ترجمه رسمی حکم اعضاء هیئت علمی - دارالترجمه رسمی درسا
ترجمه رسمی حکم اعضاء هیئت علمی

ترجمه رسمی حکم اعضاء هیئت علمی

ترجمه رسمی حکم اعضاء هیئت علمی مختص اساتید محترمی است که در دانشگاه‌ها به عنوان یک محقق و یا استاد تدریس می‌کنند و برای اهداف خاصی از جمله تدریس در دانشگاه های خارجی اقدام خواهند کرد. این افراد برای اینکه بتوانند در یک محیط آموزشی از جمله دانشگاه به فعالیت بپردازند بایستی برخی شرایط را از لحاظ مدارک علمی و امتیاز پژوهشی داشته باشند. حکم اعضاء هیئت‌علمی به‌عنوان یکی از مدارک تحصیلی این افراد بوده که می‌توانند از طریق آن در برخی کنفرانس‌ها، سمینارها در خارج از کشور نیز شرکت کنند.

اعضاء هیئت‌علمی دانشگاه‌ها می‌توانند از طریق ترجمه این حکم در دانشگاه‌های خارج از کشور نیز تدریس نمایند. در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر در این زمینه دارید با ما همراه باشید.

ترجمه حکم اعضاء هیئت علمی در دارالترجمه درسا

اگر به‌عنوان یک مربی، استادیار و یا دانشیار در یک دانشگاه مشغول تدریس می‌باشید و به‌عنوان اعضاء هیئت‌علمی فعالیت دارید بنابراین از طریق دانشگاه به شما یک حکم که شامل مشخصات علمی و حقوقی شما می‌باشد اعطاء خواهد شد. اعضاء می‌توانند جهت مهاجرت به یک کشور خارجی مدارک علمی خود را از جمله دانشنامه تحصیلی و حکم اعضاء هیئت‌علمی را ترجمه کرده و به سفارت کشور مقصد ارسال نمایند تا فرایند اخذ ویزا تکمیل شود.
به طور کلی اعضاء هیات علمی‌ به 3 دسته مربی، استادیار و دانشیار تقسیم‌بندی می‌شوند اما در برخی دانشگاه‌ها نیز استاد تمام یا همان پروفسور وجود دارد. هرکدام از آنها بایستی دارای مدارک تحصیلی و امتیاز پژوهشی بالایی باشند.

برای مثال منظور از مربی کسی است که می‌تواند با مدرک فوق‌لیسانس نیز به تدریس آموزشی و یا پژوهشی بپردازند و همان‌طور رتبه‌های بالاتر نیازمند مدرک دکتری خواهد بود. ترجمه رسمی حکم هیئت‌علمی دانشگاه‌ها به دلایل مختلفی از جمله سمینار، کنفرانس و تدریس در دانشگاه‌های خارجی تنها توسط مترجم قسم‌خورده انجام می‌گردد. دارالترجمه رسمی درسا قادر است این خدمات را در تمامی زبان‌های تحت پوشش انجام دهد.

ترجمه حکم اعضاء هیئت علمی به انگلیسی

اگر نیاز به ترجمه رسمی حکم اعضاء هیئت علمی دانشگاهی و همچنین سایر مدارک علمی معتبر دارید لازم به ذکر است این خدمات از صفر تا 100 به همراه تأییدات کامل دادگستری و وزارت برای ارائه به سفارت انجام خواهد شد. لازم به ذکر است اگر قصد تدریس در یک کشور انگلیسی‌زبان از جمله کانادا را دارید ترجمه این حکم می‌تواند به‌عنوان بهترین مدارک مکمل جهت اخذ ویزا از سفارت باشد.

ترجمه حکم هیئت علمی به آلمانی

بسیاری از اساتید دانشگاه‌ها از جمله استاد تمام متقاضی تدریس در آلمان خواهند بود. زیرا کشور آلمان در رتبه علمی جهان بسیار عالی بوده و بسیاری از محققان و پژوهشگران موفق همراه در حال مهاجرت و یا تدریس در دانشگاه‌های معتبر آلمان خواهند بود. اگر نیاز به ترجمه قانونی مدارک علمی به آلمانی را دارید این خدمات طبق تعرفه رسمی در دارالترجمه آلمانی انجام خواهد شد.

هزینه ترجمه رسمی حکم اعضاء هیئت علمی

تمامی هزینه‌های ترجمه‌های رسمی در دارالترجمه رسمی درسا دقیقاً مطابق با نرخ‌نامه مصوب کانون مترجمان رسمی در ایران خواهد بود. اگر نیاز به ترجمه این حکم به انگلیسی توسط مترجم رسمی به همراه مهر و امضا را دارید این خدمات در دارالترجمه با قیمت 60000 تومان می باشد. اما برای استعلام سایر خدمات از جمله تأییدات کامل دادگستری و وزارت می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

جمع‌بندی

مدرسین دانشگاه‌های معتبر کشور که در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا اقدام به کارهای تحقیقات و پژوهشی و همچنین تدریس می‌کنند می‌توانند عضو هیئت‌علمی دانشگاه باشند. در این حکم کسانی که رتبه آموزشی بالاتری دارند در واقع امتیاز پژوهشی بیشتری نیز خواهند داشت.

مدرسین دانشگاه که به‌عنوان اعضا هیئت‌علمی شناخته می‌شوند شامل رتبه مربی، استادیار، دانشیار که حتماً بایستی دارای مدرک دکترا بوده و همچنین استاد تمام یا همان پروفسور خواهند بود. لازم به ذکر است این اعضا می‌توانند جهت ارائه کنفرانس، سمینار و یا تدریس در دانشگاه خارجی ترجمه رسمی حکم اعضاء هیئت علمی خود را انجام دهند.

نوشتهٔ پیشین
ترجمه رسمی ابلاغیه و اخطار قضایی
نوشتهٔ بعدی
ترجمه کارت واکسیناسیون

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست