ترجمه مقاله اسپانیایی - دارالترجمه رسمی درسا
ترجمه مقاله اسپانیایی

ترجمه مقاله اسپانیایی

اگر به‌عنوان یک دانشجو و یا محقق به دنبال ترجمه مقاله اسپانیایی به فارسی و سایر زبان‌ها می‌باشید. لازم است بدانید دارالترجمه درسا به دلیل اهمیت زبان اسپانیایی یکی از خدمات شاخص خود را به ترجمه‌های تخصصی انواع متون و مقالات علمی اختصاص داده است. ما قادریم با استفاده از مترجم تخصصی بومی زبان انواع مقالات در رشته‌های دانشگاهی مختلف را ترجمه نماییم. ما سابقه ترجمه مقاله اسپانیایی از بسیاری سایت‌های ژورنال و معتبر ازجمله الزویر را داشته و کیفیت ترجمه خود را تضمین خواهیم کرد. درصورتی‌که نیازمند ترجمه مقاله اسپانیایی به سایر زبان‌ها می‌باشید می‌توانید از طریق شماره‌های درج‌شده در سایت و یا بخش گفتگوی آنلاین با کارشناسان ما به صورت 24 ساعته در ارتباط باشید.

ترجمه مقاله اسپانیایی به فارسی و بالعکس

با توجه به اینکه زبان اسپانیایی در جهان به‌عنوان چهارمین زبان مطرح شناخته می‌شود و امروزه نزدیک به 30 کشور در جهان به زبان اسپانیایی تکلم می‌کنند. به همین دلیل اهمیت ترجمه های تخصصی زبان اسپانیایی در کشور به حدی است که بسیاری از مقالات علمی و دانشگاهی از فارسی به اسپانیایی ترجمه‌شده و در سایت‌های ژورنال نمایه‌سازی شده‌اند.

ما در دارالترجمه اسپانیایی درسا قادریم با استفاده از چندین مترجم تخصصی و بومی زبان که درزمینهٔ های تخصصی ازجمله پزشکی، مدیریت، حقوق، کامپیوتر، فنی و مهندسی و غیره تحصیل‌کرده‌اند و یا در حال تدریس هستند خدمات شاخصی ارائه دهیم. درصورتی‌که دانشجو هستید و قصد دارید مقاله خود را بومی‌سازی کنید خدمات ویرایش نیتیو ما کاملاً باکیفیت بوده و در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

ترجمه مقاله اسپانیایی توسط مترجم بومی

همان‌طور که می‌دانید زبان اسپانیایی به‌عنوان یکی از پر گویش‌ترین زبان‌های جهان بوده که در فضای مجازی نیز اکثر سایت‌های دوزبانه قابلیت ترجمه به اسپانیایی را دارا هستند. طبق آماری که در ویکی‌پدیا منتشرشده جمعیت کشور اسپانیا امروزه چیزی حدود 480 میلیون نفر است که به زبان مادری تکلم می‌کنند و در تعداد حدود 570 میلیون نفر در سراسر جهان به این زبان واقف هستند. امروزه زبان اسپانیایی به‌عنوان رتبه دوم زبان جهان پس از چینی شناخته خواهد شد؛ بنابراین به دلیل اهمیت بالای این زبان در رشته‌های تخصصی مختلف بسیاری از دانشگاه‌های مطرح جهان ازجمله دانشگاه بارسلونا، دانشگاه والنسیا، دانشگاه مستقل مادرید و بسیاری از دانشگاه‌های دیگر اقدام به پذیرش دانشجویان خارجی خواهند کرد.

بنابراین بسیاری از محققان که قصد مهاجرت به اسپانیا را از طرق بورسیه تحصیلی دارند نیازمند ارائه برخی پروژه‌ها و مقالات خود به زبان اسپانیایی نیز خواهند بود. درصورتی‌که نیاز به ترجمه مقاله، کتاب، رمان و هر متون تخصصی به اسپانیایی دارید این خدمات توسط تیم دارالترجمه درسا به‌صورت کاملاً بومی و حرفه‌ای انجام می گردد.

قیمت ترجمه مقاله اسپانیایی در دارالترجمه

اگر نیاز به استعلام دقیق قیمت‌های ترجمه تخصصی در تمامی زمینه‌های علمی رادارید لازم به ذکر است شما می‌توانید متن خود را در قالب یک فایل Word برای ما ارسال نموده تا مترجمان اسپانیایی بتوانند بر اساس متن ازجمله تعداد کلمات و موضوعات تخصصی اعلام هزینه و زمان دقیق را انجام دهند. لازم است بدانید در صورتی که نیاز به یک نمونه ترجمه متن تخصصی اسپانیایی از پروژه‌های خوددارید کافی است بخشی از متن را برای ما ارسال نموده و منتظر ترجمه حرفه‌ای و باکیفیت باشید.

نوشتهٔ پیشین
ترجمه مقاله ترکی
نوشتهٔ بعدی
ترجمه مقاله چینی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست