ترجمه کارت پایان خدمت - دارالترجمه رسمی درسا
ترجمه کارت پایان خدمت ضرورت

ترجمه کارت پایان خدمت

ترجمه کارت پایان خدمت برای افرادی که نیاز به ارائه سفارت کشور خارجی جهت اخذ سریع‌تر ویزا و یا بنا به برخی شرایط ملزم به ارائه می‌باشند توسط تیم درسا انجام می‌شود. امروزه کارت پایان خدمت به‌عنوان یکی از کارت‌های شناسایی سربازان وطن خواهد بود. سربازانی که مشمول خدمت می‌باشند پس از اتمام خدمت دوره ضرورت از طرف سازمان وظیفه عمومی ناجا، کارت پایان خدمت دریافت می‌کنند.
لازم به ذکر است در زمان گذشته این کارت به‌صورت ساده صادر می‌شد که مشکلات خاصی از جمله جعل کارت پایان خدمت توسط جاعلان بود. اما امروزه با صدور کارت هوشمند این فرایند بسیار سخت خواهد بود.

زیرا اطلاعات مشمولین با ذخیره در تراشه آن و ثبت آنها توسط دستگاه‌های خاص که تنها در نهادهای دولتی قابل انجام است عملاً کاری غیرممکن خواهد بود. سربازانی که خدمات مقدس دوره سربازی را سپری نکرده‌اند درصورتی‌که واجد شرایط باشند بایستی در زمان مقتضی به خدمت بروند؛ بنابراین طبق قانون نمی‌تواند اقدام به خروج از کشور نموده و یا از خدمات دولتی از جمله استخدام در ارگان‌ها و یا سازمان محروم خواهند بود.

ترجمه کارت پایان خدمت معمولاً توسط سفارتخانه‌ها برای درخواست ویزا به‌عنوان یک الزام نخواهد بود. اما ممکن است با توجه نوع درخواست افراد و برخی شرایط کشور خارجی این ترجمه ضروری باشد.

ترجمه رسمی کارت پایان خدمت با تأییدات

اگر نیاز به خدمات ترجمه قانونی و رسمی کارت هوشمند خدمت خود هستید و می‌خواهید این خدمات توسط یک دارالترجمه رسمی انجام دهید. لازم به ذکر است کارت خدمت به‌عنوان یک کارت شناسایی مشمولان بوده که در دسته کارت‌های هویتی قرار می‌گیرند. ترجمه این مدارک به‌صورت رسمی تنها توسط مترجم رسمی انجام و مهر و امضا خواهد شد.

ترجمه کارت پایان خدمت هم ازروی کارت و هم از پشت کارت انجام می‌شود. پیش‌نیاز ترجمه‌های رسمی این مدارک به این صورت است که بهتر است همراه اصل کارت، اسکن مدرک پاسپورت شما برای مترجم ارسال گردد تا بر اساس اسپل دقیق نام و نام خانوادگی و مشخصات افراد متقاضی ترجمه شده و برای فرایند تأییدات کامل دادگستری و وزارت امور خارجه این خدمات به نحو احسن انجام گیرد. اگر نیاز به ترجمه مدارک دیگر از جمله شناسنامه و یا کارت ملی خود دارید بد نیست بدانید. تیم درسا قادر است این خدمات را نیز در کمتر از چند روز و طبق نرخ‌نامه انجام دهد.

ترجمه کارت پایان خدمت به انگلیسی

کارت خدمت دوره ضرورت شما به زبان انگلیسی به‌صورت کاملاً رسمی ترجمه خواهد شد. لازم به ذکر است این خدمات در دارالترجمه انگلیسی انجام شده و همراه با تأییدات قانونی می‌باشد. ترجمه انگلیسی کارت خدمت بر روی سربرگ انجام می‌گردد.

هزینه و زمان ترجمه رسمی کارت پایان خدمت

به‌طورکلی تمامی خدمات ترجمه‌های قانونی در یک دارالترجمه رسمی توسط مترجم نخبه انجام می‌گردد. مترجمان رسمی موظف هستند طبق قانون کانون مترجمان تعرفه اخذ شد را به‌صورت دقیق دریافت نمایند. ترجمه انگلیسی کارت خدمت با قیمت 30 هزار تومان در دارالترجمه درسا طبق نرخ‌نامه سال 99 انجام خواهد شد. لازم به ذکر است مدت‌زمان انجام این خدمات در کمتر از 3 یا 4 روز کاری به همراه تأییدات کامل خواهد بود.

درصورتی‌که نیاز به استعلام دقیق قیمت و زمان ترجمه دارید و قید فوریت برای شما ملاک است پیشنهاد می‌کنیم همین امروز با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید.

ترجمه فوری کارت هوشمند خدمت در دارالترجمه درسا

اگر نیاز به قید فوریت دارید و می‌خواهید خدمات ترجمه رسمی در کمترین زمان و با قیمت بسیار مناسب انجام شود. لازم به ذکر است ما قادریم در کمترین زمان این خدمات را به همراه تأیید در زمان مقتضی انجام دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به‌صورت 24 ساعته و 7 روز هفته از طریق چت آنلاین سایت ارتباط بگیرید.

نوشتهٔ پیشین
ترجمه سند ملکی
نوشتهٔ بعدی
ترجمه ریز نمرات

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست