ترجمه تخصصی متون فیزیک در تمامی گرایش ها - دارالترجمه رسمی درسا
ترجمه تخصصی متون فیزیک

ترجمه تخصصی متون فیزیک در تمامی گرایش ها

اگر به‌عنوان دانشجوی رشته فیزیک می‌باشید و یا می‌خواهید برخی متون تخصصی رشته فیزیک را ترجمه نمایید این خدمات توسط مترجم تخصصی و هم رشته و یا گرایش شما انجام می‌شود. لازم به ذکر است ما در دارالترجمه درسا قادریم انواع متون رشته‌های دانشگاهی را باکیفیت تضمین‌شده و در کمترین زمان ممکن ترجمه نماییم. درصورتی‌که نیاز به راهنمایی و یا مشاوره تخصصی در این زمینه‌دارید می‌توانید از طریق بخش گفتگوی آنلاین به‌صورت 24 ساعته و یا شماره‌های درج‌شده در سایت با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

معرفی رشته فیزیک و گرایش های مربوطه

  • فیزیک دانشی است که به ساختار ماده و تمامی جنبه‌های طبیعت در هر دو سطح ماکروسکوپی و میکروسکوپی می‌پردازد. فیزیک به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین دانش شناخته‌شده در جهان هستی است. معنای لغوی فیزیک همان طبیعت است. فیزیک به‌نوعی ماهیت و منشأ نیروهای گرانشی، الکترومغناطیسی و هسته‌ای را نیز در برمی‌گیرد. به‌صورت کلی علوم فیزیک در جهان از ریزترین ساختار ماده تا بزرگ‌ترین عنصر جهان هستی را در بر خواهد گرفت. رشته تخصصی فیزیک در تمامی دانشگاه‌های معتبر جهان تدریس می‌شود. در کشور ایران نیز این رشته در بسیاری از دانشگاه‌های داخلی تدریس خواهد شد. به‌صورت کلی این رشته دارای گرایش‌های مختلفی است که برخی از آن‌ها تنها به‌صورت موردی در ذیل نام می‌بریم.
  • اپتیک و لیزر
  • ماده چگال
  • نانو فیزیک
  • ذرات بنیادی
  • فیزیک هسته‌ای
  • نجوم و اخترفیزیک
  • هواشناسی
  • بیوفیزیک
  • ژئوفیزیک
  • فیزیک جو

ترجمه رشته فیزیک

ترجمه تخصصی رشته فیزیک توسط دارالترجمه درسا

ترجمه متون فیزیک در تمامی گرایش‌ها بایستی تنها توسط مترجم تخصصی این رشته انجام شود. ما قادریم انواع متون رشته فیزیک شمارا در تمامی زمینه‌ها اعم از مقالات ژورنال و کتاب‌های علمی از زبان مبدأ به زبان مقصد توسط مترجم دانش‌آموخته ترجمه حرفه‌ای کنیم. گروه درسا ترجمه انواع رشته‌های دانشگاهی را توسط مترجمان تخصصی و انسانی انجام می‌دهد و در ترجمه‌های حرفه‌ای به‌هیچ‌وجه از نرم‌افزارهای ترجمه استفاده نمی‌شود. ترجمه رشته فیزیک به‌تمامی زبان‌های شاخص در گروه درسا انجام می‌شود. این زبان‌ها شامل انگلیسی، آلمانی، عربی، ترکی و غیره خواهد بود.

ترجمه متون فیزیک از انگلیسی به فارسی

با توجه به این که رشته تخصصی فیزیک در تمامی گرایش‌ها دارای متون زیادی به زبان‌های مختلف در جهان است و هرساله توسط بسیاری از محققین این رشته متون جدیدی نیز منتشر می‌شود. به همین دلیل ممکن است بسیاری از دانشجویان این رشته برای ترجمه انواع متون نیاز به یک مترجم تخصصی داشته باشند. ترجمه تخصصی متون فیزیک از انگلیسی به فارسی و یا ترجمه متون فیزیک از فارسی به انگلیسی در دپارتمان انگلیسی گروه درسا توسط مترجم این زبان که تسلط کاملی به اصطلاحات و وام‌واژه‌های تخصصی این رشته دارد انجام خواهد شد.

ترجمه متون فیزیک از آلمانی به فارسی

با توجه به اینکه گستردگی این رشته در زبان‌های شاخص و معتبر جهان در تمامی زمینه‌های تخصصی بسیار زیاد است. به همین دلیل زبان آلمانی نیز که خود مهد سایر علوم است رشته فیزیک را نیز در برمی‌گیرد. ترجمه متون رشته فیزیک از آلمانی به فارسی و یا از فارسی به آلمانی توسط مترجم تخصصی این رشته انجام خواهد شد.

ترجمه مقالات فیزیک

ترجمه مقالات رشته فیزیک

هدف اصلی محققان رشته فیزیک خواندن متون تخصصی انواع مقالات ISI فیزیک خواهد بود. همان‌طور که می‌دانید به دلیل ماهیت اصلی این رشته در بسیاری از ژورنال‌های معتبر جهان ازجمله اسپرینگر، IEEE و یا حتی الزویر مقالات رشته فیزیک در تمامی گرایش‌ها ازجمله گرایش فیزیک هسته‌ای، نجوم، ذرات بنیادی و غیره منتشرشده‌اند. ما با استفاده از مترجمان این رشته می‌توانیم انواع اصطلاحات پرکاربرد را در نظر گرفته و یک ترجمه‌ای باکیفیت تمام‌عیار ارائه نماییم. درصورتی‌که مقاله‌ای در این حوزه مدنظر دارید ما خدمات ترجمه را به‌تمامی زبان‌های شاخص انجام می‌دهیم.

ترجمه کتاب های رشته فیزیک

هرساله بسیاری از کتاب‌های تخصصی فیزیک در معتبرترین سایت‌های منتشرکننده کتاب ازجمله آمازون منتشر می‌شود. اگر قصد ترجمه تخصصی کتاب رادارید و یا از قبل یک کتاب خارجی را در نظر گرفته‌اید که نیاز به ترجمه دارد کافی است هر بخشی از متن کتاب را که می‌خواهید برای ما ارسال کنید تا ترجمه‌های دقیق و باکیفیت دریافت نمایید. ترجمه کتاب‌های رشته فیزیک توسط مترجمان باسابقه و افرادی که صلاحیت ترجمه و مهارت حرفه‌ای درزمینهٔ تخصصی شما دارند با دقت بالا انجام خواهد شد.

ترجمه پایان نامه های رشته فیزیک

یکی دیگر از خدماتی که در دارالترجمه درسا انجام می‌شود ترجمه انواع پایان‌نامه‌های دانشجویی خواهد بود. دانشجویانی که اقدام به تهیه یک پایان‌نامه می‌نمایند درواقع می‌خواهند یافته‌های علمی خود را به‌صورت مکتوب درآورده و انتقال دانش انجام دهند. ترجمه پایان‌نامه‌های رشته فیزیک با دقت و حساسیت بالا توسط مترجمان نخبه انجام خواهد شد.

نوشتهٔ پیشین
ترجمه تخصصی مهندسی کامپیوتر به همراه هزینه ها
نوشتهٔ بعدی
ترجمه رشته ارگونومی در تمامی گرایش ها به همراه هزینه ها

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست