ترجمه مقاله تخصصی - دارالترجمه رسمی درسا

ترجمه مقاله تخصصی

زمانی که نوبت به ترجمه مقاله می‌رسد بایستی عنصر مهارت، خلاقیت، دانش تخصصی را باهم بررسی کنیم. مترجمینی که به‌عنوان مترجم مقاله در دارالترجمه شناخته می‌شوند بایستی مهارت در ترجمه مقاله را به‌صورت تخصصی در یک موضوع خاص در اختیار داشته باشند. تجزیه‌وتحلیل تخصصی موضوعات در یک مقاله کاری زمان‌بر است؛ بنابراین آنچه ممکن است مورد غفلت قرار گیرند عدم تسلط به زبان مبدأ و مقصد است.

در دارالترجمه رسمی درسا خدمات ترجمه مقاله با کیفیت بالا برای تمامی زبان‌های تحت پوشش از جمله انگلیسی، آلمانی، عربی، اسپانیایی، چینی و سایر زبان‌ها به مشتریان با ضمانت کیفیت ارائه می‌شود. درصورتی‌که نیاز به سفارش ترجمه مقالات تخصصی دارید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

02144879630-09100112835
ترجمه مقاله تخصصی

ترجمه مقاله تخصصی در دارالترجمه

از جمله خدماتی که در تیم درسا قابل انجام است ترجمه‌های علمی موضوعات تخصصی خواهد بود. این موضوعات می‌تواند شامل مقالات دانشگاهی در رشته‌های مختلف علمی باشد. مترجمین تخصصی قادرند بر اساس مهارت خود نکات ظریف زبانی و وام واژه‌های تخصصی را از نزدیک لمس کرده و بر اساس تجربیات بهترین ترجمه را ارائه دهند. ما در تیم درسا همان‌طور که در بالا به‌صورت خلاصه شرح دادیم تمامی زبان‌های تخصصی و زنده دنیا را تحت پوشش قرار می‌دهیم. ترجمه مقاله تخصصی در زبان‌های مختلف به‌صورت خلاصه از جمله زبان‌های زیر قابل انجام است.

ترجمه تخصصی و آکادمیک از مقالات علمی و دانشگاهی بیشتر مناسب چاپ در سایت‌های علمی و ژورنال‌های دانشگاهی خواهد بود. به همین دلیل باتوجه‌به نرخ روبه‌رشد تقاضا برای این‌گونه ترجمه‌ها تمامی خدمات حرفه‌ای که در تیم درسا ارائه می‌شود بازبینی تخصصی شده و از کیفیت بالایی برخوردار است. شما عزیزان می‌توانید برای سنجش میزان مهارت مترجم و کیفیت‌بخشی از متن خود را در موضوع تخصصی ارسال نموده و ترجمه خود را در کمترین زمان دریافت نمایید.

ترجمه مقالات انگلیسی‌به‌فارسی و بالعکس

در بسیاری از محافل علمی جهان زبان انگلیسی به‌عنوان یک زبان بین‌الملل شناخته می‌شود. زبان مشترک علمی در جهان برای مقالات تخصصی، انگلیسی بوده و برای این منظور نیاز مبرم به ترجمه مقالات انگلیسی‌به‌فارسی و یا مقالات فارسی‌به‌انگلیسی را خواهیم داشت.

ترجمه مقالات آلمانی به فارسی و بالعکس

لازم به ذکر است بدانیم که زبان آلمانی در جهان به‌عنوان یکی از زبان‌های معتبر علمی بوده و در بسیاری از مقالات تخصصی و پایگاه‌های اسنادی در جهان ثبت و ذخیره شده‌اند. انواع تحقیقات و پژوهش‌ها بین پزشکان در کشور آلمان به سراسر جهان منتشر یافته و ترجمه شده‌اند.

ترجمه مقاله اسپانیایی به فارسی و بالعکس

امروزه زبان اسپانیایی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین زبان‌ها در جهان تلقی خواهد شد. به همین دلیل مقالاتی که در جهان به زبان اسپانیایی منتشر می‌شوند می‌توانند برای محققین منابع خوبی باشند. باتوجه‌به نرخ بالای تقاضا برای این زبان درصورتی‌که نیاز به ترجمه دارید می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

ترجمه مقاله ISI برای ژورنال

مقالاتی که قصد انتشار در سایت‌های بین‌المللی با رتبه علمی بالا را داشته باشند و به‌اصطلاح در سایت‌های ژورنال منتشر شوند را مقالات ISI خواهیم گفت. کلمه انگلیسی ISI به معنای Information Institute for Scientific یا همان مؤسسه اطلاعات علمی است که به جمع‌آوری بانک علمی و پژوهشی در سراسر جهان و ارائه داده‌های علمی برای انواع کتاب و مقاله خواهد بود.

ترجمه مقاله ژورنال مانند ترجمه‌های عمومی و معمولی نیست. مترجمی که اقدام به ترجمه این‌گونه محتواهای تخصصی و علمی‌پژوهشی می‌کند بایستی از مهارت بسیار بالایی برخوردار باشد. اصطلاحات تخصصی علمی در مقالات عادی و معمولی به‌هیچ‌وجه قابل‌مقایسه با اصطلاحات فوق حرفه‌ای در مقالات آی‌اس‌آی نخواهد بود. به همین دلیل مترجمان بایستی در این زمینه تحصیلات مرتبط و آکادمیک داشته تا بتوانند از وام واژه‌های تخصصی تبعیت نمایند. ما در ادامه به برخی از این خدمات اشاره خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

ترجمه مقاله isi

ترجمه مقالات ساینس دایرکت

به‌عنوان یک محقق اگر در حال دریافت مقالات ساینس دایرکت هستید می توانید از این خدمات به نحو احسن استفاده کنید. ترجمه مقالات ScienceDirect در دارالترجمه درسا انجام می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر توضیحات را مطالعه نمایید.

ترجمه مقاله اسکوپوس

سایت اسکوپوس در جهان به‌عنوان یکی از سایت‌های معتبر نمایه‌های استنادی مقالات شناخته می‌شوند.

ترجمه مقاله امرالد

پایگاه ژورنال Emerald به‌عنوان یکی از معتبرترین نشریات علمی و دانشگاهی در سراسر جهان بوده که حوزه‌های تخصصی را تجت پوشش قرار می دهد.

در دپارتمان دارالترجمه درسا ما همواره دغدغه شما دانشجویان و یا اساتید را درک خواهیم کرد. ما با استفاده از یک تیم حرفه‌ای سنجش تخصصی محتوا و بازبینی ترجمه ضمانت کیفیت را در مقالات تخصصی و علمی ارائه خواهیم داد.

ترجمه مقاله ارزان و سریع

اگر به دنبال سطح متفاوت از کیفیت با قیمت متنوع در خدمات تخصصی ترجمه مقالات را دارید. بایستی بدانید خدمات حرفه‌ای به‌هیچ‌وجه ارزان‌قیمت نیستند. اما ممکن است دار تخفیف باشند. قیمت‌های ارزان و سریع همان‌طور که از نام آن برمی‌آید معمولاً توسط مترجمانی انجام می‌شود که در سطح عادی بوده و امکان زمان گذاشتن برای بازبینی تخصصی ممکن است وجود نداشته ّباشد. اما در سطوح حرفه‌ای تمامی این خدمات مورد پایش قرار گرفته و مورد اطمینان است.

قیمت ترجمه مقاله به‌صورت تخصصی

اگر به دنبال آشنایی با قیمت ترجمه مقاله تخصصی می‌باشید و می‌خواهید قبل از سفارش ترجمه از آن اطلاع پیدا کنید. بایستی بدانید 3 نکته مهم و اساسی در هزینه ترجمه مقالات تخصصی تأثیرگذار می‌باشد. این 3 گزینه هرکدام شامل موارد زیر خواهند بود.

  • حجم و اندازه مقاله
  • موضوع تخصصی
  • زبان مقصد

بنابراین اگر موضوعات متفاوتی دارید و نیاز به استعلام دقیق قیمت‌ها می‌باشید می‌توانید از طریق شماره درج شده در سایت با کارشناسان ما در این امر ارتباط بگیرید.

فهرست