دارالترجمه ترکی استانبولی - دارالترجمه رسمی درسا
دارالترجمه ترکی استانبولی

دارالترجمه ترکی استانبولی

کشور ترکیه بیشتر به‌عنوان یک مقصد توریستی شناخته می‌شود. زبان رسمی کشور ترکیه، ترکی استانبولی بوده که توسط حدود 80 میلیون نفر صحبت می‌شود. خدمات ترجمه زبان ترکی استانبولی در دارالترجمه ترکی درسا توسط مترجم بومی قابل انجام است. ما در دارالترجمه ترکی تمامی زبان‌های ترکی تبار را ترجمه می‌کنیم.

آشنایی با دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی

در این مقاله منظور از زبان ترکی همان زبان ترکی استانبولی می‌باشد. این زبان از خانواده زبان‌های آلتایی ریشه گرفته است. جالب است بدانید از گذشته تا به امروز زبان ترکی استانبولی دست خوش تغییرات بسیاری بوده و سیستم نوشتاری آن کاملاً تغییریافته است. اگر به دنبال ترجمه متون، کتاب‌های تخصصی و یا مدارک خود از زبان مبدأ به زبان ترکی و یا از ترکی به هر زبان دیگری هستید.

دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی درسا با استفاده از مترجمین تخصصی و رسمی قادر است در هر زمینه‌ای شما را راهنمایی کرده و سفارشات را در کمترین زمان ممکن انجام دهد. خدمات دارالترجمه ترکی درسا از جمله ترجمه های معتبر و رسمی با تاییدات، ترجمه انواع متون تخصصی به‌تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی ارائه می‌گردد. لازم به ذکر است دفتر ترجمه رسمی درسا ترجمه‌های با کیفیت را تنها با استفاده از مترجم بومی ترکی انجام می‌دهد.

ترجمه ترکی استانبولی به فارسی

خدمات ترجمه ترکی استانبولی به فارسی و یا سایر زبان در دارالترجمه رسمی درسا قابل انجام است. تجربه مترجمان بومی ترکی استانبولی در تیم ما فراتر از تسلط عادی به زبان ترکی است. ما از افرادی بر روی ترجمه ترکی به فارسی متون و محتوای شما استفاده می‌کنیم که در مورد ترجمه و صنعت اختصاصی شما سریع و کارآمد باشند.

به همین دلیل ما دقیقاً می‌دانیم که شما چه چیزی را نیاز دارید. تیم ترجمه ترکی استانبولی درسا با بیش از 15 سال تجربه باتوجه‌به خواسته‌های شما ترجمه‌های دقیق با کیفیت انجام خواهد داد. برای انجام سفارش ترجمه زبان ترکی می‌توانید هم از طریق سایت بخش ثبت سفارش و هم از طریق شماره‌های درج شده در سایت با کارشناسان ما در تماس باشید.

Turkish Translation Agency

قیمت دارالترجمه ترکی استانبولی

هزینه ترجمه متون و یا اسناد به زبان ترکی و یا از زبان ترکی استانبولی به سایر زبان‌های تحت پوشش بسیار متفاوت است. این تفاوت کاملاً طبیعی است اما باید بدانید در ترجمه رسمی و قانونی ترکی توسط مترجم رسمی تعرفه زبان ترکی کاملاً مشخص است و کاملاً قانونی خواهد بود.

اما در ترجمه‌های تخصصی زبان ترکی استانبولی قاعدتاً فرق می‌کند زیرا ترجمه‌های تخصصی در رشته‌های دانشگاهی و علمی به دلیل حجم مطلب و نکات ظریف زبانی بایستی توسط شخصی انجام شود که به موضوع موردنظر احاطه کامل دارد.

در دارالترجمه ترکی استانبولی چه خدماتی ارائه می‌گردد؟

کلیت خدمات ارائه شده به زبان ترکی استانبولی در دارالترجمه ترکی استانبولی به سه شکل ترجمه قانونی و رسمی، ترجمه شفاهی و یا هم‌زمان و ترجمه تخصصی است. درصورتی‌که می‌خواهید به‌صورت خلاصه در این زمینه اطلاعاتی کسب کنید با ما همراه باشید.

ترجمه رسمی ترکی استانبولی

خدمات ترجمه قانونی زبان ترکی استانبولی تنها بایستی توسط مترجم رسمی و قسم‌خورده این زبان که دارای مهر رسمی است انجام شود. ما در دارالترجمه رسمی ترکی قادریم این خدمات برای تمامی مدارک، قراردادها و اسناد تجاری شما به‌صورت کاملاً قانونی به همراه تأییدات کامل انجام دهیم.

ترجمه تخصصی ترکی استانبولی

این خدمات در تمامی رشته‌های دانشگاهی و متون تحقیقاتی که دارای نکات ظریف و تخصصی زبانی است در تیم درسا انجام می‌شود. برای مثال ترجمه مقاله ترکی و یا مقالات ژورنال که به‌صورت کاملاً تخصصی در زمینه‌های علمی خاصی هستند تنها بایستی توسط مترجم تخصصی و نخبه انجام شود ما در ترجمه تخصصی از مترجمین مختلف و کاملاً حرفه‌ای استفاده می‌کنیم.

ترجمه شفاهی ترکی استانبولی

مترجمینی که به‌صورت هم‌زمان کار ترجمه را آغاز می‌کنند به‌نوعی مترجم شفاهی نیز نامیده می‌شود. اگر در قراردادهای تجاری با شرکای ترکی و یا همایش‌ها، کنفرانس‌های حضوری و یا تلفنی نیاز به مترجم شفاهی ترکی استانبولی داشتید کافی است با کارشناسان حضوری ما در دفتر در این زمینه مشورت نمایید.

ترجمه فوری ترکی استانبولی

مسئله ترجمه فوری زمانی اهمیت پیدا می‌کند که متقاضیان به دلیل کمبود زمان نیاز داشته باشند تا فرایند خدمات در یک دارالترجمه به بهترین نحو و با سرعت بالایی انجام شود. لازم به ذکر است در دارالترجمه ترکی استانبولی درسا این خدمات در صورت نیاز مشتریان با قید فوری هم در ترجمه‌های معتبر و رسمی و هم در ترجمه‌های تخصصی انجام می‌شود.

ترجمه انواع رشته های دانشگاهی در دارالترجمه ترکی

اگر به‌عنوان یک دانشجو و یا محقق در رشته‌های مختلفی از جمله رشته پزشکی، حقوق، بهداشت، حسابداری، کامپیوتر و غیره فعالیت دارید لازم به ذکر است ما با در اختیار داشتن انواع مترجم‌های تخصصی در حوزه مهارت و علمی شما انواع متون دانشگاهی را ترجمه خواهیم کرد. لازم به ذکر است به دلیل ماهیت تخصصی در این بخش تمامی ترجمه‌های ما دارای ضمانت کیفیت خواهد بود.

استخدام مترجم ترکی استانبولی

اگر به‌عنوان یک مترجم حرفه‌ای در زبان ترکی استانبولی فعالیت دارید و می‌خواهید از راه دور اقدام به ترجمه ترکی نمایید. شما عزیزان می‌توانید از طریق شماره‌های درج شده در دارالترجمه ترکی درسا با کارشناسان ما در این زمینه گفتگو کنید. لازم به ذکر است به دلیل افزایش میزان تقاضا برای ترجمه ترکی به سایر زبان حداقل مهارتی که بایستی در اختیار داشته باشید تسلط به جفت زبان خواهد بود؛ بنابراین درصورتی‌که به‌عنوان مترجم رسمی ترکی استانبولی و یا مترجم تخصصی فعالیت دارید جای درستی آماده‌اید. لازم به ذکر است رزومه‌های دریافت توسط بخش استخدام بررسی و همکاری آغاز خواهد شد.

ترجمه ترکی استانبولی

آشنایی با زبان ترکی استانبولی

زبان ترکی استانبولی به‌عنوان یک زبان رسمی در کشور ترکیه بوده که توسط حدود 90 میلیون نفر در سراسر جهان به این زبان تکلم می‌کنند. زبان ترکی استانبولی به‌عنوان یکی از غربی‌ترین زبان در سراسر آسیای میانه است. این زبان با سایر زبان‌های ترکی از جمله ترکی آذری، قزاقی، قرقیزی، تاتاری و یا حتی ازبکی بسیار نزدیک به هم می‌باشند. امروزه زبان ترکی استانبولی مانند هر زبان زنده دیگری دارای لهجهٔ مختلفی هستند. لهجه زبان ترکی استانبولی به گروه‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند که شامل گونه‌های زیر است.

  • لهجه اوغوز
  • لهجه کیپچاک
  • لهجه چاغ تای
  • لهجه ترکی آسیای میانه
  • لهجه ترکی شمال شرقی
  • لهجه ترکی چوواش

به‌طورکلی آموزش زبان ترکی استانبولی در بین مردم ایران و سایر کشورهای همسایه بسیار مهم است. زیرا باتوجه‌به اینکه کشور ترکیه به دلیل جذابیت‌های توریستی و وجود برخی از دانشگاه‌های معتبر میزان تقاضا برای مهاجرت به ترکیه را بالا خواهد بود. به همین دلیل متقاضیانی که قصد سفر به کشور ترکیه را دارند بایستی حداقل مهارت خود را برای یادگیری ترکی استانبولی به کار ببند.

کلمات پرکاربرد ترکی در سفر به ترکیه

بسیاری از افرادی که به دلایل مختلف از جمله تجارت، تدریس، تحصیل، مهاجرت و غیره اقدام به سفر به ترکیه می‌نمایند ممکن است هنگام ورود به این کشور در وهله اول با مشکلات زیادی از جمله عدم آشنایی با زبان ترکی دستپاچه شوند. به همین دلیل بد نیست که در بدو ورود بتوانید برخی از جملات پرکاربرد این زبان را یاد گرفته تا به‌محض ورود به کشور و استفاده از خدمات اجتماعی دچار سردرگمی نشوید. به‌عنوان نمونه برخی از پرکاربردترین جملات ترکی شامل موارد زیر خواهد بود.

  • سلام merhaba مَرحَبا
  • یک هتل ارزان Ucuz bir otel
  • از کجا می توانم تاکسی بگیرم nereden taksi bulabilirim
  • لطفاً این آدرس را به من نشان بدین lutfan bu adresi bana gostarin
  • لطفاً یک رستوران خوب به من معرفی کنید. lütfan benı ıyı bır restoran tanıtın?

دارالترجمه ترکی استانبولی در تهران و شهرستان‌ها

اگر به دنبال یکی از بهترین دارالترجمه‌های ترکی در تهران می‌باشید لازم به ذکر است دفتر اصلی ما در تهران و آدرس درج شده در انتهای سایت بوده که می‌توانید حضوراً نیز درخواست خدمات کنید. لازم به ذکر است دارالترجمه درسا با دارابودن پیک رایگان می‌توانید تمامی سفارشات شما تهرانی‌های عزیز را درب منزل دریافت و تحویل دهد.

درصورتی‌که در خارج از تهران حضور دارید می‌توانید از طریق سایت سفارشات خود را برای ما ارسال نموده تا در کمترین زمان ممکن اعلام هزینه و زمان دقیق را انجام دهیم.

ترجمه حرفه‌ای در دارالترجمه ترکی استانبولی درسا با کیفیت تضمین شده

خدمات ترجمه حرفه‌ای و تخصصی ما با بیش از 60 زبان کار خود را شروع کرده و لازم به ذکر است باتوجه‌به تجربه حدود 15 سال مفید و تخصصی قادر است تمامی خدمات ترجمه زبان ترکی را با ضمانت و کیفیت تضمین شده برای شما عزیزان انجام دهد.

نوشتهٔ پیشین
دارالترجمه چینی
نوشتهٔ بعدی
دارالترجمه فرانسوی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست