ترجمه کارت نظام پزشکی - دارالترجمه رسمی درسا
ترجمه کارت نظام پزشکی

ترجمه کارت نظام پزشکی

ترجمه کارت نظام‌ پزشکی به همراه تأییدات کامل توسط مترجم رسمی به زبان مقصد انجام می‌شود. درصورتی‌که نیاز به انجام ترجمه‌های رسمی و قانونی کارت عضویت نظام‌پزشکی را دارید با ما همراه باشید. کارت نظام‌پزشکی به‌عنوان یکی از مدارک مهم پزشکان کشور بوده که توسط سازمان نظام‌پزشکی صادر می‌شود. بسیاری از پزشکان در رشته‌های مختلف از جمله دندانپزشکی، داروسازی، مامایی، فیزیوتراپی، بینایی‌سنجی و غیره برای اینکه بتوانند به فعالیت مفید خود در جامعه ادامه دهند نیا به کارت عضویت نظام‌پزشکی دارند.

کارت نظام‌پزشکی چیست؟

کارت نظام‌پزشکی همان کارتی عضویتی است که توسط سازمان نظام‌پزشکی کشور صادر می‌گردد. لازم به ذکر است در این کارت مشخصات کامل پزشک شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، تاریخ اعتبار و شماره نظام‌پزشکی که به‌عنوان مهم‌ترین بخش از این مدرک می‌باشد درج می‌شود.

اگر شخصی اعتبار کارتش به اتمام رسیده بایستی با طی‌کردن مراحل قانونی نسبت به اعتبار آن اقدام نمایند. لازم به ذکر است اخیراً سازمان نظام‌پزشکی تصمیم گرفته است کارت‌های نظام‌پزشکی به‌صورت هوشمند تولید شوند؛ بنابراین درصورتی‌که اعتبار کارت‌های قدیمی به اتمام برسد بایستی مراحل صدور کارت هوشمند نظام‌پزشکی آغاز گردد.

دلیل هوشمند شدن کارت‌های نظام‌پزشکی این است که نسخه‌های صادر شده توسط پزشکان دیگر نباید به‌صورت دستی و بر روی برگه باشد بلکه بهتر است توسط کامپیوتر و درون سامانی نسخه‌های دیجیتال صادر شود. در حال حاضر این روند چند سال است که در درمانگاه‌های تأمین اجتماعی انجام می‌شود.

صدور این کارت برای پزشکان عزیز بایستی بر اساس رویت دانشنامه انجام شود. به همین دلیل پس از دانشنامه‌های صادره توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان نظام‌پزشکی کشور اقدام به صدور این کارت خواهند کرد.

روند ترجمه رسمی کارت نظام‌پزشکی

ترجمه کارت نظام پزشکی در کشور توسط مترجمان رسمی و قسم‌خورده انجام می‌شود. این خدمات بایستی تنها ازروی اصل مدارک انجام گردد. زیرا با رویت این کارت توسط مترجم رسمی اطلاعات دقیق اشخاص و مشخصات دیگر در اختیار مترجم قرار گرفته تا فرایند ترجمه آغاز گردد.

اگر نیاز به ترجمه انگلیسی کارت هوشمند نظام‌پزشکی را دارید بهتر است در کنار این مدرک پاسپورت خود را نیز به دارالترجمه رسمی تحویل دهید و یا اینکه از گذرنامه خود اسکن دقیق گرفته تا اسپل دقیق نام و نام خانوادگی کاملاً مشخص باشد. مترجم رسمی می‌توانید هم از اطلاعات روی کارت که شامل مشخصات است و هم از اطلاعات پشت کارت که شامل توضیحات است این خدمات را به نحو احسن دهد.
ترجمه کارت هوشمند نظام‌پزشکی به‌تمامی زبان‌ها انجام شده و در هنگام ترجمه‌های رسمی اخذ کامل تأییدات دادگستری و وزارت امور خارجه در دارالترجمه رسمی ما انجام خواهد شد.

بیشتر بدانید: ترجمه پاسپورت به همراه تأییدات

دلیل ترجمه کارت نظام‌پزشکی را میتوانید به این صورت اعلام کرد اگر بخواهید بدانید که چرا بایستی اقدام به ترجمه این مدرک نمایید. به‌طورکلی پزشکان عزیز برای مواردی چون مهاجرت و کار در بیمارستان‌های خارج از کشور، ادامه تحصیل و اخذ بورسیه و یا عقد قرارداد با داروسازان کشورهای خارجی نیاز به ترجمه نظام‌پزشکی به‌صورت رسمی را خواهند داشت.

قیمت ترجمه کارت نظام‌پزشکی

قیمت ترجمه کارت نظام پزشکی به زبان انگلیسی با قیمت 30 هزارتومانی و خدمات دفتری ارائه می‌گردد. لازم به ذکر است نرخ‌نامه مترجمان رسمی بایستی در تمامی دارالترجمه‌های رسمی اعلام شود. ما در تیم درسا موظفیم این خدمات را طبق تعرفه ارائه دهیم.
درصورتی‌که نیاز استعلام قیمت در دیگر زبان‌ها به‌صورت رسمی را دارید می‌توانید در هر لحظه از شبانه‌روز با شماره‌های درج شده تماس بگیرید.

ترجمه فوری کارت هوشمند نظام‌پزشکی

اگر می‌خواهید بدانید به طور معمول چه مدت‌زمان طول می‌کشد تا این مدرک ترجمه شوند بایستی در جریان باشید که حدود 4 روز با تأییدات کامل دادگستری و وزارت انجام می‌شود اما ما در دارالترجمه رسمی درسا قادریم بنابه‌درخواست مشتری و قید فوریت در ترجمه‌های رسمی این خدمات را خارج‌ازنوبت و به‌صورت ضروری به نحو احسن و دقیق انجام دهیم. لازم به ذکر است خدمات ترجمه فوری ما با قیمت بسیار مناسب انجام خواهد شد. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با شماره‌های درج شده در سایت در تماس باشید.

نوشتهٔ پیشین
ترجمه دادنامه و رای دادگاه
نوشتهٔ بعدی
ترجمه فیلم و سریال

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست