ترجمه رسمی سرفصل دروس دانشگاهی - دارالترجمه رسمی درسا
ترجمه رسمی سرفصل دروس دانشگاهی

ترجمه رسمی سرفصل دروس دانشگاهی

یکی دیگر از خدماتی که در دارالترجمه رسمی درسا توسط مترجمان رسمی انجام می‌شود. ترجمه سرفصل دروس دانشگاهی است. اگر دانشجو هستید و قصد ادامه تحصیل در یک کشور خارجی و یا یک دانشگاه معتبر رادارید تا بتوانید با اخذ بورسیه و یا ادامه تحصیل در معتبرترین دانشگاه‌های جهان پروژه‌های خود را به سرانجام برسانید می‌توانید با ترجمه برخی اسناد و مدارک خود به‌صورت رسمی توسط مترجم قوه قضاییه مدارک خود را برای اخذ ویزا به سفارت ارائه کرده و روند ویزای تحصیلی خود را تکمیل کنید. درصورتی‌که نیاز به مشاوره رایگان در خصوص ترجمه سرفصل دروس دانشگاهی خوددارید می‌توانید با شماره درج‌شده در سایت و یا بخش گفتگوی آنلاین با مشاوران ما در این امر تماس بگیرید.

منظور از سر فصل دروس دانشگاهی چیست؟

زمانی که به‌عنوان دانشجو در دانشگاه خاصی ثبت‌نام می‌کنید از لحظه ورود به دانشگاه سرفصل دروس برای شما عزیزان توسط دانشگاه و یا وزارت خانه مربوطه ارائه می‌شود. سرفصل دروس دانشگاهی را معمولاً سیلابس دروس نام می‌برند. امروزه در تمامی دانشگاه‌های کشور چه آزاد و چه دولتی یا غیرانتفاعی و یا پیام نور و غیره در تمامی رشته‌ها سرفصل‌هایی اعلام می‌شوند که بر اساس این سیلابس ها اساتید اقدام به تدریس خواهند کرد.

مثلاً در دوره کارشناسی سرفصل تمام رشته‌ها توسط وزارت علوم برای دانشگاه‌های سراسری و غیرانتفاعی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای دانشگاه‌های علوم پزشکی و برای دانشگاه‌های آزاد سازمان مرکزی دانشگاه آزاد تصمیم‌گیرنده است و سرفصل تمامی دروس را تصویب می‌کنند. سرفصل دروس رشته‌ها در تمامی مقاطع دانشگاه‌ها شامل برخی موضوعات علمی در طول ترم تحصیلی بوده که توسط استاد تدریس می شود.

نحوه اخذ سرفصل دروس دانشگاهی برای دانشجویان عزیز فرآیند پیچیده‌ای ندارد شما می‌توانید برای دریافت سیلابس رشته خود به‌صورت فارسی به نهاد مربوطه مراجعه کنید. مثلاً اگر در دانشگاه دولتی درس می‌خوانید بایستی به وزارت علوم مراجعه نمایید. البته لازم به ذکر است حتماً مراجعه حضوری نیاز نیست معمولاً در خود سایت سازمان این سرفصل‌ها ارائه‌شده که می‌توانید از آن‌ها یک پرینت بگیرید.
یک نکته بسیار مهم دیگر نیز وجود دارد و آن این است که اگر مثلاً دانشجوی ورودی 86 هستید بایستی سرفصل ورودی 86 را انتخاب نمایید اگر در سایت مذکور این سرفصل‌ها ارائه نشده بود بایستی حتماً به‌صورت حضوری مراجعه نمایید.

ترجمه انواع سرفصل دروس دانشگاهی در دارالترجمه

ما در دارالترجمه رسمی درسا ترجمه رسمی سرفصل دروس دانشگاهی را قادریم به‌تمامی زبان‌های شاخص برگردان کنیم. تمامی خدمات ما به‌صورت خلاصه شامل برخی موارد زیر است که به‌صورت موردی آن‌ها را بیان می‌کنیم.

ترجمه سرفصل دروس دانشگاه آزاد

اگر به‌عنوان دانشجوی دانشگاه آزاد در مقاطع مختلف ازجمله کارشناسی و یا کارشناسی ارشد و یا بالاتر تحصیل می‌کنید معمولاً خود دانشگاه آزاد ممکن است با ارائه نامه‌ای شمارا به یک دارالترجمه هدایت کند. دارالترجمه نیز پس از ترجمه رسمی مقدمات تاییدات کامل قانونی را انجام خواهد داد.

ترجمه سرفصل دروس دانشگاه دولتی

اگر به‌عنوان دانشجوی دانشگاه دولتی دریکی از معتبرترین دانشگاه‌های سراسر کشور پذیرفته‌شده‌اید و نیاز دارید برای ادامه تحصیل ترجمه رسمی سرفصل دروس دانشگاهی خود را انجام دهید. بایستی از شورای عالی انقلاب فرهنگی اقدام نمایید. لازم به ذکر است تمامی صفحات اخذشده در سیلابس ها مهرشده و پس از تأیید توسط اداره کل دانش‌آموختگان ترجمه قانونی انجام و به تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه می‌رسد. درصورتی‌که نیاز به مشاوره بیشتر درروند صحیح این خدمات دارید می‌توانید با کارشناس تیم درسا مشورت نموده و در مورد انجام خدمات تمرکز بیشتری داشته باشید.

ترجمه رسمی سرفصل دروس دانشگاهی به 14 زبان رسمی

توجه داشته باشید با توجه به اینکه تیم درسا با استفاده مترجمان رسمی قوه قضاییه خدمات ترجمه را ارائه می‌دهد در حال حاضر قادر است اکثر زبان‌های رسمی در داخل کشور را تحت پوشش کامل قرار دهد. ما تمامی رشته‌های دانشگاهی کشور را تحت پوشش قرار می‌دهیم ازجمله موارد زیر:

  • ترجمه سرفصل دروس مهندسی کامپیوتر
  • ترجمه سرفصل دروس کارشناسی معماری
  • ترجمه سرفصل دروس مهندسی مکانیک
  • ترجمه سرفصل دروس مهندسی برق
  • ترجمه سرفصل دروس معماری
  • ترجمه سرفصل دروس مهندسی شیمی

در مورد زبان‌های شاخص و رسمی نیز به‌طورکلی زبان‌های زیر را تحت پوشش‌داریم.

ترجمه سرفصل دروس به انگلیسی

با توجه به اینکه وزارت علوم، سازمان مرکزی دانشگاه آزاد، وزارت بهداشت معمولاً سرفصل دروس را به‌صورت فارسی ارائه می‌کنند به همین خاطر شما نیاز به ترجمه قانونی و معتبر انگلیسی این سرفصل‌ها و یا سیلاب‌ها خواهید داشت. لازم به ذکر است این خدمات به‌صورت کاملاً تخصصی و حرفه‌ای در دارالترجمه انگلیسی ما 0 تا 100 قابل انجام خواهد بود. لازم به ذکر است ترجمه انگلیسی سرفصل دروس معمولاً برای دانشجویانی به کار می‌آید که قصد ادامه تحصیل دریکی از دانشگاه‌های معتبر خواهند بود. برای مثال کشور کانادا که دارای دو زبان رسمی ازجمله انگلیسی است بهترین مقصد دانشجویان برای ادامه تحصیل خواهد بود.

از طرفی برای زبان‌ها ازجمله آلمانی، فرانسوی، عربی، چینی، ترکی استانبولی و غیره را قادر به انجام هستیم.

برای اخذ تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه بایستی به نکات زیر توجه کنید:

  • ترجمه رسمی سرفصل دروس دانشگاهی با مهر وزارت علوم قابل‌تأیید است
  • ترجمه سرفصل‌های دانشگاه آزاد با مهر سازمان مرکزی قابل‌تأیید و انجام است
  • ترجمه سرفصل دانشگاه علوم پزشکی با مهر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور قابل انجام و اخذ تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه خواهد بود.

هزینه ترجمه رسمی سرفصل دروس دانشگاهی

کلیه فعالیت‌های که برای ترجمه مدارک به‌صورت رسمی در دارالترجمه رسمی درسا انجام می‌گردد تمام مطابق با تعرفه قانونی اداره امور مترجمان رسمی خواهد بود. برای مثال هزینه ترجمه انگلیسی سرفصل دروس از فارسی به انگلیسی 75000 تومان به ازای هر نسخه ترجمه می‌باشد. برای استعلام سایر هزینه‌ها نیز طبق تعرفه قانونی می‌توانیم با شماره‌های درج‌شده در سایت تماس بگیرید.

نوشتهٔ پیشین
ترجمه رسمی جواز دفن
نوشتهٔ بعدی
ترجمه نامه اداری

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست