ترجمه نامه اداری - دارالترجمه رسمی درسا

نامه اداری امروزه به‌عنوان یکی از روش‌های ارتباط بین کارکنان، مدیران، ارگان‌ها و یا شرکت‌ها می‌باشد. نگارش نامه‌های اداری توسط افراد مختلف بایستی طبق اصول خاصی انجام شود. معمولاً نامه‌های اداری انواع مختلفی دارند و برای اهداف خاصی از جمله استخدام، شراکت و درخواست افزایش حقوق و غیره نگارش می‌شوند. لازم به ذکر است درصورتی‌که نیاز به ارائه به یک شرکت خارجی و بین‌المللی را دارید می‌توانید اقدام به ترجمه نامه اداری به‌صورت تخصصی کنید. این خدمات در حال حاضر در دارالترجمه رسمی درسا توسط مترجم حرفه‌ای انجام می‌شود. شما عزیزان می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نامه اداری چیست؟

نامه اداری به‌عنوان یک نمونه درخواست و یا تقاضا خواهد بود که برای اهداف مختلفی از جمله پذیرش نیرو و یا استخدام در یک شرکت و یا ارگان با یک لحن ساده و مفهوم کلی مطابق با یک قاعده و اصولی کلی بیان می‌شود. مهم‌ترین بخش از نامه اداری متن و کالبد اصلی یک نامه خواهد بود. زمانی نگارش یک نامه اداری تأثیرگذار است که نتیجه مطلوبی داشته باشد. نگارش نامه اداری بایستی دارای لحنی مؤدبانه باشد چه نامه‌های اداری درون‌سازمانی باشد و چه برون‌سازمانی. در نامه‌های اداره بایستی مخاطب کاملاً مشخص باشد. موضوعاتی که در نامه‌های اداری درج می‌شوند بایستی کاملاً رسا باشد.

متن اصلی نامه‌های اداری دارای 3 بخش مهم است بخش اول در کالبد اصلی نامه توضیحات مقدماتی است. بخش دوم موضوع و هدف اصلی است و بخش نهایی محترمانه بودن متن و درخواست و یا همان تقاضا است. به‌صورت کلی نامه‌های اداری هم می‌تواند به‌صورت رسمی باشند و هم غیررسمی.

ترجمه نامه اداری در دارالترجمه درسا

باتوجه‌به اینکه ماهیت نگارش نامه‌های اداری ارتباط مستقیم و بی‌واسطه می‌باشد لذا اگر بخواهید به دلیل وجود تفاوت‌های فرهنگی و مسئله ارتباط با مخاطب خاص خود در یک زبان مقصد ارتباط دوسویه برقرار کنید چاره‌ای ندارید تا متون ارتباطی خود را به زبان مقصد برگردان نمایید. ترجمه نامه اداری به‌عنوان یک ترجمه فوق‌تخصصی توسط مترجم نخبه بایستی به حدی دقیق باشد که عاری از هرگونه خطا و اشتباه باشد زیرا نامه‌های سرنوشت‌ساز اگر به‌اشتباه ترجمه شوند متأسفانه شما را از اهداف خود عقب می‌اندازد. در حال حاضر ترجمه انواع نامه‌های اداری در دارالترجمه درسا برای موضوعات مختلفی انجام خواهد شد که به‌صورت خلاصه به شرح زیر است.

  • نامه درخواست کار
  • نامه نگاری همکاری
  • نامه نکاری در خصوص استخدام
  • نامه اداری افزایش حقوق
  • نامه اداری سازمانی، شرکتی و شخصی

ترجمه نامه اداری به زبان‌های مختلف

لازم به ذکر است در حال حاضر ما قادریم انواع نامه‌های اداری را به زبان‌های شاخص ترجمه نماییم. این زبان‌ها هرکدام شامل انگلیسی، ترکی، چینی، روسی، عربی، آلمانی و غیره خواهد بود. به‌صورت خلاصه به معرفی برخی از خدمات ترجمه نامه اداری به زبان‌های مختلف خواهیم پرداخت.

ترجمه نامه اداری به انگلیسی

ترجمه نامه اداری از فارسی به انگلیسی برای اهداف خاصی انجام می‌شود. لازم به ذکر است اگر به‌عنوان یک دانشجو، اساتید و یا یک شرکت تجاری نیاز به تبادل اطلاعات و مکاتبات دارید برای درک ارتباط دوسویه نیاز به ترجمه خواهید داشت. این خدمات نیز در دارالترجمه درسا به نحو احسن توسط مترجم تخصصی انگلیسی باسابقه انجام خواهد شد.

ترجمه نامه اداری به آلمانی

اگر قصد تجارت، استخدام و یا ادامه همکاری با برخی شرکای آلمانی را دارید و یا به‌عنوان یک دانشجو می‌خواهید با یک فرد متخصصی ارتباط دوسویه از طریق نامه الکترونیکی و یا نامه کاغذی برقرار کنید شما بایستی به زبان آلمانی و ادبی واقف باشید. در غیر این صورت می‌توانید درخواست ترجمه کاملاً حرفه‌ای و تخصصی به‌وسیله مترجم بومی زبان داشته باشید. لازم به ذکر است تیم دارالترجمه آلمانی درسا قادر است با استفاده مترجم بومی زبان آلمانی این خدمات را به نحو احسن ارائه نماید.

هزینه ترجمه نامه اداری در دارالترجمه درسا

اگر قصد ترجمه حرفه‌ای انواع نامه‌های اداری را دارید لازم به ذکر است این خدمات در دسته ترجمه‌های حرفه‌ای و تخصصی خواهد بود. درصورتی‌که به دنبال استعلام دقیق هزینه‌ها می‌باشید می‌توانید با شماره درج شده در سایت و یا بخش گفتگوی آنلاین با کارشناسان ما ارتباط مستقیم برقرار نموده و مشاوره رایگان بگیرید.

نوشتهٔ پیشین
ترجمه رسمی سرفصل دروس دانشگاهی
نوشتهٔ بعدی
ترجمه رسمی کپی برابر اصل مدارک

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست