ترجمه کارت واکسیناسیون - دارالترجمه رسمی درسا
ترجمه کارت واکسیناسیون

ترجمه کارت واکسیناسیون

ترجمه کارت واکسیناسیون به‌صورت رسمی در دارالترجمه توسط مترجم قسم‌خورده قابل انجام است. اهمیت ترجمه رسمی کارت واکسیناسیون زمانی خواهد بود که می‌خواهید به‌عنوان دانشجو در یک دانشگاه خارجی ثبت‌نام کرده و یا قصد مسافرت و ویزای گردشگری به یک کشور پرجمعیت خارجی را دارید و یا اینکه قصد دارید تحت پوشش بیمه‌ای یک کشور خارجی در آیید. لازم به ذکر است خدمات ترجمه اسناد و مدارک پزشکی از جمله کارت واکسیناسیون به همراه تأییدات کامل قانونی برای ارائه به سفارت توسط دارالترجمه رسمی درسا قابل انجام است.

کارت واکسیناسیون چیست؟

کارت واکسیناسیون کارتی که حاوی اطلاعات کلی از واکسن‌های تزریق شده به بدن فرد و مشخصات هویتی افراد بوده که برای سنین مختلف از جمله کارت واکسیناسیون کودک و یا کارت واکسن بزرگسالان قابل صدور خواهد بود. نام دیگر کارت واکسیناسیون را کارت مراقبه می‌نامند و معمولاً توسط یک نهاد بالادستی از جمله انستیتو پاستور و همچنین به تأیید سازمان نظام‌پزشکی و یا مراکز بهداشت دولتی خواهد رسید.

ترجمه رسمی کارت واکسیناسیون تا سه نوع واکسن

خدمات ترجمه کارت واکسن برای تمامی افرادی که قصد مهاجرت و یا اخذ ویزای تحصیلی در یک کشور خارجی را دارند به‌عنوان اثبات برخی مدارک پزشکی و همچنین تزریق واکسن‌هایی که در لیست واکسن‌های مجاز خواهند بود مناسب است. اگر قصد درخواست روادید از یک سفارت کشور خارجی را دارید ممکن است بنا به برخی شرایط از شما گواهی سلامت و یا برخی مدارک پزشکی را درخواست نمایند. لازم به ذکر است در دارالترجمه رسمی درسا ترجمه مدارک به‌صورت رسمی توسط مترجم قسم‌خورده به همراه تأییدات کامل دادگستری و وزارت امور خارجه انجام می‌شود.

ترجمه رسمی کارت مراقبه تنها ازروی اصل کارت که به تأیید سازمان نظام‌پزشکی کشور و یا یک مؤسسه بهداشتی دولتی رسیده و یا توسط مؤسسه بین‌المللی انستیتو پاستور صادر شده توسط مترجم رسمی قابل ترجمه خواهد بود.

ترجمه کارت واکسیناسیون به انگلیسی

درصورتی‌که نیاز به ترجمه برخی مدارک پزشکی از جمله کارت واکسن را به زبان انگلیسی و به‌صورت رسمی جهت ارائه به سفارت کشور موردنظر را دارید. این خدمات توسط دپارتمان انگلیسی ما قابل انجام است. برای مثال اگر می‌خواهید به کشور کانادا سفر کنید ممکن است بخواهید این مدارک را به‌صورت رسمی به همراه تأییدات کامل دادگستری و وزارت به سفارت ارائه دهید.

ترجمه کارت واکسن به آلمانی

علاوه بر ترجمه کارت واکسن به زبان‌های مختلفی که همگی تحت پوشش دارالترجمه درسا خواهد بود. اگر نیاز به ترجمه این گواهی پزشکی به آلمانی را دارید لازم است بدانید ما در دارالترجمه آلمانی خود با استفاده از مترجم رسمی آلمانی این خدمات را در کمترین زمان ممکن انجام خواهیم داد.

هزینه ترجمه رسمی کارت واکسیناسیون تا سه نوع واکسن

طبق نرخ‌نامه مصوب اداره امور مترجمان رسمی در کشور ایران تمامی دارالترجمه‌های رسمی موظف هستند تا ترجمه‌های رسمی خود را بر اساس تعرفه‌های قانونی ارائه دهند. لازم به ذکر است طبق این نرخ‌نامه ترجمه انگلیسی کارت واکسن با قیمت 30000 تومان خواهد بود. در صورتی که نیاز به استعلام دقیق قیمت‌ها از جمله خدمات دفتری و تأییدات قانونی را دارید می‌توانید در هر لحظه از شبانه‌روز با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

جمع‌بندی:

کارت واکسیناسیون به‌عنوان یک کارت حاوی اطلاعات بهداشتی افراد از جمله تزریق انواع لیست واکسن‌های تصویب شده بوده که به‌عنوان سندی معتبر جهت اثبات بهبود سیستم ایمنی بدن است. لازم است بدانید امروزه ارائه کارت واکسن در کشور جهت انجام کارهایی مثل ثبت‌نام مدارس، استخدام و یا برخی معالجات پزشکی نیاز است. در کشورهای خارجی نیز برای برخورداری از خدمات دولتی و بهداشتی ترجمه رسمی کارت واکسیناسیون برای اتباع خارجی از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.

نوشتهٔ پیشین
ترجمه رسمی حکم اعضاء هیئت علمی
نوشتهٔ بعدی
ترجمه رسمی ارزیابی املاک

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست