ترجمه مقاله گرجی - دارالترجمه رسمی درسا

امروزه اهمیت زبان گرجی به دلیل نزدیکی فرهنگی و مراودات تجاری و اقتصادی با ایران روزبه‌روز در حال گسترش است. تبادلات دیپلماتیک از سال 2010 در ایران قوت گرفته به‌گونه‌ای که درخواست برای مهاجرت و تحصیل دانشجویان و محققان به گرجستان رو به افزایش است. به همین دلیل در دارالترجمه درسا زبان گرجی به‌عنوان یکی از زبان‌های شاخصی است که مترجمان تخصصی قادرند نقش پررنگ‌تری را ایفا نمایند.

درصورتی‌که نیاز به انواع متون تخصصی گرجی ازجمله مقالات علمی رادارید می‌توانید از بخش ترجمه مقاله گرجی ما اقدام نمایید. لازم به ذکر است ما قادریم تمامی مقالات و رشته‌های تخصصی دانشگاهی را تحت پوشش قرار دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

ترجمه مقاله گرجی به فارسی و بالعکس

آن دسته از علاقه‌مندانی که نیاز به مهاجرت تحصیلی به کشور گرجستان رادارند ممکن است به‌عنوان یک دانشجو قصد ادامه تحصیل در معتبرترین دانشگاه‌های گرجستان را داشته تا بتوانند در یک کشور دیگر علاوه بر دریافت اقامت به فعالیت تحصیلی و علمی بپردازند. یکی از شاخص‌ترین خدماتی که دانشجویان در حین تحصیلی و یا بدو ورود جهت اخذ مدارک بالاتر ممکن است نیاز پیدا کنند ترجمه برخی مقالات و پروپوزال‌های دانشگاهی خواهد بود. بنابراین درصورتی‌که نیاز به ترجمه مقاله فارسی به گرجی و یا گرجی به فارسی دارید این خدمات به‌صورت کاملاً تخصصی در دارالترجمه گرجی درسا انجام خواهد شد.

دانشگاه‌های دولتی و خصوصی در گرجستان فرآیند متفاوتی را در پذیرش دانشجویان و محققان ارزشمند ایفا خواهند کرد. با توجه به رشته موردنظر ممکن است دانشجویان نیاز داشته باشند تا برخی مقالات گرجی را به زبان مادری خود برگردان نمایند و یا نیاز داشته باشند تا نتیجه تحقیقات و پروژه‌های دانشگاهی را به زبان گرجی ترجمه دقیق نمایند.

بیشتر بدانید: جهت انجام خدمات ترجمه مقاله تخصصی در دارالترجمه کلیک کنید

ترجمه مقاله گرجی توسط مترجم بومی

مترجمان بومی گرجی ما در رشته‌های تحصیلی مختلف دانشگاهی ازجمله رشته حقوق، پزشکی، ادبیات، کامپیوتر، علوم انسانی و غیره تحصیل‌کرده‌اند. بنابراین با اصطلاحات و وام‌واژه‌های موضوعی در مقالات تخصصی شما آشنایی کاملی دارند. برخی از آن‌ها تحصیل‌کرده دانشگاه‌های معتبر گرجستان ازجمله دانشگاه قفقاز بوده که قادرند یک ترجمه باکیفیت به زبان مادری انجام دهند.

امروزه در گرجستان بسیاری از رشته‌ها ازجمله رشته پزشکی، رسانه، اقتصاد و گردشگری اهمیت بالایی دارد و از طرفی دانشگاه‌های معتبر اقدام به جذب دانشجو در این رشته می‌کنند. جالب است بدانید این کشور منابع غنی از متون و تاریخچه ادبی در خود جای‌داده است. ادبیات در گرجستان قدمتی بیش از 2000 سال دارد. بسیاری از رمان‌های مشهور ادبی به زبان فارسی ترجمه‌شده‌اند. برخی رشته‌های دیگر ازجمله معماری اهمیت بالایی در این کشور دارد. همچنین رشته‌های هنر و فیلم‌سازی نیز در رتبه بالا قرار می‌گیرند.

قیمت ترجمه مقاله گرجی

لازم است بدانید که هزینه‌های اعلامی توسط دارالترجمه درسا به دودسته تقسیم‌بندی می‌شوند. یکی مربوط هزینه‌های ترجمه رسمی بوده که همگی نرخ ثابتی دارند و دیگری هزینه‌های مربوط به ترجمه‌های متون تخصصی ازجمله مقالات؛ کتاب‌ها، رمان‌ها و غیر خواهد بود که این بخش تنها بر اساس تعداد کلمات و زبان مقصد سنجیده خواهد شد. درصورتی‌که قصد استعلام دقیق قیمت ترجمه مقاله گرجی به فارسی و یا سایر زبان‌ها دارید از طریق شماره‌های درج‌شده در سایت و یا بخش چت آنلاین با ما در تماس باشید.

نوشتهٔ پیشین
ترجمه مقاله روسی
نوشتهٔ بعدی
ترجمه رسمی پروانه بهره برداری

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست