ترجمه کتاب ایتالیایی - دارالترجمه رسمی درسا
ترجمه کتاب ایتالیایی

ترجمه کتاب ایتالیایی

ترجمه کتاب از ایتالیایی به فارسی و بالعکس می‌تواند فرصتی عالی باشد تا بتوانید آثار خود را به مخاطبین بیشتری به نمایش بگذارید. اگر به‌عنوان یک نویسنده، محقق و یا دانشجو فعال هستید و قصد دارید یک کتاب را از فارسی به ایتالیایی ترجمه نمایید بد نیست بدانید زبان ایتالیایی در جهان در بسیاری از آثار ادبی و علمی زبانزد است. به‌طورکلی زبان ایتالیایی را به‌عنوان یک‌زبان ادبی می‌شناسند؛ بنابراین اگر می‌خواهید اقدام به ترجمه کتاب ایتالیایی به فارسی و یا ترجمه های تخصصی کتاب فارسی به ایتالیایی نمایید این فرصت را از دست ندهید. ما در دارالترجمه درسا قادریم با استفاده از مترجم بومی زبان بهترین و تخصصی‌ترین خدمات را در این حوزه انجام دهیم. در صورت نیاز به آشنایی بیشتر با خدمات در ادامه با ما همراه باشید. شما در هرلحظه می‌توانید جهت سفارش ترجمه با شماره درج‌شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

ترجمه انواع کتاب ایتالیایی به فارسی و بالعکس

به‌طورکلی انواع کتاب‌های تخصصی از زبان ایتالیایی به زبان فارسی و یا از زبان فارسی به ایتالیایی در هر زمینه‌ای تنها بایستی از طریق مترجمی انجام شود که چندین سال سابقه ترجمه کتاب به‌صورت تخصصی را داشته و به‌نوعی به زبان ایتالیایی مهارت کاملی دارد. مترجمان حرفه‌ای که در ترجمه‌های تخصصی انواع کتاب‌ها به خدمت گرفته می‌شوند معمولاً خود نویسنده حاذقی هستند. به این نکته خوب دقت کنید فن نوشتاری و ترجمه دو مهارتی است که اگر مترجمان بومی در اختیار داشته باشد مسلماً کیفیت خروجی ترجمه بسیار بالا خواهد بود.
ما از مترجمان ایتالیایی زبانی در دارالترجمه ایتالیایی استفاده می‌کنیم که با استفاده از ترجمه‌های خلاقانه متون تخصصی شمارا به بهترین نحو از زبان مبدأ به زبان مقصد منطبق بافرهنگ بومی آن منطقه ترجمه می‌کنند.

ترجمه انواع کتاب ایتالیایی

اگر بخواهیم دقیق‌تر به این حوزه تخصصی نگاه کنیم برخی آثار فاخری از زبان فارسی به ایتالیایی ترجمه‌شده‌اند که زبانزد هستند برای مثال انتشارات سی‌وسه‌پل و یا بریوسکی به‌عنوان معتبرترین انتشاراتی است که بسیاری از آثار فاخری ازجمله شاهنامه فردوسی و برخی از آثار ادبی چون حافظ و نظامی از فارسی به ایتالیایی ترجمه کرده است. برخی رمان‌های ترجمه‌شده از فارسی به ایتالیایی توسط انتشارات بریوسکی شامل موارد زیر است.

ترجمه انواع کتاب رمان فارسی و ایتالیایی

رمان‌های مشهوری چون «سووشون» به قلم سیمین دانشور، رمان مشهور «بامداد خمار» اثر ادبی از فتانه حاج‌سیدجوادی، رمان «من و اتاق‌های زیر شیروانی» به قلم خانم طاهره علوی و برخی آثار فاخر دیگر به ایتالیایی ترجمه‌شده و حتی در برترین نمایشگاه‌های ادبی کشور ایتالیا به نمایش گذاشته‌شده است. از طرفی برخی آثار ادبی مشهور از ایتالیایی وجود دارند که به زبان فارسی ترجمه‌شده‌اند ازجمله این آثار می‌توان به مشهورترین رمان‌های زیر اشاره کرد:

  • رمان ایتالیایی دنباله رو اثر آلبرتو موراویا
  • رمان دیروزهای ما اثر ناتالیا گینزبورگ
  • رمان پینوکیو اثر نویسنده مشهور ایتالیایی کارلو لورنزینی

مهمترین خدماتی که در دارالترجمه درسا انجام خواهد شد ترجمه انواع کتاب‌های تخصصی از فارسی به ایتالیایی و بالعکس خواهد بود که شامل موارد زیر است:

  • ترجمه کتاب های دانشگاهی به زبان ایتالیایی
  • ترجمه کتاب های کودکانه به ایتالیایی و بالعکس
  • ترجمه کتاب داستان به ایتالیایی و بالعکس

در ادامه هر کدام از موضوعات بالا را به صورت خلاصه شرح خواهیم داد.

ترجمه کتاب دانشگاهی ایتالیایی

ترجمه کتاب دانشگاهی به زبان ایتالیایی

درصورتی‌که نیاز به ترجمه انواع کتاب‌های دانشگاهی فارسی به ایتالیایی و یا ایتالیایی به فارسی را در تمامی زمینه‌های تخصصی دارید این خدمات در گروه درسا انجام می‌شود. ازجمله شاخص‌ترین موضوعات، مربوط به ترجمه کتاب‌های پزشکی، کتاب‌های حسابداری، کتاب‌های ادبی، حقوق و غیره خواهد بود. درصورتی‌که در رشته تخصصی خاصی مشغول به تحصیل هستید و قصد ترجمه تخصصی در یک‌رشته خاص رادارید حتماً با شماره درج‌شده در سایت ارتباط بگیرید تا مشاورین ما پاسخگوی شما باشند.

ترجمه کتاب کودک و نوجوان به ایتالیایی

ترجمه کتاب های کودک و نوجوان به ایتالیایی و بالعکس

خواندن یک کتاب برای کودکان باعث می‌شود تخیل و رویاهای کودکان شما به‌صورت مؤثری بالا رود. مطالعه کتاب در هر دوران از زندگی می‌تواند ما را به یک دنیای دیگری سوق دهد. طعم شیرین خواندن کتاب لذتی فراموش‌نشدنی است که شاید هرکسی در زندگی خود آن را تجربه کرده باشد. ترجمه کتاب‌های کودک و نوجوان یکی از جدی‌ترین موضوعاتی است که بسیاری از نویسندگان و مترجمان در آثارهای خود به آن نگاه ویژه‌ای دارند.

اگر نویسنده کتاب کودک و نوجوان هستید و قصد دارید که کتاب خود را به زبان ایتالیایی ترجمه نمایید بایستی به دنبال مترجمی باشید که بافرهنگ و سنن غنی دو کشور و نحوه برقرار تعاملات فرهنگی به‌طور کامل آشنا باشد. ما از مترجمانی استفاده می‌کنیم که آثار زیادی در ترجمه کتاب‌های کودک و نوجوان داشته و برترین ناشران آثار ترجمه‌شده آن‌ها را در نمایشگاه بین‌المللی منتشر کرده‌اند.

ترجمه کتاب داستان ایتالیایی

درصورتی‌که نیاز به ترجمه انواع کتاب‌های داستان و افسانه‌ای و خصوصاً کتاب صوتی رادارید ما این خدمات را با بهترین کیفیت انجام خواهیم داد. جالب است بدانید اهمیت ترجمه کتاب داستان ایتالیایی به حدی است که بسیاری از مشهورترین داستان‌ها با موضوعات زیر از ایتالیایی به فارسی ترجمه‌شده‌اند.

  • کتاب کودک گمشده اثر النا فرانته
  • کتاب دلدادگان اثر اومبرتو اکو
  • کتاب صوتی عروسک فرنگی Alba DeCespedes

قیمت ترجمه کتاب ایتالیایی

در صورتی که نیاز به استعلام دقیق قیمت ترجمه‌های تخصصی انواع کتاب‌ها با موضوعات مختلف به زبان شاخص ایتالیایی را دارید می‌توانید با کارشناسان ما در این زمینه در ارتباط بوده و یا از بخش گفتگوی آنلاین به‌صورت 24 ساعته مشاوره رایگان بگیرید. مترجمان بومی ما بر اساس موضوع تخصصی شما و حجم مطالب اعلام هزینه و زمان واقعی را انجام خواهند داد.

نوشتهٔ پیشین
ترجمه کتاب اسپانیایی
نوشتهٔ بعدی
ترجمه کتاب پزشکی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست