ترجمه متون رشته ایمنی صنعتی در تمامی زبان ها - دارالترجمه رسمی درسا
ترجمه متون رشته ایمنی صنعتی در تمامی زبان ها

ترجمه متون رشته ایمنی صنعتی در تمامی زبان ها

امروزه رشته ایمنی صنعتی به‌عنوان یک‌رشته تخصصی نوظهور در کشور بوده که برای اولین بار در سال ۱۳۷۴ در دانشگاه علم و صنعت ایران تدریس شد. ایمنی صنعتی نه‌تنها در ایران بلکه در سایر کشورهای پیشرفته جهان بازار کار خوبی دارد بنابراین بسیاری از دانشجویانی که در مقاطع مختلف فارغ‌التحصیل می‌شوند می‌توانند از طریق جذب آگهی استخدام کارشناس ایمنی صنعتی وارد حوزه کاری شوند. ماهیت اصلی رشته ایمنی صنعتی به‌گونه‌ای است که کارشناسان فارغ‌التحصیل این رشته همواره سعی در جلوگیری از خطرات محیط کار برای کارمندان و کارگران دارند.

ازآنجایی‌که امروزه رشته‌های تخصصی ایمنی در مقاطع مختلف در دانشگاه‌های معتبر تدریس می‌شوند لذا اهمیت ترجمه متون ایمنی صنعتی در بین دانشجویان و اساتید و محققان رشته دوچندان خواهد شد. دارالترجمه رسمی درسا با استفاده از مترجم رشته تخصصی ایمنی صنعتی قادر است انواع متون این رشته را به‌صورت دقیق و باکیفیت ترجمه کند. درصورتی‌که نیاز به ترجمه متون رشته ایمنی صنعتی دارید با ما همراه باشید.

آشنایی با رشته ایمنی صنعتی

امروز علوم مربوط به ایمنی صنعتی در جهان همگام با صنایع مختلف با کمک فناوری‌های پیشرفته سعی در حفاظت کارگران، تجهیزات، محیط‌زیست و غیره را خواهد داشت. اصطلاح ایمنی به مجموعه‌ای از اقدامات مؤثر منطبق با قوانین و خط‌مشی‌ها برای محافظت از خطرات در محل کار و یا محافظت از تجهیزات تعریف می‌گردد که توسط کارشناس ارشد به‌صورت دوره‌ای و مداوم بررسی و تائید خواهند شد.

به‌صورت کلی بایستی کارشناسان ایمنی در موضوعاتی ازجمله مدیریت، بازاریابی، تکنولوژی، آموزش و سلامت تخصص داشته باشند تا بتوانند نیازهای اصلی خود را برطرف کنند. امروزه برخی از دانشگاه‌های مطرح کشور ازجمله دانشکده سلامت، ایمنی و محیط‌زیست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و دانشگاه تهران و یا برخی مؤسسات غیرانتفاعی ازجمله موسسه غیرانتفاعی کار قزوین، کاسپین قزوین و غیره اقدام به پذیرش دانشجو در مقاطعی ازجمله کارشناسی ارشد ایمنی صنعتی نمودند.

ترجمه متون تخصصی ایمنی صنعتی

ترجمه متون تخصصی ایمنی صنعتی

ترجمه متون تخصصی ایمنی صنعتی در دارالترجمه درسا

در رشته ایمنی صنعتی برخی دروس تخصصی ازجمله حفاظت صنعتی (Industrial Safety)، عوامل فیزیکی محیط کار (Work Area Physical Factors)، ایمنی در برق (Electric Safety)، عوامل شیمیایی محیط کار (Work Area Chemical Factors) و غیره در زبان‌های شاخص جهان توسط مهندسان ایمنی صنعتی در قالب مقالات و کتاب‌های علمی منتشرشده است.

لذا درصورتی‌که نیاز به ترجمه متون تخصصی ایمنی صنعتی در تمامی این موضوعات در زبان‌هایی ازجمله انگلیسی، آلمانی، عربی، ترکی، چینی، روسی، فرانسوی و غیره رادارید ما با استفاده از مترجمان تخصصی و نخبه و هم حوزه شما ترجمه‌های باکیفیت تضمین‌شده را ارائه خواهیم داد.

ترجمه مقالات ایمنی صنعتی

ترجمه مقالات ایمنی صنعتی

ترجمه مقالات رشته ایمنی صنعتی

اهمیت این رشته تخصصی به‌گونه‌ای است که مقالات زیادی در این حوزه در زبان‌های مختلف ازجمله زبان انگلیسی در ژورنال‌های معتبر منتشرشده است. مقالات ایمنی به‌صورت کلی باعث خلق ایده‌هایی در مورد بهبود شرایط ایمن در محیط کار خواهد شد اگر نیاز به ترجمه مقالات isi ایمنی صنعتی از ژورنال‌های معتبری چون الزویر، ساینس دایرکت و یا سایت امرالد رادارید لازم به ذکر است کافی است لینک مقاله‌ها را برای ما ارسال نموده تا یک ترجمه تخصصی به بهترین نحو توسط مترجمان نخبه از زبان مبدأ به زبان مقصد ارائه دهیم.

ترجمه کتاب‌های رشته ایمنی صنعتی

اگر به‌عنوان یک دانشجو و یا محقق به دنبال ترجمه تخصصی کتاب‌های انگلیسی رشته ایمنی صنعتی می‌باشید لازم به ذکر است ما با استفاده از مترجمان تخصصی در این زمینه می‌توانیم انواع کتاب‌های ایمنی را با موضوعات مختلف از بسیاری از سایت‌های معتبر چون آمازون ترجمه کنیم. اگر کتابی را مدنظر دارید که می‌خواهید برای اولین بار ترجمه نمایید این خدمات باکیفیت تضمین‌شده و در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

ترجمه فیلم‌های آموزشی ایمنی صنعتی

در حوزه تخصصی ایمنی بسیاری از فیلم‌های آموزشی ازجمله انیمیشن‌های آموزشی الهام‌بخش رفتار ایمنی در محیط کار می‌باشد که قابلیت ترجمه فیلم و یا زیرنویس را خواهند داشت. درصورتی‌که کلیپ آموزشی در رشته مهندسی ایمنی و یا حتی رشته hse رادارید لازم به ذکر است ما قادریم تا انواع محتواهای رسانه‌ای شمارا ترجمه کنیم.

نوشتهٔ پیشین
ترجمه تخصصی رشته مهندسی فناوری اطلاعات IT
نوشتهٔ بعدی
آشنایی با کلمات پرکاربرد زبان کره‌ ای

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست