ترجمه تخصصی رشته مهندسی فناوری اطلاعات IT - دارالترجمه رسمی درسا
ترجمه تخصصی رشته مهندسی فناوری اطلاعات IT

ترجمه تخصصی رشته مهندسی فناوری اطلاعات IT

امروزه در عصر فنّاوری و اینترنت و آسان شدن ارتباطات انسان‌ها در هر نقطه از این کره خاکی، دستاوردهای ناشی از علوم فناوری و اطلاعات با زندگی روزمره انسان‌ها ترکیب‌شده و آن را دستخوش تغییرات اساسی نموده است. ازآنجایی‌که علوم مربوط به آی تی به‌عنوان یک علم بروز و پرکاربرد شناخته می‌شود به همین دلیل بسیاری از محققان و دانشجویان این رشته بایستی همواره به دنبال مطالعه منابع مختلف علمی در رشته مهندسی فناوری اطلاعات باشند. به دلیل اهمیت این رشته بسیاری از مقالات و کتب علمی در این حوزه به زبان خارجی منتشرشده‌اند. به همین دلیل برای افزایش دانش چاره‌ای جز ترجمه تخصصی متون مهندسی فناوری اطلاعات نخواهد بود. اگر به‌عنوان دانشجو و یا محقق قصد ترجمه متون فناوری اطلاعات IT رادارید لازم به ذکر است این خدمات در گروه درسا در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

رشته فناوری اطلاعات چیست؟

رشته آی تی در کشور ایران و در دانشگاه‌های معتبر تدریس می‌شود. این رشته به‌عنوان یک‌رشته تلفیقی است که از رشته مدیریت، مهندسی صنایع، مهندسی الکترونیک و حتی مهندسی کامپیوتر خصوصاً حوزه نرم‌افزاری سرچشمه می‌گیرد. رشته فناوری اطلاعات دارای دو حوزه تخصصی کامپیوتر و مخابرات بوده که در حوزه کامپیوتر به مباحث تخصصی درزمینهٔ تولید و پردازش اطلاعات بحث می‌شود و در حوزه تخصصی مخابرات به مباحث مربوط به مدیریت اطلاعات در حوزه برق ارتباط دارد.

امروزه بسیاری از دانشگاه‌های معتبر کشور ازجمله دانشگاه شریف، دانشگاه تهران، دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه خواجه نصیر و برخی دانشکده‌های فنی، دانشگاه‌های غیرانتفاعی و یا حتی دانشگاه‌های آزاد اقدام به تدریس رشته فناوری اطلاعات نموده‌اند.

ترجمه رشته فناوری اطلاعات

ترجمه رشته فناوری اطلاعات

ترجمه رشته فناوری اطلاعات در تمامی گرایش‌ها

در حال حاضر رشته فناوری اطلاعات به دلیل اینکه یک‌رشته تخصصی و پرکاربرد است منابع و متون تخصصی زیادی در این زمینه به زبان‌های مختلف را در اختیار دارد. به همین دلیل دارالترجمه رسمی درسا در حوزه ترجمه تخصصی قادر است انواع متون رشته IT را در تمامی گرایش‌ها ترجمه نماید. لازم به ذکر ما قادریم با استفاده از مترجم تخصصی انواع گرایش‌های زیر را ترجمه نماییم.

ترجمه گرایش مهندسی فناوری اطلاعات

متون گرایش‌های تخصصی این رشته که در دانشگاه‌های معتبر کشور تدریس می‌شود شامل موارد زیر است:

  • تجارت الکترونیکی
  • سیستم‌های چندرسانه‌ای
  • مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی
  • امنیت اطلاعات
  • شبکه‌های کامپیوتری
  • مهندسی فناوری اطلاعات (IT)

ترجمه گرایش‌های رشته مدیریت فناوری اطلاعات

  • مدیریت منابع اطلاعاتی
  • سیستم‌های اطلاعات پیشرفته
  • نظام کیفیت فراگیر

ترجمه گرایش‌های رشته مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات

  • مدیریت شبکه
  • دیتا و امنیت شبکه
  • ارتباطات سیار
  • مدیریت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • سیستمهای چندرسانه‌ای
ترجمه متون فناوری اطلاعات IT

ترجمه متون فناوری اطلاعات IT

ترجمه متون تخصصی رشته فناوری اطلاعات در تمامی زبان‌ها

لازم به ذکر است ما در دارالترجمه رسمی درسا قادریم انواع متون رشته‌های دانشگاهی در تمامی گرایش‌ها را به‌تمامی زبان‌های شاخص وزنده دنیا ترجمه کنیم. ما اکثر زبان‌های شاخص ازجمله زبان بین‌المللی انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، روسی، چینی و غیره را تحت پوشش‌داریم.

ترجمه مقالات رشته آی تی

ازآنجایی‌که رشته تخصصی آی تی دارای موضوعات تخصصی درزمینهٔ های مختلف است لذا در حال حاضر تمامی مقالات رشته مهندسی فناوری اطلاعات و آی تی در تمامی زبان‌ها توسط مترجم تخصصی و بومی ترجمه خواهد شد. درصورتی‌که نیاز به ترجمه تخصصی مقاله در تمامی رشته‌ها را دارید این خدمات توسط گروه درسا باکیفیت تضمین‌شده انجام خواهد شد.

ترجمه کتاب‌های رشته آی تی

اگر نیاز به ترجمه انواع کتاب‌های رشته آی تی از انگلیسی به فارسی دارید لازم به ذکر است ما با استفاده از مترجم انسانی در رشته تخصصی آی تی قادریم انواع متون تخصصی کتاب‌ها را باکیفیت تضمین‌شده فصل‌به‌فصل و در کمترین زمان ممکن ترجمه نماییم. اگر به‌عنوان یک محقق به دنبال ترجمه تخصصی کتاب‌های رشته فناوری اطلاعات هستید و یا اگر به‌عنوان یک مؤلف یک کتاب، قصد انتشار آن را در سایت‌های معتبر دارید. لازم است بدانید ما از مترجمین نخبه در این امر بهره می‌بریم که می‌توانند به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی نمایند.

ترجمه فیلم‌های رشته مهندسی فناوری اطلاعات

اگر نیاز به ترجمه تخصصی فیلم‌های آموزشی رشته آی تی را به زبان فارسی دارید لازم به ذکر است خدمات ترجمه فیلم در دارالترجمه درسا توسط مترجم تخصصی به‌صورت زیرنویس و یا دوبله انجام خواهد شد.

نوشتهٔ پیشین
ترجمه تخصصی متون باستان شناسی در تمامی زبان ها
نوشتهٔ بعدی
ترجمه متون رشته ایمنی صنعتی در تمامی زبان ها

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست