ترجمه رسمی برگه مرخصی - دارالترجمه رسمی درسا

در صورتی که به عنوان یک کارمند در یک سازمان دولتی و یا خصوصی مشغول به کار هستید می‌توانید از مرخصی استفاده نمایید. لازم به ذکر است برخی شرکت‌ها برای اینکه کارمندان بتوانند طبق موازین قانون کار از حق طبیعی خود استفاده نمایند برای افراد برگه مرخصی صادر می‌کنند. برگه مرخصی به نسبت شرایط کار افراد صادر می‌شود و به دلایل مختلفی قابل ترجمه خواهد بود. در صورتی که نیازمند ترجمه رسمی برگه مرخصی به همراه تأییدات قانونی می‌باشید می‌توانید با شماره درج شده در سایت و یا بخش گفتگوی 24 ساعته به‌صورت آنلاین با کارشناسان ما مکاتبه نمایید.

برگه مرخصی چیست؟

همان‌طور که به‌صورت خلاصه در بالای همین مطلب شرح دادیم معمولاً برگه مرخصی شامل برگه و یا فرمی است که به کارمندان سازمان‌های دولتی و یا خصوصی ارائه می‌شود. برگه مرخصی در قالب یک فرم اداری بوده که توسط واحد کارگزینی و یا بخش حسابداری در شرکت‌ها ممکن است به کارمندان تحویل داده شود. در برگه مرخصی افراد و کارفرما تأیید می‌کند که فرد متقاضی مجوز عدم حضور موقت در سرکار را داشته تا بتواند به سایر کارهای متفرقه خود ادامه دهد.

معمولاً به دلایل مختلفی از جمله آموزش رانندگی، سوانح، استرس‌های شغلی و یا برخی مشکلات خانوادگی ممکن است کارمندان از این فرصت قانونی استفاده کنند. حق مرخصی که در این نامه اداری و برگه مشخص می‌شود دقیقاً مطابق با قانون وزارت کار خواهد بود. انواع برگه مرخصی در محل کار وجود دارد که به‌صورت خلاصه و تیتروار آنها را توضیح خواهیم داد.

برگه مرخصی استعلاجی

اگر خدایی ناکرده دچار مشکلات جسمی شوید و نتوانید از پس‌کار بربیایید می‌توانید از مرخصی استعلاجی که از کلمه علاج نشات می‌گیرد استفاده کنید. معمولاً با گواهی پزشکان می‌توان برگه مرخصی استعلاجی از شرکت و یا مؤسسه محل کار درخواست نمود. مرخصی استعلاجی معمولاً تاریخ انقضایی ندارد و فرد موردنظر می‌تواند حتی در زمان مرخصی از حدود 75 درصد حقوق برخوردار باشد.

برگه مرخصی ساعتی

مرخصی‌های روزانه و ساعتی طبق قوانین اداره کار و امور اجتماعی بنا به استحقاق افراد تأیید شده و صادر می‌شود. در شغل‌های رده‌بندی عادی حدود 2 روز در ماه و در شغل‌های سخت و زیان‌آور تا 3 روز قابل‌افزایش خواهد بود البته این به‌صورت روزانه می‌باشد اما اگر به‌صورت ساعتی باشد حدود 2 تا 5 ساعت در روز استحقاقی خواهد بود.

مرخصی زایمان

همان‌طور که از نام آن کاملاً مشخص است این مرخصی مخصوص کارمندان باردار بوده که طبق قانون کار والدینی که فرزندی به دنیا می‌آورند می‌توانند به مدت 6 ماهه از مرخصی استفاده نمایند.

مرخصی فوت و ازدواج

این هم کاملاً از نام آن مشخص است زوجینی که در شرف ازدواج هستند می‌تواند به مدت‌زمان 3 روز از این مرخصی استفاده کرده و هم امر برای کسانی که بستگان درجه یک خود را از دست داده‌اند صدق خواهد کرد. لازم به ذکر است این افراد از تمام مزایای حقوقی بهره‌مند خواهند بود.

ترجمه رسمی برگه مرخصی در دارالترجمه درسا

اگر قصد خروج از کشور را به هر دلیلی دارد و می‌خواهید از طریق سفارت کشور مقصد درخواست ویزا نمایید. ممکن است سفارتخانه از شما برخی مدارک شغلی را درخواست نماید. لازم به ذکر است افراد بایستی تمامی مدارک کاری خود را به افسر پرونده ارائه دهد. از جمله مدارک کاری برگه مرخصی خواهد بود.

این برگه به عنوان یکی از مدارک رسمی بوده که توسط کارفرمایان تأیید و امضا می‌شوند. معمولاً افرادی که قصد اشتغال در خارج از کشور را دارند می‌توانند با ترجمه رسمی برگه مرخصی اطلاعات ساعات کاری و برنامه خود را به شرکت دیگری انتقال دهند تا مؤسسات خارجی بتوانند بر این اساس برنامه کاری افراد را تنظیم نمایند. ترجمه رسمی برگه مرخصی معمولاً با مهر شرکت و یا اداره کار قابل انجام بوده و می‌تواند علاوه بر ترجمه تأییدات کامل دادگستری و وزارت امور خارجه را اخذ نمود.

ترجمه انگلیسی برگه مرخصی

اگر نیاز به ترجمه این برگه به انگلیسی و به صورت رسمی را دارید می‌توانید این خدمات را از ما بخواهید. ما با استفاده از مترجم رسمی انگلیسی تمامی اسناد و مدارک رسمی شما را ترجمه و تأیید خواهیم کرد. لازم به ذکر است جهت افرایش اعتبار مدارک کاری و ارائه آن به افسر پرونده جهت افزایش شانس قبولی ویزا ممکن است برخی مدارک دیگری از جمله دفترچه بیمه، مدارک مربوط به شرکت چون آگهی تأسیس و غیره ممکن است از متقاضیان دریافت شود.

هزینه ترجمه رسمی برگه مرخصی

هزینه ترجمه معتبر و قانونی انواع مدارک در دارالترجمه درسا دقیقاً مطابق با نرخ‌نامه مصوب اداره امور مترجمان رسمی کشور است. درصورتی‌که نیاز به ترجمه این مدرک به انگلیسی را دارید تنها با پرداخت هزینه 40000 تومان به‌ازای هر نسخه این خدمات قابل انجام است. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌تواند با شماره کارشناسان تماس بگیرید.

نوشتهٔ پیشین
ترجمه ریز مکالمات تلفن
نوشتهٔ بعدی
ترجمه رسمی اقرارنامه یا تعهدنامه

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست