ترجمه رسمی جواز تاسیس - دارالترجمه رسمی درسا
ترجمه رسمی جواز تاسیس

ترجمه رسمی جواز تاسیس

جواز تاسیس به‌عنوان یک مدرک شغلی هم برای افراد حقوقی و هم حقیقی بوده که به دنبال تأسیس یک واحد تولید رو به رشد در حوزه‌های مختلف خواهند بود. بر اساس استناد به جواز تأسیس افراد می‌توانند از برخی امکانات و موقعیت‌های خوب اقتصادی در کشور بهره‌مند شوند. مرجع صدور جواز تأسیس با توجه به حوزه فعالیت متفاوت است از طرفی جواز تأسیس صادرشده با توجه به اینکه به‌عنوان یک مدرک معتبر برای تاجران خواهد بود قابلیت ترجمه داشته و می‌تواند از طریق آن جواز ورود به یک کشور خارجی را دریافت کرد. درصورتی‌که به‌عنوان یک کارآفرین قصد خرید، سرمایه‌گذاری و یا شرکت در فعالیت‌های اقتصادی می‌باشید و نیاز به ترجمه رسمی دارید لازم به ذکر است این خدمات توسط دارالترجمه رسمی درسا انجام خواهد شد.

جواز تأسیس چیست؟

همان‌طور که به‌صورت خلاصه در مورد جواز تأسیس در بالای همین مطالب موضوعاتی را بیان کردیم اما اگر بخواهیم به‌طورکلی با جواز تاسیس آشنا شویم در یک تعریف کلی منظور اجازه‌نامه‌ای است که توسط نهاد بالادستی برای یک فعالیت اقتصادی ازجمله تأسیس یک کارخانه یا یک واحد تولیدی صادر می‌شود و دارای اعتبار موقت بوده را جواز تأسیس خواهند گفت.

معمولاً اعتبار یک جواز تأسیس به مدت 1 سال خواهد بود و قابل تمدید توسط اشخاص می‌باشد. همان‌طور که به‌صورت خلاصه عرض شد جواز تأسیس به‌نوعی موافقت‌نامه‌ای است که در هر صنف تولیدی توسط نهاد مربوطه صادر می‌شود. برای مثال اگر فرد حقیقی و یا حقوقی یک فعالیت صنعتی داشته باشد طبیعتاً نهادی که به‌عنوان مرجع اصلی صدور جواز تأسیس است وزارت صمت خواهد بود. یا اگر شخصی به دنبال تأسیس یک واحد تولیدی صنایع‌دستی اقدام کند مسلماً نهاد اصلی نیز سازمان میراث فرهنگی خواهد بود.

ترجمه رسمی جواز تاسیس در دارالترجمه

در یک دارالترجمه رسمی معمولاً انواع مختلفی از اسناد و مدارک توسط مترجم قسم‌خورده ترجمه‌شده و در صورت لزوم نیز تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه اخذ می‌شود. انجام خدمات ترجمه رسمی جواز تأسیس یک واحد تولیدی درصورتی‌که به‌منظور اخذ ویزا از یک کشور خارجی باشد قابل انجام است. جالب است بدانید معمولاً صدور ویزا در هر سفارتخانه‌ای نیاز به تاییدات کامل قانونی یکسری مدارک خواهد داشت و از طرفی افسر پرونده نیز بایستی بررسی‌های لازم و تاییدات لازم بر روی مدارک متقاضیان را داشته باشد.

جواز تاسیس به همراه برخی مدارک دیگر و ترجمه قانونی و ارائه آن به افسر پرونده شانس پذیرش شما را بالا خواهد برد. معمولاً برای ترجمه رسمی جواز تأسیس بایستی اصل مدارک مهرشده از نهاد صادرکننده بوده و دارای اعتبار قانونی باشد تا قابلیت ترجمه و مورد تأیید دادگستری و وزارت امور خارجه شود.

هزینه ترجمه رسمی جواز تاسیس

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های متقاضیان برای ترجمه انواع اسناد و مدارک به‌صورت رسمی قیمت آن خواهد بود. لازم به ذکر است در دارالترجمه درسا، ترجمه رسمی جواز تأسیس از فارسی به انگلیسی 95000 تومان خواهد بود. لازم به ذکر است اخذ تاییدات کامل نیز در تیم درسا انجام می‌گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه دقیق خدمات لطفاً با کارشناسان ما از طریق شماره‌های درج و یا بخش گفتگوی آنلاین ارتباط بگیرید.

جمع‌بندی

ترجمه رسمی جواز تأسیس برای صدور ویزا و یا شرکت در فعالیت‌های اقتصادی توسط کارآفرینان و افرادی که قصد سرمایه‌گذاری در کشور دارند و یا می‌خواهید برخی تجهیزات مهمی را از خارج به کشور وارد کنند امری لازم و ضروری است. به‌طورکلی اهمیت جواز تأسیس نیز در داخل کشور به حدی است که متقاضیان حقیقی و حقوقی برای تأسیس یک کارخانه و یا واحد تولیدی بر اساس این جواز می‌توانند در یک شهرک صنعتی اقدام به فعالیت نماید. الی قدم برای اخذ جواز تأسیس ثبت‌نام در سامانه بهین یاب بوده که راهنمایی‌های لازم در آن داده‌شده است. داشتن یک جواز تأسیس مزایای مهمی ازجمله موارد زیر را خواهد شد.

  1. اختصاص یک زمین تولیدی به نخ دولتی
  2. امکان دریافت وام و تسهیلات برای تولیدات
  3. امکان شرکت در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی
نوشتهٔ پیشین
ترجمه انگیزه نامه تحصیلی
نوشتهٔ بعدی
ترجمه رسمی برگ سبز گمرکی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست