ترجمه ریز مکالمات تلفن - دارالترجمه رسمی درسا

ریز مکالمات تلفن از جمله خدماتی است که توسط اپراتورهای تلفن همراه و یا ثابت به دلایل مختلفی به صاحبان خط داده می‌شود. لازم به ذکر است پرینت ریز مکالمات تلفن از جمله مدارکی است که قابلیت ترجمه رسمی را داشته بنابراین در صورتی که بنا به دلایل مختلفی که در ادامه شرح خواهیم داد ممکن است افراد نیاز به ترجمه ریز مکالمات تلفن را داشته باشند. دارالترجمه رسمی درسا با استفاده از مترجم قسم‌خورده قادر است این خدمات را از روی اصل ریز مکالمات ترجمه و تأیید نماید.

ترجمه رسمی ریز مکالمات تلفن به صورت آنلاین

خدمات ترجمه رسمی ریز مکالمات تلفن به‌صورت آنلاین در دارالترجمه درسا ارائه می‌شود. در صورتی که در تهران و یا شهرستان‌های مختلف قصد ترجمه را دارید می‌تواند از خدمات ترجمه مدارک ما بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است ما قادریم تمامی مدارک و اسناد شما را به‌صورت رسمی به همراه تأییدات قانونی به‌تمامی زبان‌های شاخص و رسمی ترجمه نماییم.

شما می‌توانید با خیال آسوده از طریق تماس مستقیم با شماره درج شده در سایت در ساعات اداری با کارشناس ترجمه و در ساعات غیراداری از طریق بخش گفتگوی آنلاین با کارشناسان ما به‌صورت 24 ساعته ارتباط بگیرید. لازم است بدانید در صورتی که نیاز به ارائه اسناد و مدارک رسمی خود به سفارت کشور مقصد هستید و نیاز به تأییدات کامل دادگستری و وزارت امور خارجه می باشید با خیال آسوده این خدمات را به ما بسپارید.

ترجمه رسمی ریز مکالمات تلفن در دارالترجمه درسا

قبل از اینکه بخواهید نحوه ترجمه پرینت مکالمات توسط مترجم قسم‌خورده را به شما شرح دهیم بد نیست بدانید دلیل اصلی گرفتن پرینت مکالمات تلفنی چیست؟ به‌صورت کلی افرادی که نیاز به پیداکردن مزاحم تلفنی و یا اثبات هزینه‌های غیرمعمول در قبض تلفن همراه و یا ثابت می‌باشند نیاز به دریافت ریز مکالمات دارند. به همین دلیل است که اپراتورهای تلفن ثابت از جمله مخابرات و یا تلفن همراه از جمله همراه اول و یا ایرانسل بنا به برخی شرایط تنها به مالکان خط پرینت مکالمات را در تاریخ مذکور ارائه می‌دهند تا بتوانند بر اساس آن به اهداف خود برسند.

صدور ریز مکالمات طبق قوانین هر کشوری معمولاً به صاحبان خط و یا وکیل تمام اختیار آنها داده خواهد شد. اما معمولاً اپراتورهای تلفن همراه تنها پرینت ریز مکالمات یک ماه گذشته را ارائه می‌دهند. اما در صورتی که شکایت‌نامه‌ای به‌صورت رسمی تنظیم شود و قابل تأیید توسط سازمان مربوطه باشد ممکن است اقدام به دریافت پرینت مکالمه حدود 6 ماه گذشته را به مالک ارائه دهند.

بد نیست بدانید ارائه ترجمه رسمی این گواهی همراه ممکن است موردنیاز تمام سفارتخانه‌های کشور مقصد نباشد و به‌عنوان گواهی‌های متفرقه به‌حساب آید اما اگر فردی نیاز به ترجمه این گواهی باشد صرفاً یک دلیل شخصی از جمله تنظیم شکایت از یک فرد خارجی در کشور مقصد و اثبات مزاحمت کاربرد فراوانی خواهد داشت.

ترجمه انگلیسی ریز مکالمات تلفن همراه

در صورتی که نیاز به ترجمه این گواهی مکالمه به انگلیسی و به‌صورت رسمی را دارید لازم است بدانید این خدمات تنها در دارالترجمه انگلیسی توسط مترجم قسم‌خورده ما انجام خواهد شد. ریز مکالمات تلفن ثابت معمولاً زمانی قابل ترجمه خواهد بود که توسط اپراتور مخابرات مهر و امضا گردد و ریز مکالمات تلفن همراه نیز زمانی قابل ترجمه است که توسط اپراتور تلفن همراه از جمله همراه اول و یا ایرانسل مهر و امضا شده بنابراین قابلیت اخذ تأییدات قانونی را نیز خواهد داشت.

هزینه ترجمه رسمی ریز مکالمات تلفن

لازم است بدانید تمامی مدارک و اسناد و گواهی‌های مختلف در دارالترجمه رسمی درسا توسط مترجم قسم‌خورده ما انجام خواهد شد. تمامی خدماتی که در دپارتمان ما انجام می‌گردد از لحاظ قیمتی دقیقاً مطابق با نرخ‌نامه مصوب کانون مترجمان رسمی خواهد بود؛ بنابراین در سال جدید برای ترجمه انگلیسی ریز مکالمه یک صفحه با قیمت 75000 تومان قابل انجام است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

نوشتهٔ پیشین
ترجمه کارت نظام مهندسی
نوشتهٔ بعدی
ترجمه رسمی برگه مرخصی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست