ترجمه پروانه مطب - دارالترجمه رسمی درسا

ترجمه رسمی پروانه مطب پزشکان برای اهداف خاصی چون اخذ ویزا و برای ارائه به سفارت کشور مقصد در دارالترجمه رسمی انجام می‌شود. پزشکانی که موفق به اخذ پروانه مطب دائم شده‌اند می‌تواند تنها با ارائه اصل مدارک این خدمات را به همراه تأییدات کامل دادگستری و وزارت امور خارجه انجام دهند. پروانه مطب به‌عنوان یکی از مدارک پزشکی مهمی است که توسط سازمان نظام‌پزشکی کشور صادر خواهد شد.

ترجمه رسمی پروانه مطب در دارالترجمه درسا

ترجمه پروانه اشتغال مطب به‌عنوان یکی از خدماتی است که تنها ازروی اصل مدارک توسط مترجمان رسمی و قسم‌خورده قابل انجام است. پروانه طبابت پزشکان این اجازه را به این اندسته از عزیزانی که قصد تأسیس مطب پزشکی از جمله مطب دندانپزشکی، مطب چشم‌پزشکی و غیره را دارند می‌دهد تا بتوانند بر اساس اعتبار و جواز صادر شده توسط نهاد مربوطه که همان سازمان نظام‌پزشکی کشور است به فعالیت بپردازند.

لازم به ذکر است پروانه مطب توسط وزارت بهداشت؛ درمان و آموزش پزشکی به مدت 5 سال تمام اعتبار داده می‌شود بنابراین درصورتی‌که نیاز به ترجمه و تأییدات داشتید حتماً بایستی به مدت اعتبار آن دقت کنید تا اگر اعتبار آن منقضی شده نسبت به تمدید آن اقدام نمایید.

ترجمه مطب جزء مدارک شغلی پزشکان به‌حساب می‌آید و برای دریافت ویزا اهمیت بالای دارد. زیرا معمولاً به افسر پرونده اثبات می‌کند که به‌عنوان یکی از مدارک و گواهی اشتغال به کار در کشور مبدأ بوده و دارای اعتبار بالایی است. به‌طورکلی ترجمه پروانه اشتغال مطب پزشکان به‌عنوان یکی از مدارکی است که می‌بایست به افسر پرونده ویزا ارائه کنند و از طرفی ممکن است برخی مدارک دیگر از جمله دانشنامه تحصیلی را نیز ترجمه نمایند.

ترجمه پروانه مطب به انگلیسی

لازم به ذکر است برای اخذ ویزای کشورهای مختلف از جمله کانادا ممکن است پزشکان عزیز نیاز داشته باشند تا ترجمه رسمی برخی مدارک شغلی و تحصیلی خود را در دارالترجمه انگلیسی ما انجام دهند. لازم به ذکر است به دلیل اینکه برای مثال کشور کانادا دارای 2 زبان رسمی می‌باشد. بنابراین هم ترجمه پروانه مطب به انگلیسی و هم به فرانسوی انجام می‌شود.

ترجمه پروانه مطب به آلمانی

بسیاری از پزشکان علاقه‌مند هستند جهت همکاری با پزشکان آلمانی در کشور آلمان اقدام به تأسیس مطب و یا همکاری دوجانبه اقدام به اخذ ویزا از طریق سفارت نمایند. لازم به ذکر است درصورتی‌که نیاز به ترجمه مدارک خود به زبان آلمانی در دارالترجمه آلمانی دارید این خدمات توسط مترجم رسمی و با تجربه در تیم درسا در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

هزینه ترجمه پروانه پزشکی

هزینه ترجمه رسمی مدارک پزشکی از جمله پروانه مطب به‌صورت قانونی با تعرفه کانون مترجمان رسمی قوه قضاییه انجام خواهد شد. لازم به ذکر است ترجمه انگلیسی و رسمی پروانه پزشکی با قیمت 45000 تومان انجام می‌شود. درصورتی‌که نیاز به استعلام دقیق و بروز این تعرفه برای زبان‌های غیرانگلیسی و سایر خدمات را دارید می‌توانید در هر لحظه از شبانه‌روز با کارشناسان ما از طریق شماره‌های درج شده در سایت و یا بخش گفتگوی آنلاین در تماس باشید.

جمع‌بندی

اگر نیاز به دریافت ویزا دارید و می‌خواهید پروانه طبابت خود را به‌عنوان یکی از مدارک شغلی به سفارت ارائه دهید. لازم به ذکر است این خدمات به نحو احسن در دارالترجمه درسا انجام می‌شود. از طرفی بد نیست بدانیم برخی مدارک مکمل دیگر برای صدور ویزا نیز موردنیاز است که از جمله دانشنامه تحصیلی خواهد بود. ترجمه پروانه دائم پزشکی، پروانه تأسیس داروخانه‌ها همگی ازروی اصل مدارک انجام می‌شود. لازم به ذکر است اصل پروانه بایستی با مهر و امضای قانونی وزارت بهداشت بوده و از طریق سازمان نظام‌پزشکی صادر و دارای اعتبار باشد.

نوشتهٔ پیشین
ترجمه کارت بازرگانی
نوشتهٔ بعدی
ترجمه رسمی گواهی فوت

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست