ترجمه رسمی برگ سبز گمرکی - دارالترجمه رسمی درسا
ترجمه رسمی برگ سبز گمرکی

ترجمه رسمی برگ سبز گمرکی

یکی از مهم‌ترین مدارکی که در حوزه صادرات و واردات برای افراد صادر می‌شود برگ سبز گمرکی خواهد بود. لازم به ذکر است این مدارک نیز به‌عنوان مدارک شغلی قابلیت ترجمه قانونی و معتبر توسط دارالترجمه‌های رسمی را خواهد داشت. لازم به ذکر است اگر در حوزه واردات و صادرات مشغول هستید و بنا به دلایل خاص ازجمله مشکل ترخیص کالا نیاز به ترجمه رسمی برگ سبز گمرکی رادارید بد نیست بدانید این خدمات در دارالترجمه رسمی درسا توسط مترجم قسم‌خورده انجام‌شده و تاییدات قانونی نیز اخذ می‌شود. شما می‌توانید برای انجام این خدمات با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

برگ سبز گمرکی چیست؟

برگ سبز گمرکی را با نام مختلفی چون پروانه گمرکی یا دستور ترخیص نیز می‌نامند. جالب است بدانید قبل از سال 1394 این مدارک به‌صورت کاغذی توسط اداره گمرک صادر می‌شد؛ اما امروزه به دلیل جلوگیری از جعل و سوءاستفاده برگ سبز گمرکی را به‌صورت الکترونیکی بانام دستور ترخیص صادر می‌کنند.

به‌طورکلی مهم‌ترین مدارک که برای مجوز واردات و صادرات برای افراد صادر می‌شود برگ سبز گمرکی خواهد بود. معمولاً اداره گمرک این فرایند را به‌صورت آنلاین رصد می‌کند و درازای دریافت مدارک متقاضیان آن را صادر خواهد بود. به‌طورکلی مواردی که به‌صورت دقیق بایستی در برگ سبز گمرکی ظاهر شود به شرح زیر خواهد بود.

  • درج کد 8 رقمی سفارش
  • نام کالا
  • تعداد بسته‌های و اقلام وارداتی و یا صادراتی
  • شماره مختص قبض انبار
  • نام شرکت واردکننده و یا صادرکننده
  • شماره کوتاژ
  • درج هزینه‌ها
  • ثبت مشخصات و وزن محصولات

همچنین در پشت برگه اطلاعاتی شامل شماره بیجک و تاریخ خروج نیز درج می‌گردد.

ترجمه رسمی برگ سبز گمرکی در دارالترجمه درسا

زمانی که به‌عنوان تاجر در عرصه واردات و صادرات فعالیت دارید و می‌خواهید کالایی را از مبادی رسمی کشور به‌صورت کاملاً قانونی وارد نمایید. شما بایستی ملزومات قوانین جاری در هر کشوری را رعایت کرده تا در فرآیند ورود و خروج کالا به مشکلی برنخوردید. اصلی‌ترین مدرکی که برای ترخیص کاملاً از گمرک نیاز است برگ سبز گمرکی خواهد بود. لازم به ذکر است برگ سبزی که توسط اداره گمرک صادر می‌شود بایستی تمامی عملیات ارزیابی خود را به پایان رسانده باشد.

گاهی اوقات افراد برای ترخیص کالا از گمرک دچار مشکلاتی می‌شوند بنابراین برای انجام مراحل قانونی و رفع ایراد ممکن است نیاز داشته باشند تا مدارک موردنظر گمرکی خود را ترجمه رسمی نمایند. به همین دلیل برای انجام این خدمات بایستی تاییدات اولیه از کمرگ و اگر از راه هوایی وارد کشور شده از سازمان هواپیمایی کشور اخذ شود. در این صورت امکان تاییدات قانونی دادگستری و وزارت امور خارجه را نیز دارا خواهند بود.

ترجمه رسمی برگ سبز گمرکی به 14 زبان

لازم به ذکر است در دارالترجمه رسمی درسا این مدارک به‌صورت رسمی به حدود 14 زبان شاخص در کشور ترجمه خواهد شد. ازجمله زبان‌های شاخصی که توسط مترجمان قسم‌خورده تحت پوشش قرار می‌گیرند. زبان‌های شامل انگلیسی، آلمانی، ترکی استانبولی، چینی، عربی، فرانسوی و غیره خواهد بود.

هزینه ترجمه برگ سبز گمرکی

لازم به ذکر است تمامی تعرفه‌های اعلامی از سوی تیم درسا مطابق با تعرفه قانونی اعلام‌شده به دارالترجمه رسمی توسط اداره امور مترجمان خواهد بود؛ بنابراین ترجمه برگ سبز گمرکی یک رو از فارسی به انگلیسی باقیمت 94000 تومان انجام خواهد شد. لازم به ذکر است هزینه‌های دفتری و در صورت لزوم تاییدات دادگستری و وزارت جدا محاسبه خواهند شد.

نوشتهٔ پیشین
ترجمه رسمی جواز تاسیس
نوشتهٔ بعدی
دارالترجمه هلندی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست