ترجمه رسمی جواز کسب - دارالترجمه رسمی درسا
ترجمه رسمی جواز کسب

ترجمه رسمی جواز کسب

اگر به دنبال دریافت ویزا برای ورود به کشور خارجی هستید. حتماً می‌دانید که سفارت کشور مقصد شرایط اخذ ویزا را طبیعتاً از همان ابتدا به متقاضیان ارائه می‌کند. برای مثال برای دریافت ویزای شینگن تمامی متقاضیان بایستی برخی مدارک هویتی خود را از جمله مدارک مالی و کاری به سفارت ارائه دهند. جواز کسب از جمله مدارکی است که به‌عنوان اسناد شغلی از متقاضیان ویزا اخذ می‌شود و از جمله مهم‌ترین مدارک قابل‌ارائه خواهد بود. اگر نیاز به ترجمه رسمی جواز کسب در دارالترجمه رسمی درسا را دارید کارشناسان ما از طریق شماره تماس درج شده در سایت و یا چت آنلاین همواره پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

ترجمه رسمی جواز کسب در دارالترجمه

پروانه کسب و یا همان جواز کسب از جمله مدارک شغلی است که بایستی برای اخذ ویزای کشورهای مختلف از جمله شنگن و یا سایر کشورها چون ویزای کانادا به‌صورت رسمی ترجمه شوند. ترجمه رسمی جواز کسب بایستی تنها توسط مترجم قسم‌خورده انجام شود. ترجمه پروانه کسب بایستی تنها ازروی اصل جواز کسب انجام شود.

این مدارک برای ترجمه نیاز به برخی مدارک معتبر و رسمی خواهد داشت. ترجمه رسمی پروانه کسب در دارالترجمه رسمی به همراه تأییدات کامل دادگستری و وزارت امور خارجه انجام می‌شود. لازم به ذکر است برای ترجمه قانونی و معتبر بهتر است یک اسکن با کیفیت از گذرنامه خود را به مترجم رسمی و قسم‌خورده ارائه داده تا بر اساس آن اسپل دقیق نام و نام خانوادگی شما را در ترجمه بگنجاند.

اگر جواز شغلی شما برای کسب‌وکارتان بسیار قدیمی است و کد صنفی ندارید حتماً بایستی قبل از ترجمه از اتحادیه مربوطه پیگیری کرده و یا نامه‌ای را مکتوب به دارالترجمه رسمی درسا اخذ نموده تا فرایند ترجمه آغاز گردد. پروانه‌های کسب جدید که شناسه صنفی دارند نیازی به طی‌کردن این مراحل نخواهند بود.

ترجمه پروانه کسب به انگلیسی

جواز کسب به انگلیسی زمانی موردنیاز است که شما بخواهید این مدارک را به سفارتخانه کشور مقصد ارائه دهید. برای مثال اخذ ویزای کانادا و پیگیری مهاجرت به این کشور نیاز به ترجمه رسمی جواز کسب به انگلیسی به همراه تأییدات دادگستری و وزارت امور خارجه را خواهد داشت. این خدمات برای تمامی مدارک رسمی و هویتی شما در دپارتمان دارالترجمه انگلیسی انجام می‌گردد.

نمونه ترجمه پروانه کسب

اگر می‌خواهید یک نمونه کامل از ترجمه پروانه کسب را به زبان انگلیسی در اختیار داشته باشید تا تنها با کلمات و وام واژه‌های تخصصی آن آشنا شوید ما در این مطلب به‌صورت کاملاً رایگان یک فایل نمونه ترجمه پروانه کسب را برای شما عزیزان منتشر کرده‌ایم.

قیمت ترجمه رسمی جواز کسب

اگر می‌خواهید با هزینه واقعی ترجمه پروانه کسب آشنا شوید بایستی بدانید تمامی ترجمه‌های رسمی در تیم درسا طبق نرخ‌نامه مترجمان رسمی بوده و برای ترجمه جواز شغلی یا همان پروانه کسب به انگلیسی قیمت 45 هزار تومان توسط مترجم رسمی اخذ خواهد شد اما اگر نیاز به اخذ تأییدات کامل دادگستری و مهر وزارت امور خارجه را داشته باشید طبق نرخ‌نامه مبالغ نیز افزوده خواهد شد. برای استعلام دقیق و راهنمایی در مورد ترجمه جواز کسب می‌توانید در هر لحظه از شبانه‌روز با شماره ما و یا چت آنلاین با کارشناسان ما در تماس باشید.

جمع‌بندی

دلیل اصلی ترجمه رسمی جواز کسب‌وکار و ارائه به سفارت، اخذ ویزا است اما تا باحال به این فکر کرده‌اید چرا سفارت از شما ممکن است مدارک مالی درخواست کند. یکی از مهم‌ترین گزینه‌های مهاجرت و سفر به کشور خارجی استطاعت مالی خواهد بود. باتوجه‌به اینکه سالانه ایرانیان بسیاری به فکر مهاجرت می‌باشند. افسر پرونده اگر مدارک مالی از جمله تمکن مالی مناسبی از شما دریافت نکند و قانع نشود که به چه دلیل قصد مهاجرت دارید ممکن است ویزای شما را ریجکت کند. درصورتی‌که نیاز به اطلاعات بیشتری در این زمینه دارید کارشناسان ما همواره پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

نوشتهٔ پیشین
ترجمه صورتحساب بانکی
نوشتهٔ بعدی
ترجمه تخصصی رزومه

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست