ترجمه گواهی عدم سوء پیشینه - دارالترجمه رسمی درسا
ترجمه گواهی عدم سوء پیشینه

ترجمه گواهی عدم سوء پیشینه

ترجمه گواهی عدم سوءپیشینه مطابق با قوانین دارالترجمه رسمی توسط مترجم رسمی انجام می‌شود. اگر قصد مهاجرت و یا ثبت شرکت و دریافت ویزا را برای یکی از کشورهای خارجی را دارید. لازم است بدانید ترجمه گواهی سوءپیشینه به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین مدارک شما می‌باشد. همان‌طور که از نام آن برمی‌آید این گواهی به‌عنوان یک اعتبار قانونی سابقه کیفری شما را به زبان مقصد برای سازمان و یا اداره موردنظر ارسال می‌کند.

اگر نیاز به صدور گواهی عدم سوءپیشینه را دارید بایستی به سایت خدمات پلیس+10 مراجعه نمایید و مدارک لازم را برای صدور این گواهی را یادداشت نمایید. لازم به ذکر است از جمله مدارک شامل اصل شناسنامه، اصل کارت ملی، عکس بیو متریک، گواهی اشتغال به کار و یا پرکردن فرم درخواست، کد پستی 10 رقمی و پرداخت هزینه به دفاتر پلیس +10.

اعتبار گواهی عدم سوءپیشینه چه‌قدر است؟

مدت اعتبار گواهی عدم سوءپیشینه برای سفارت در فرایند اداری دارای زمان‌های مختلفی است و از تاریخ صدور حدود 3 ماه اعتبار خواهد داشت. البته این اعتبار معمولاً بین 1 الی 3 ماهه از تاریخ ترجمه متغیر است. به همین دلیل درصورتی‌که از این تاریخ‌گذشته باشد معمولاً ترجمه قانونی آن بایستی مجدداً توسط مترجم انجام گردد.

راهنمای ترجمه رسمی گواهی عدم سوءپیشینه

ترجمه رسمی گواهی عدم سوءپیشینه تنها از روی اصل مدرک توسط مترجم رسمی قابل ترجمه است. لازم به ذکر است در دارالترجمه رسمی درسا این خدمات در تمامی زبان‌های رسمی انجام می‌شود و قابل تأیید دادگستری و وزارت امور خارجه خواهد بود. جهت انجام خدمات ترجمه گواهی عدم سوءپیشینه می‌توانید هم از طریق بخش ثبت سفارش ترجمه و هم از طریق چت آنلاین سایت و یا شماره‌های درج شده در سایت اقدام نمایید.

نکته: اگر سفارت کشور مقصد شما نیاز به گواهی عدم سوءپیشینه داشته باشد. بایستی به همراه آن اصل پاسپورت و کپی صفحه اول آن را عنوان یک نمونه معرفی‌نامه ارائه نمایند. اگر نیاز به ترجمه گذرنامه نیز دارید ما در دفتر ترجمه قادر به این خدمات خواهیم بود.

بیشتر بدانید: ترجمه پاسپورت به همراه تأییدات کامل

ترجمه گواهی عدم سوءپیشینه به چه زبانی انجام می‌شود؟

اگر بخواهیم به‌طورکلی بدانیم که ترجمه گواهی عدم سوء پیشینه به چه زبان‌های انجام می‌شود. لازم است بدانیم در حال حاضر به‌تمامی زبان‌های تحت پوشش و رسمی ما قابل انجام به همراه تأییدات کامل خواهد بود. برای مقال ترجمه گواهی عدم سوءپیشینه به انگلیسی تنها در دارالترجمه انگلیسی توسط مترجم انجام می‌شود.

اگر بخواهیم نمونه ترجمه گواهی عدم سوءپیشینه را به شما نمایش دهیم ما در این مطلب به‌عنوان نمونه کلمات و لغات انگلیسی که در ترجمه‌های رسمی این مدارک استفاده می‌شود به شما نشان خواهیم داد.

  • دادسرا Public Prosecutor’s Office and Revolution Court
  • گواهی عدم سوءپیشینه CLEARANCE CERTIFICATE
  • سجل کیفری Criminal Records
  • سابقه محکومیت کیفری Record of Criminal Conviction

هزینه ترجمه گواهی عدم سوءپیشینه

لازم به ذکر است تعرفهترجمه گواهی عدم سوء پیشینه قانونی و رسمی دقیقاً مطابق با نرخ‌نامه مترجمان رسمی است. لازم به ذکر است این نرخ‌نامه همواره در هرسال توسط کانون مترجمان رسمی قوه قضاییه بروز خواهد شد. برای مثال برای ترجمه انگلیسی گواهی عدم سوءپیشینه معمولاً برای هر یک صفحه هزینه حدود 30 هزار تومان خواهد بود.

برای استعلام دقیق تعرفه ترجمه‌های رسمی مدارک از جمله، شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه، سند ازدواج و غیره می‌توانید با شماره‌های درج شده در دارالترجمه ما تماس بگیرد.

بیشتر بدانید: ترجمه رسمی شناسنامه به همراه تأییدات

ترجمه فوری گواهی عدم سوءپیشینه

لازم به ذکر است درصورتی‌که نیاز به ترجمه گواهی عدم سوء پیشینه با قید فوریت را دارید و می‌خواهید فرایند ترجمه و تأییدات سریع‌تر از زمان ممکن انجام شود ما این خدمات را با بهترین کیفیت و زمان انجام خواهیم داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

نوشتهٔ پیشین
دارالترجمه پشتو
نوشتهٔ بعدی
ترجمه سند ازدواج

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست