ترجمه مدرک پیش دانشگاهی - دارالترجمه رسمی درسا
ترجمه رسمی مدرک پیش دانشگاهی

ترجمه مدرک پیش دانشگاهی

اگر نیاز به ترجمه‌ترجمه مدرک پیش دانشگاهی خود به همراه تأییدات کامل دادگستری و وزارت امور خارجه را دارید. لازم به ذکر است این خدمات توسط مترجم رسمی درسا انجام می‌شود. ما قادریم به‌تمامی زبان‌های رسمی خدمات ترجمه ارائه دهیم. ترجمه مدرک پیش‌ دانشگاهی را کسانی نیاز دارند که می‌خواهد اقدام به مهاجرت در یک کشور خارجی نموده و بخواهند در دانشگاه کشور دیگر ادامه تحصیل نمایند. لازم به ذکر است دانشگاه‌های برخی کشورها برای اخذ پذیرش و اپلای کردن نیاز به ترجمه قانونی و رسمی مدارک تحصیلی شما خواهند بود. درصورتی‌که می‌خواهید با روند ترجمه آشنا شوید با ما همراه باشید.

مدرک پیش ‌دانشگاهی چیست؟

طبق قوانین نهاد آموزشی که همان آموزش‌وپرورش می‌باشد به دوره آخر تحصیلات قبل از ورود به دانشگاه را دوره پیش‌دانشگاهی نامیدند. برطبق قانونی سال 1390 دانش‌آموزان مقطع متوسطه می‌بایست به‌صورت حضوری این دوره را بگذرانند تا بتواند در کنکور شرکت نمایند.

نحوه ترجمه رسمی مدرک پیش‌ دانشگاهی

همان‌طور که گفتیم دلیل اصلی این خدمات اخذ مهاجرت تحصیلی برای متقاضیان خواهد بود. اما برای انجام این روند بایستی برخی قوانین رعایت شده تا فرایند ترجمه‌های قانونی و رسمی توسط دارالترجمه انجام گردد. آن دسته از افرادی که نیاز به ترجمه این مدرک علمی دارند بایستی ابتدا تأییدیه تحصیلی دریافت نماید. برای اخذ تأییدیه تحصیلی بایستی به یکی از دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کرده و روند اخذ تأییدیه را جویا شوند.

اما به‌صورت کلی شما بایستی ابتدا از مدارک خود یکی کپی تهیه نموده و برای اخذ تأییدیه تحصیلی مدرک پیش‌دانشگاهی به دفتر پیشخوان مراجعه نموده و دارالترجمه رسمی که نیاز دارید تا خدمات ترجمه توسط آنها انجام شود را به آنها معرفی نمایید. برای معرفی حتماً می‌بایست یک دارالترجمه رسمی را بشناسید که دارای کد رسمی و نام مترجم رسمی آن را دارند. برای مثال دارالترجمه رسمی درسا با عنوان دفتر ترجمه رسمی شماره 858 فعالیت دارد.

پس از چند روز با رسیدی و کد رهگیری موردنظر خود که از دفاتر پیشخوان دولت دریافت نمودید به همراه اصل مدارک به دارالترجمه موردنظر خود مراجعه نموده تا فرایند ترجمه‌های قانونی و رسمی به زبان موردنظر به همراه تأییدات کامل انجام شود. برای درج مشخصات خود مترجم نیاز دارد تا از شما اسپل دقیق اسامی را دریافت نماید بنابراین به این نکته نیز توجه نمایید که می‌توانید با اسکن دقیق گذرنامه خودکار مترجم را آسان نمایید.

بیشتر بدانید: ترجمه رسمی پاسپورت به همراه تاییدات

ترجمه مدرک پیش‌ دانشگاهی به زبان‌های مختلف

درصورتی‌که می‌خواهید به کشورهای خاصی از جمله انگلیس، آلمان، فرانسه، کانادا و غیره مهاجرت تحصیلی داشته باشید. لازم به ذکر است کالج‌های این کشورها جهت پذیرش بیشتر نیاز به ترجمه انواع مدارک شما از جمله دیپلم و یا پیش‌دانشگاهی شما را خواهند داشت.
ما در تیم درسا قادریم به بیش از 60 زبان ترجمه انجام دهیم. برای مثال اگر نیاز به ترجمه مدرک پیش دانشگاهی خود را برای ارسال به سفارت کانادا را دارید این خدمات را می‌توانید به زبان انگلیسی در دارالترجمه انگلیسی ترجمه کنید.

در هنگام ترجمه به این مورد خوب دقت داشته باشید که بایستی مدارک شما حتماً ممهور به مهر اصلی آموزشگاه و یا آموزش‌وپرورش منطقه شما باشند زیرا در غیر این صورت مدارک شما تأیید نخواهد شد.

هزینه ترجمه مدرک پیش‌ دانشگاهی

لازم به ذکر است برای اطلاع یافت از هزینه دقیق ترجمه این مدرک بایستی چند اصل را بدانید و معمولاً در دارالترجمه‌های رسمی برای راحتی شما عزیزان مدارکی چون دیپلم، ریز نمرات و پیش‌دانشگاهی را به‌صورت یکجا می‌توانند به‌عنوان یک پلمب اقتصادی ترجمه نمایند.
بنابراین اگر نیاز به ترجمه این مدارک دارید لازم نیست به‌صورت تکی آن را درخواست کنید. برای آشنایی با نرخ دارالترجمه رسمی لطفاً با شماره‌های درج شده در سایت و یا بخش گفتگوی آن با ما به‌صورت 24 ساعته و رایگان ارتباط برقرار کنید.

نمونه ترجمه مدرک پیش‌ دانشگاهی

ما در این بخش تنها به معرفی برخی اصطلاحات تخصصی برای ترجمه مدرک پیش دانشگاهی بسنده کرده‌ایم.

  • دورهٔ متوسطه High School Education Program
  • دورهٔ پیش‌دانشگاهی Pre-University Education Program
  • شاخه نظری Theoretical Branch
  • شاخه فنی و حرفه‌ای Technical and Vocational Branch
  • شاخه کاردانش Kardanesh (Practical Knowledge) Branch
  • علوم‌تجربی Natural Sciences; Experimental Sciences

لازم به ذکر است این مدرک به‌عنوان یک مدرک تحصیلی بوده و زمانی شرایط ترجمه شدن را دارد که دارای 3 مهر اصلی از آموزشگاه، کارشناس آموزش و آموزش‌وپرورش منطقه را داشته باشد تا تأییدات دادگستری و وزارت امور خارجه انجام شود.

ترجمه فوری مدرک پیش ‌دانشگاهی در دارالترجمه درسا

اگر نیاز به ترجمه با قید فوریت در کمترین زمان ممکن را دارید و می‌خواهید با قیمت بسیار مناسب این خدمات را انجام دهید. لازم به ذکر است این خدمات توسط تیم درسا و مترجمان نیتیو و نخبه انجام می‌شود. ما قادریم ترجمه‌های یک‌روزه انجام دهیم. درصورتی‌که نیاز به ترجمه با قید فوریت را دارید می‌توانید از طریق شماره‌های درج شده در سایت با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

نوشتهٔ پیشین
ترجمه فیلم و سریال
نوشتهٔ بعدی
ترجمه دیپلم

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست