ترجمه کارت بازرگانی - دارالترجمه رسمی درسا

ترجمه کارت بازرگانی هوشمند به‌عنوان خدماتی است که بازرگانان عزیز برای اثبات وضعیت و مدارک شغلی به سفارت جهت اخذ انواع ویزا ممکن است نیاز پیدا نمایند. ترجمه کارت بازرگانی تنها توسط دارالترجمه رسمی به همراه مهر مترجم و در صورت لزوم تأییدات کامل دادگستری و وزارت امور خارجه انجام خواهد شد. در صورت نیاز به خدمات ترجمه مدارک می‌توانید از طریق شماره‌های درج شده در سایت و یا بخش گفتگوی آنلاین با کارشناسان ما در این امر ارتباط برقرار نمایید.

کارت بازرگانی چیست؟

کارت بازرگانی به عنوان یک مجوز از سوی کشور بوده که به تجار و بازرگانان جهت صادرات و یا واردات کالا اعطا می‌شود. کسانی که دارای کارت بازرگانی می‌باشند در واقع مجوز این را دارند که برخی کالاهای مجاز را طبق اصول قوانین گمرکی کشور حتی از مناطق آزاد ترخیص نمایند. مدیران شرکت‌های تجاری می‌توانند از اتاق بازرگانی کارت بازرگانی خود را دریافت نمایند. اکثر این افراد برای صدور کارت بازرگانی بایستی اطلاعات مربوط به تجارت خود را به اتاق بازرگانی داده و تأیید شوند. لازم به ذکر است امروزه کارت بازرگانی بنا به برخی شرایط از جمله تعامل دوطرفه به تجار خارجی نیز اعطا می‌شود.

ترجمه کارت بازرگانی هوشمند با تأییدات

بسیاری از کارفرمایانی که اقدام به فعالیت تجاری در داخل و یا خارج از کشور دارند و می‌خواهند از طریق مراحل قانونی و سفارت کشور مقصد ویزای تجاری خود را دریافت کنند. معمولاً بنابه‌درخواست سفارتخانه ممکن است نیاز باشد متقاضیان برخی مدارک شغلی خود را به افسر پرونده ارائه دهند. به همین دلیل تنها راهکار ترجمه رسمی کارت بازرگانی هوشمند است که بایستی این خدمات در یک دارالترجمه رسمی انجام گردد.

مترجم رسمی که اقدام به ترجمه می‌نماید بایستی برای هر مدرک و سند معتبر آن را ازروی اصل سند مهر و ترجمه نموده و بر روی سربرگ قوه قضاییه ارائه دهد. جهت ترجمه رسمی کارت بازرگانی به همراه تأییدات کامل دادگستری و وزارت امور خارجه بایستی این مدرک از طریق اتاق بازرگانی تأیید شود و دارای اعتبار باشد. پس از اخذ تأییدیه از سوی مرجع صادرکننده کارت می‌توان ترجمه و تأییدات قانونی را از دارالترجمه رسمی اخذ نمود.

جالبت است بدانید ممکن است علاوه بر کارت هوشمند بازرگانی برای اثبات وضعیت شغلی شما برخی مدارک دیگری از جمله مدارک مربوط به اسناد شرکت از جمله اساسنامه، اسناد مالی و بیمه ای نیز درخواست شود.

بیشتر بدانید: ترجمه رسمی آگهی تاسیس شرکت

ترجمه کارت بازرگانی به انگلیسی

کارت بازرگانی در زبان انگلیسی به معنای Business Cards ترجمه می‌شود اما منظور ما اینجا ترجمه عادی نیست. ترجمه این مدرک به انگلیسی به‌صورت رسمی در دپارتمان انگلیسی ما توسط مترجم قسم‌خورده انجام می‌شود. لازم به ذکر است این خدمات در کمترین زمان ممکن و طبق نرخ‌نامه انجام می‌شود.

قیمت ترجمه انگلیسی کارت بازرگانی

لازم به ذکر است هزینه اعلامی برای ترجمه مدارک به‌صورت رسمی در دارالترجمه رسمی درسا دقیقاً مطابق با نرخ‌نامه کانون مترجمان رسمی خواهد بود. برای ترجمه به انگلیسی به‌صورت رسمی در سال جدید 30 هزار تومان و برای زبان‌های غیرانگلیسی نیز 36 هزار تومان خواهد بود. جهت استعلام دقیق قیمت‌ها می‌توانید از طریق شماره‌های درج شده با کارشناس مربوطه ارتباط بگیرید.

جمع‌بندی

تجار و بازرگانانی که به دلیل شرایط شغلی و تجاری خود اقدام به دریافت انواع ویزا از جمله ویزای تجاری می‌کنند. بایستی برخی مدارک شغلی خود را به افسر پرونده جهت اثبات شرایط شغلی خود ارائه دهند. معمولاً تاریخ اعتبار کارت بازرگانی هوشمند بین 1 تا 5 سال است بنابراین درصورتی‌که نیاز به تأییدات کامل دادگستری و وزارت را دارید و می‌خواهید به‌صورت قانونی ترجمه نمایید بایستی کارت شما دارای اعتبار و حق عضویت باشد. لازم به ذکر است که رونوشت برابر با اصل کارت بازرگانی نیز قابل ترجمه و تأیید است.

نوشتهٔ پیشین
ترجمه کارت معافیت
نوشتهٔ بعدی
ترجمه پروانه مطب

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست