ترجمه کارت نظام مهندسی - دارالترجمه رسمی درسا

کارت نظام مهندسی به‌عنوان یک کارت معتبر و رسمی است که از سوی سازمان نظام‌مهندسی کشور به فارغ‌التحصیلان رشته‌های هفت‌گانه نظام‌مهندسی اعطا خواهد شد. لازم به ذکر است متقاضیانی که قصد همکاری در پروژه‌های عمرانی در خارج از کشور را دارند می‌توانند از طریق ترجمه برخی مدارک خود ازجمله ترجمه کارت نظام‌مهندسی و ارائه به سفارت کشور مقصد درخواست ویزا داشته باشند. درصورتی‌که قصد ترجمه رسمی کارت نظام‌مهندسی و سایر مدارک هویتی را دارید می‌توانید از طریق تماس با دارالترجمه ما این خدمات را در کمترین زمان ممکن انجام دهید.

ترجمه کارت نظام مهندسی در دارالترجمه درسا

اگر به‌عنوان یکی از فارغ‌التحصیلان رشته نظام‌مهندسی ازجمله رشته‌های مهندسی عمران، رشته‌های مهندسی معماری، رشته‌های مهندسی محیط و غیره فارغ‌التحصیل هستید و دارای کارت نظام‌مهندسی معتبر می‌باشید. درصورتی‌که قصد خروج از کشور را دارید و می‌خواهید جهت همکاری با برخی شرکای کشورهای خارجی غیر از ایران به‌صورت تیمی و یا انفرادی اقدام به نظارت بر روی برخی پروژه‌های عمرانی داشته باشید بایستی برای درخواست ویزا از طریق سفارت کشور مقصد برخی مدارک خود را ترجمه کرده و آن را به نحوی به تأییدات برسانید.

لازم به ذکر است در تیم دارالترجمه رسمی درسا ما با استفاده از مترجم رسمی و قسم‌خورده قادریم مدارک شما را اعم از مدارک تحصیلی و هویتی ترجمه نماییم. لازم به ذکر است ترجمه کارت نظام‌مهندسی تنها از روی اصل کارت انجام خواهد شد. با توجه به اینکه در کارت نظام‌مهندسی برخی اطلاعات شخصی، کد عضویت و برخی نکات ایمنی خصوصاً در پشت کارت درج‌شده به همین دلیل مترجم رسمی آن را در یک برگه قوه قضاییه ترجمه کرده و در بالا مشخصات شما را درج می‌کند و در انتها نکات امنیتی و ملاحظات را ترجمه خواهد کرد. سپس در صورت لزوم آن را به تاییدات کامل دادگستری و وزارت امور خارجه خواهد رساند.

ترجمه کارت نظام مهندسی به انگلیسی

لازم به ذکر است درصورتی‌که نیاز به ترجمه کارت نظام‌مهندسی به انگلیسی را دارید این خدمات توسط مترجم انگلیسی در دارالترجمه انگلیسی درسا انجام می‌شود. لازم به ذکر است کارت نظام‌مهندسی همانند کارت نظام پزشکی دارای یکسری مشخصات هویتی خواهد داشت که مترجم انگلیسی آن را ترجمه کرده و زمانی معتبر خواهد بود که دارای مهر قضایی معتبری باشد. لازم به ذکر است تمامی خدمات ارائه‌شده در تیم ما در صورت نیاز به همراه تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه خواهد بود.

ترجمه کارت نظام مهندسی به آلمانی

اگر نیاز به ترجمه برخی مدارک خود ازجمله مدارک نظام‌مهندسی و یا برخی از مدارک مکمل دیگر چون فیش حقوقی را به زبان آلمانی دارید لازم است بدانید این خدمات در دارالترجمه آلمانی توسط مترجم رسمی آلمانی انجام خواهد شد.

هزینه ترجمه رسمی کارت نظام مهندسی

لازم به ذکر است تمامی خدمات رسمی ما توسط مترجمان قسم‌خورده و دقیقاً مطابق با تعرفه اعلامی کانون مترجمان رسمی در سال جدید خواهد بود. برای مثال در صورت نیاز به ترجمه فارسی به انگلیسی کارت نظام‌مهندسی با قیمت 4000 تومان قابل انجام است. درصورتی‌که نیاز به استعلام دقیق سایر زبان‌های دیگر دارید می‌توانید در هرلحظه از شبانه‌روز با شماره تماس درج‌شده در سایت و یا بخش گفتگوی آنلاین اقدام نمایید.

نوشتهٔ پیشین
ترجمه رسمی اجاره نامه
نوشتهٔ بعدی
ترجمه ریز مکالمات تلفن

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست