ترجمه مقاله انگلیسی - دارالترجمه رسمی درسا

آشنایی با مفهوم هر مقاله در هر زبان برای بسیاری از محققان و دانشجویانی که تحقیقات خود را به‌منظور انتقال دانش و تجربیات کامل می‌کنند اهمیت بالایی دارد. آن دسته از محققانی که به دنبال دریافت مقالات تخصصی از ژورنال‌های مختلفی هستند به دلیل اینکه ممکن است اکثر این مقالات به زبان انگلیسی باشد چاره‌ای ندارند تا برای اثبات توانمندی‌ها و تکمیل پروژه‌ها اقدام به ترجمه مقاله انگلیسی نمایند. اگر به‌عنوان یک محقق و یا دانشجو نیازمند ترجمه تخصصی مقاله انگلیسی به زبان مقصد می‌باشید. لازم به ذکر است ما در دارالترجمه رسمی درسا با استفاده از مترجم تخصصی می‌توانیم نیاز شما را پاسخگو باشیم. درصورتی‌که نیاز به این خدمات دارید می‌توانید از طریق شماره درج شده در سایت و یا بخش گفتگوی آنلاین با ما در ارتباط باشید.

ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی

همان‌طور که مفهوم مقاله‌نویسی برای دانشجویان و محققان جهت نمایه‌سازی پروژه‌ها و یا ابداعات آنها لازم و ضروری است. تبدیل یک زبان به زبان دیگر به‌صورت تخصصی و حرفه‌ای مهم‌تر خواهد بود. علوم مختلف به‌صورت یکتا به وجود نیامده‌اند به این منظور که بسیاری از منابع علمی و پژوهشی دنباله‌رو دیگر مقالات می‌باشند.

اشتراک‌گذاری در مباحث علمی باعث رشد تحقیقات و پروژه‌های علمی شده و همین امر مخاطبین بسیاری را به خود جذب می‌کند. ازآنجاکه می‌توان به‌جرأت گفت اکثر مقالاتی که در سایت‌های علمی و یا ژورنال‌های معتبر نمایه شده‌اند بایستی به زبان انگلیسی باشند. ترجمه مقاله به هر زبانی می‌تواند یک روش اصولی در درک مفهوم متون تخصصی در زبان مقصد باشد. ما در دارالترجمه انگلیسی درسا با استفاده از مترجم انگلیسی و تخصصی در زمینه‌های علمی مختلف می‌توانیم انواع مقالات انگلیسی را به فارسی و یا از فارسی‌به‌انگلیسی در قالب‌بندی استاندارد ترجمه نماییم.

ما با استفاده از صدها مترجم تخصصی در رشته‌های علمی دانشگاهی از جمله مدیریت، حقوق، بهداشت، پزشکی، کامپیوتر و غیره می‌توانیم ترجمه‌های عالی را با رعایت انواع نکات ظریف زبانی و وام واژه‌های تخصصی ارائه دهیم.

ترجمه مقاله ISI انگلیسی

مقالاتی که در نشریات معتبر علمی با درجات بالا نمایه‌سازی می‌شوند را به‌نوعی مقالات ژورنال و یا مقالات ISI خواهند گفت. بسیاری از محققان به‌منظور ثبت مقالات ژورنال و ارائه به سایر دانشگاه‌های معتبر جهان، نیاز به ترجمه تخصصی مقاله، با دقت و کیفیت بالا را دارند. اهمیت ترجمه مقالات ژورنال به‌صورت تخصصی و با کیفیت بالا توسط مترجمان نخبه به حدی است که اگر اشتباهی در فرمت و یا نوع ترجمه صورت گیرد امکان ریجکت شدن آن بسیار زیاد است.

به همین منظور اگر نیازمند ترجمه مقاله ISI فارسی‌به‌انگلیسی و یا بالعکس را دارید این خدمات به‌صورت کاملاً دقیق با ضمانت کیفیت جهت نمایه‌سازی در ژورنال‌های علمی معتبر ارائه می‌گردد. تیم تخصصی دارالترجمه درسا با سابقه زیاد در این امر قادر است تا در صورت لزوم خدمات ویرایش بومی مقاله را نیز انجام دهد.

نحوه سفارش ترجمه مقاله انگلیسی

درصورتی‌که نیاز به ترجمه مقاله انگلیسی‌به‌فارسی آنلاین و یا بالعکس را می‌باشید می‌توانید در کمترین زمان ممکن این خدمات را انجام دهید. برای این منظور شما می‌توانید از طریق شماره درج شده در سایت با مترجم ارتباط گرفته و یا از بخش گفتگوی آنلاین به‌صورت 24 ساعته و 7 روز هفته با کارشناس انگلیسی ما در ارتباط باشید. شما عزیزان می‌توانید برای تکمیل سفارش موضوعات تخصصی خود را اعلام کرده تا مترجم بر اساس موضوع و زبان موردنظر در کمترین زمان ممکن قیمت و زمان واقعی را اعلام نماید.

قیمت ترجمه مقاله انگلیسی

به‌طورکلی اعلام هزینه تخصصی به چند عامل بستگی دارد. ممکن است شما عزیزان محتوای معمولی داشته و نیاز به ترجمه داشته باشید؛ بنابراین قیمت ترجمه این مقالات بسیار ارزان خواهد بود. اما از طرفی اگر موضوع مقالات شما کاملاً تخصصی و دارای صفحات زیادی باشد معمولاً مترجم بر اساس کیفیت موضوع و تعداد صفحات اعلام دقیق هزینه و زمان را قبل از انجام خدمات به شما عزیزان ارائه می‌دهد؛ بنابراین قیمت ترجمه بر اساس موضوع و تعداد کلمات متفاوت خواهد بود.

نوشتهٔ پیشین
ترجمه رسمی سند وسائط نقلیه
نوشتهٔ بعدی
ترجمه مقاله آلمانی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست