ترجمه مقاله روسی - دارالترجمه رسمی درسا

اهمیت زبان روسی در جهان به حدی است که به‌عنوان یکی از پرگویش ترین زبان‌های اتحادیه اروپا لقب گرفته است. کشور روسیه در اوراسیا در جهان بیش از 250 میلیون گویشور دارد. روسی‌زبان رایج در بیش از 11 کشور جهان بوده و به‌عنوان یکی از شش زبان رسمی در سازمان ملل شناخته می‌شود؛ اما جالب‌تر اینکه در فضای مجازی روسی به‌عنوان دومین زبان مطرح در جهان بر روی سایت های اینترنتی است. از طرفی با توجه به گستردگی اینترنت بین محققان و سایر افراد در جهان ترجمه این زبان نیز اهمیت بالایی خواهد داشت. درصورتی‌که قصد ترجمه مقاله روسی به فارسی و یا بالعکس را دارید کافی است از طریق شماره‌های درج‌شده در سایت و یا بخش گفتگوی آنلاین به‌صورت 24 ساعته ارتباط بگیرید.

ترجمه مقاله روسی به فارسی در دارالترجمه

به دلیل همسایگی کشور روسیه با ایران و گسترش چشمگیر مراودات سیاسی و علمی دو کشور بسیاری از افراد محقق و دانشجویان علاقه‌مند به تحصیل و یا مهاجرت به روسیه نیاز به ترجمه انواع مدارک و یا متون تخصصی به روسی دارند. از طرفی شرایط اخذ پذیرش در دانشگاه‌های روسی برای ایرانیان نیز آسان خواهد بود. اگر به‌عنوان دانشجو قصد مهاجرت تحصیلی به روسیه رادارید و می‌خواهد برخی مقالات تخصصی و یا مدارک خود را به زبان روسی ترجمه نمایید لازم به ذکر است ما در دارالترجمه روسی قادریم با استفاده از مترجمان نخبه این خدمات را در کمترین زمان ممکن انجام دهیم.

اگر می‌خواهید مقالات و یا پروپوزال‌های خود را از فارسی به روسی ترجمه نموده و در سایت‌های علمی نمایه‌سازی نمایید تا یک رزومه بسیار قوی به دست آورید این کار تنها از مترجمان نخبه برمی‌آید. مترجمان روسی درسا قادر هستند تا انواع مقالات تخصصی را در تمامی زمینه‌های دانشگاهی ترجمه کرده و خدمات ارزنده‌ای ارائه کنند. درصورتی‌که علاوه بر خدمات ترجمه مقاله نیاز به ویراستاری تخصصی متون خود از زبان فارسی به روسی و یا روسی به فارسی رادارید این خدمات در دارالترجمه درسا انجام می‌گردد.

ترجمه مقاله روسی توسط مترجم بومی

مترجمان بومی ما در زبان روسی تسلط کافی دارند. آن‌ها درواقع به زبان مادری ترجمه می‌کنند. ما با استفاده از بهترین مترجمان قادریم متون علمی شما را در تمامی رشته‌های دانشگاهی ازجمله رشته پزشکی، رشته حقوق، حسابداری، مالی، کامپیوتر و بسیاری رشته‌های دیگر برگردان نماییم. لازم به ذکر است مترجمان بومی روسی درسا قادرند وام‌واژه‌ها و نکات ظریف زبانی را درک کرده و در کمترین زمان ممکن یک ترجمه حرفه‌ای و بسیار تخصصی ارائه نمایند.

روند سفارش ترجمه مقاله روسی به صورت آنلاین

درصورتی‌که از راه دور می‌خواهید از طریق سایت دارالترجمه درسا اقدام به سفارش ترجمه به‌صورت آنلاین نمایید. کافی است در اولین فرصت ابتدا متن علمی خود را در فرمت‌های استاندارد ازجمله Word و یا pdf برای کارشناسان ما ارسال نموده تا متن شما بررسی‌شده و اعلام هزینه شود. لازم به ذکر است ما در تیم درسا تمامی خدمات ترجمه‌های متون تخصصی را برای انواع مقالات ژورنال، کتاب و یا رمان‌های ادبی انجام خواهیم داد.

قیمت ترجمه مقاله روسی

لازم است بدانید که مقالات به دلیل متون تخصصی در دسته ترجمه‌های حرفه‌ای و تخصصی خواهند بود. به همین دلیل مترجم نیتیو قادر است بر اساس حجم مطالب و زبان مقصد اعلام هزینه و زمان واقعی را انجام دهد؛ بنابراین درصورتی‌ نیاز می‌توانید در مورد قیمت ترجمه از کارشناسان دارالترجمه استعلام دقیق نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

نوشتهٔ پیشین
ترجمه مقاله فرانسوی
نوشتهٔ بعدی
ترجمه مقاله گرجی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست