ترجمه روزنامه رسمی به‌صورت فوری با کیفیت تضمین شده

اگر می‌خواهید در مدت‌زمان بسیار کمتری خدمات ترجمه به همراه تأییدات کامل دادگستری و وزارت امور خارجه را برای کلیه مدارک شغلی خود در زبان‌های مختلف به‌صورت رسمی دریافت کنید. می‌توانید از خدمات ترجمه با قید فوریت دارالترجمه رسمی با قیمت بسیار مناسب بهره ببرید. لازم به ذکر است در ترجمه‌های فوری فرایند ترجمه بدون تأییدات 1 روزه بوده و بنا به برخی شرایط اخذ تأییدات در زمان کمتری انجام می‌شود.

نوشتهٔ پیشین
ترجمه ریز نمرات
نوشتهٔ بعدی
ترجمه سند طلاق

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست