ترجمه تخصصی رزومه - دارالترجمه رسمی درسا

ترجمه رزومه و یا CV برای متقاضیانی که نیاز به اخذ ویزای تحصیلی و یا کاری دارند از اهمیت بالایی برخوردار است. ترجمه رزومه کاری و تحصیلی به‌عنوان یک شرح کار و یا سابقه علمی از افراد است که می‌تواند در کنار سایر مدارک رسمی و معتبر به سفارت کشور موردنظر ارائه شده تا یک دلیل قطعی برای صحت اظهارات شخص متقاضی باشد. رزومه کاری مرتبط با تخصص از جمله مدارکی است که بایستی بنابه‌درخواست کشور مقصد توسط یک مترجم نخبه و تخصصی ترجمه شود. برخلاف سایر مدارک و اسناد معتبر که جنبه قانونی دارند و بایستی به‌صورت رسمی ترجمه شوند ترجمه رزومه بایستی به‌صورت تخصصی انجام شود.

رزومه چیست

رزومه به‌عنوان یک سابقه از فعالیت‌های علمی و یا کاری افراد است که به‌عنوان یکی از مدارک مکمل برای سابقه افراد و به‌دست‌آوردن جایگاه واقعی بنا بر تخصص لازم و ضروری است. امروزه بسیاری از شرکت‌ها جهت استخدام نیز از سوابق کاری و علمی افراد به‌عنوان اولین مرجع در فرایند استخدامی استفاده می‌کنند. به همین دلیل رزومه و سوابق شغلی و علمی در تمام کشورها از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

ترجمه رزومه کاری

رزومه کاری همان‌طور که از نام آن کاملاً مشخص است به‌عنوان یک شرح‌حال و یا سوابق، فعالیت شرکت را به سایر بنگاه‌های اقتصادی نشان می‌دهد. رزومه و یا CV کاری به‌عنوان نیاز اصلی و اساسی شرکت‌های خصوصی و یا دولتی است. بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی که در تجارت دوسویه فعالیت مستمری دارند برای شرکت در برخی مزایدات، مناقصه‌ها و یا معرفی خود به رقبا و یا شرکا جهت همکاری دوجانبه نیاز به ترجمه رزومه کاری به‌صورت کاملاً تخصصی دارند. یک رزومه کاری حرفه‌ای که از جزئیات، خدمات، محصولات و یا سابقه یک شرکت الگوبرداری می‌کند بایستی توسط یک مترجم نخبه و متخصص به زبان مقصد برگردان شود.

بیشتر بدانید: آشنایی بیشتر با خدمات ترجمه تخصصی

ترجمه رزومه تحصیلی

رزومه تحصیلی نیز مختص دانشجویان و محققانی است که برای دریافت بورسیه و یا اخذ ویزای تحصیلی اقدام می‌کنند. رزومه تحصیلی به‌عنوان سابقه علمی و تحقیقاتی در سازمان‌ها و یا شرکت‌های مختلفی است که بیانگر میزان دانش و تحصیلات آکادمیک افراد خواهد بود.
اگر به‌عنوان یک دانشجوی موفق به دنبال تحصیلی در بهترین دانشگاه‌های خارج از کشور می‌باشید و می‌خواهید از طریق بورسیه تحصیلی اقدام نمایید. ترجمه رزومه تحصیلی توسط دارالترجمه به زبان‌های مختلف بسیار مهم و حیاتی است.

در ترجمه رزومه تحصیلی مترجم تخصصی موظف است با استفاده مهارت خود در زمینه علمی مرتبط یک ترجمه عالی از اصطلاحات و وام واژه‌های معتبر را داشته تا بتواند سابقه علمی افراد را برای ارائه به مؤسسات و یا دانشگاه‌های مطرح به بهترین شکل ارائه کند.
دارالترجمه رسمی درسا با آگاه بودن از اهمیت ترجمه رزومه به‌صورت کاملاً تخصصی و همچنین ارائه خدمات ترجمه انواع اسناد و مدارک به‌صورت رسمی قادر است به‌تمامی زبان‌های زنده دنیا ترجمه انجام دهد.

ترجمه رزومه به انگلیسی

ما قادریم با استفاده از مترجمان تخصصی خود در انواع رشته‌های دانشگاهی در سطح کشور انواع رزومه‌های مختلف کاری و تحصیلی شما را از زبان مبدأ به زبان مقصد برای اخذ فرصت‌های تحصیلی و کاری از فارسی‌به‌انگلیسی ترجمه نماییم. ترجمه رزومه فارسی‌به‌انگلیسی به‌صورت کاملاً نیتیو و متناسب با زبان مقصد توسط مترجمان بومی انجام می‌شود. تیم درسا قادر است این خدمات را در دپارتمان دارالترجمه انگلیسی در کمترین زمان ممکن به شما تحویل دهد.

ترجمه رزومه به ترکی استانبولی

ترجمه رزومه فارسی به ترکی استانبولی برای رزومه‌های تحصیلی و کاری به همراه ویرایش و تصحیح رزومه در کمترین زمان ممکن قابل انجام است. باتوجه‌به اینکه تقاضای ترجمه CV به زبان ترکی استانبولی به دلیل جایگاه خوب شغلی و علمی این کشور در مقایسه با سایر کشورهای هم‌جوار رو به افزایش است. لازم به ذکر است دارالترجمه ترکی استانبولی درسا قادر است این خدمات را کاملاً تخصصی انجام دهد.

ترجمه رزومه به عربی

زبان عربی امروزه به‌عنوان یکی از پرمخاطب‌ترین زبان‌های علمی و تجاری در جهان است. امروزه بسیاری از کشورها همواره در حال همکاری تجاری با سران عربی و شرکت‌های مختلف هستند به همین دلیل یک ترجمه تخصصی و دقیق از رزومه به عربی باعث خواهد شد صلاحیت و کیفیت رزومه بیش‌ازپیش هویدا شود. ترجمه تخصصی رزومه به عربی و سایر زبان‌ها به‌هیچ‌وجه توسط نرم‌افزار ترجمه انجام نمی‌شود و تمامی مترجمان ما کاملاً انسانی و تخصصی کار ترجمه را انجام می‌دهند.

متأسفانه امروزه برخی سایت ها برای ترجمه رزومه کاری و تحصیلی برخی فرمت و قالب‌های از پیش تعیین شده‌ای دارند که به‌هیچ‌وجه برای یک ترجمه کاملاً تخصصی مؤثر نیستند. اینکه ترجمه را بر اساس یک فرمت خاص انجام دهیم اشتباه بسیار بزرگی است. مترجمان تخصصی و نخبه که اکثراً استاد دانشگاه هستند و در تیم درسا فعالیت دارند به‌خوبی می‌دانند در ترجمه رزومه بایستی برای هر موضوع قالب خاص و یا اصطلاحات و وام واژه‌های متناسبی تنظیم نمود. جهت استفاده کامل از خدمات ترجمه رزومه می‌توانید همین امروزه از طریق شماره‌های درج شده در سایت و یا چت آنلاین به‌صورت 24 ساعته ارتباط بگیرید.

نوشتهٔ پیشین
ترجمه رسمی جواز کسب
نوشتهٔ بعدی
ترجمه سابقه بیمه

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست