ترجمه رسمی سند وسائط نقلیه - دارالترجمه رسمی درسا
ترجمه رسمی سند وسائط نقلیه

ترجمه رسمی سند وسائط نقلیه

درصورتی‌که نیاز به صدور ویزا از سفارت کشور مقصد رادارید شما نیاز به ارائه برخی مدارک ازجمله مدارک تحصیلی، شغلی و یا هویتی به افسر پرونده ویزا خواهید داشت. به همین دلیل ممکن است بنا به تشخیص در موقعیت‌های زمانی خاص نیاز داشته باشید تا برخی از این مدارک را به سفارت کشور مقصد به‌صورت رسمی ارائه دهید. لازم است بدانید ترجمه رسمی سند وسائط نقلیه سبک یکی از مدارک تمکن مالی افراد به‌حساب می‌آید که اگر به‌صورت رسمی به همراه تاییدات کامل قانونی ترجمه شود می‌تواند امتیاز زیادی برای صدور ویزای متقاضیان را به همراه داشته باشد.

ترجمه رسمی سند وسائط نقلیه با تاییدات

سند وسیله نقلیه سبک یا همان سند خودرو به انواع سندهایی تعلق می‌گیرد که شامل خودروهای بنزینی خواهد بود. به‌طورکلی هر وسیله‌ای که دارای 4 چرخ بوده و توسط نیروی موتور حرکت کرده و قابلیت جابجایی انسان و یا حیوان را دارد خودرو بوده و در قانون کشوری دارای شناسنامه و یا سندی است تحت عنوان سند مالکیت خودرو. سند مالکیت خودرو همان‌طور که پیش‌تر خدمت شما عزیزان عرض شد جزء سندهای تمکن مالی برای ارائه به سفارت به‌حساب می‌آید؛ زیرا سند به‌عنوان مهم‌ترین مدارکی است که یک متقاضی می‌تواند اثبات نماید که بخشی از اموال خود را در کشور مبدأ باقی گذاشته و قصد برگشت را خواهد داشت.

به‌طورکلی ترجمه سند وسائط نقلیه شامل سند مالکیت تک‌برگ (برگ سبز)، سند دفترچه‌ای و یا سند خودرو است که بیشترین کاربرد را خواهد داشت. لازم به ذکر است این خدمات در دارالترجمه رسمی درسا توسط مترجم قسم‌خورده قابل انجام است و در صورت نیاز تاییدات کامل دادگستری و وزارت امور خارجه را به همراه خواهد داشت.

ترجمه انگلیسی سند وسائط نقلیه

همان‌طور که گفتیم از مهم‌ترین مدارکی که برای درخواست روادید از سفارت کشور مقصد نیاز است ترجمه مدارک ازجمله سند خودرو خواهد بود. لازم به ذکر است این خدمات تنها از روی اصل سند که توسط نیروی انتظامی و اداره راهنمایی و رانندگی صادر می‌شود قابل ترجمه بوده و تاییدات لازم اخذ خواهد شد. درصورتی‌که قصد مهاجرت به کانادا و ارائه برخی مدارک ازجمله مدارک مالی به سازمان و یا یک شرکت خارجی رادارید لازم است بدانید بایستی توسط مترجم رسمی در دارالترجمه انگلیسی این خدمات را از صفر تا 100 انجام دهید. به‌طورکلی این مدارک بایستی دارای هولوگرام از اداره راهنمایی و رانندگی باشد.

هزینه ترجمه رسمی سند وسائط نقلیه سبک

درصورتی‌که نیاز به استعلام دقیق قیمت رادارید بایستی بدانید این تعرفه‌های اعلامی دقیقاً بایستی مطابق با اداره امورمترجمان رسمی در کشور باشد. به همین دلیل دارالترجمه رسمی درسا در تمامی زبان‌های تحت پوشش تعرفه مصوب و قانونی دارد. به‌عنوان نمونه ترجمه معتبر و قانونی انگلیسی سند وسائط نقلیه سبک به انگلیسی 75000 تومان خواهد بود. لازم است بدانید تعرفه تاییدات کامل دادگستری و وزارت جداگانه محاسبه خواهد شد. درصورتی‌که نیاز به استعلام دقیق‌تر دارید می‌توانید در هرلحظه از شبانه‌روز با کارشناسان ما ارتباط بگیرد.

جمع‌بندی:

ترجمه رسمی وسایل نقلیه سبک مانند انواع موتورسیکلت؛ خودروهای باربری و یا ون و یا خودروهای سواری یکی از مهم‌ترین مدارکی است که به‌عنوان اسناد مهم شخصی و تعلقی نامیده خواهد شد. درصورتی‌که نیاز به اخذ ویزا دارید پیشنهاد می‌شود پس از رزرو پروسه دریافت ویزا حتماً برخی مدارک خود را ازجمله مدارک مالی از ابتدا آماده کنید. درصورتی‌که افسر پرونده از شما مدارک را به همراه تاییدات دادگستری و وزارت نیاز داشت حتماً دقت نمایید این مدارک در دارالترجمه رسمی انجام خواهد شد و دارای هولوگرام اصلی و صادره از اداره راهنمایی و رانندگی را داشته باشد.

نوشتهٔ پیشین
ترجمه قیم نامه
نوشتهٔ بعدی
ترجمه مقاله انگلیسی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست