ترجمه مقاله فرانسوی - دارالترجمه رسمی درسا
ترجمه مقاله فرانسوی

ترجمه مقاله فرانسوی

یکی دیگر از خدماتی که در دارالترجمه درسا قابل انجام است. ترجمه‌های تخصصی متون علمی به زبان فرانسوی خواهد بود. امروزه زبان فرانسوی به‌قدری اهمیت دارد که به‌عنوان یکی از زبان‌های رسمی در سازمان ملل متحد شناخته می‌شود. بسیاری از علوم تخصصی به زبان فرانسوی در جهان منتشر می‌شوند. به همین خاطر است که فرانسوی را زبان علم و به نوعی تجارت می‌نامند. پس از زبان انگلیسی، فرانسوی به‌عنوان یک‌زبان تجاری نیز معنا پیداکرده است.

در حال حاضر در جهان بیش از 290 میلیون گویشور فرانسوی به زبان مادری و زبان دوم وجود دارند. جالب است بدانید بیش از 20 درصد از ساکنین اتحادیه اروپا به این زبان تکلم کرده و آن را به‌عنوان سومین زبان اروپا پس از انگلیسی و آلمانی می‌شناسند. اگر قصد ادامه تحصیل در کشور فرانسه و در دانشگاه‌های معتبر دارید و می‌خواهید ترجمه‌ای تخصصی را بر روی پروژه‌های خود انجام دهید بایستی از یک مترجم بومی فرانسوی کمک بگیرید. ما در دارالترجمه درسا قادریم بهترین خدمات ترجمه مقاله فرانسوی را به فارسی و یا بالعکس انجام دهیم.

ترجمه مقاله فرانسوی به فارسی در دارالترجمه

ترجمه‌های مقالات تخصصی در حوزه‌های مختلف علمی و دانشگاهی تنها بایستی توسط مترجم تخصصی صورت گیرد. ما قادریم انواع مختلف متون تخصصی ازجمله مقالات ژورنال در رشته‌های دانشگاهی مختلف را ترجمه نماییم. اگر دانشجو هستید و در رشته‌های دانشگاهی ازجمله رشته پزشکی، رشته حقوق، رشته کامپیوتر، حسابداری و سایر زمینه‌ها تحصیل می کنید و می‌خواهید مقالات و پروژه‌های دانشگاهی خود را در بسیاری از سایت‌های آی اس آی از فارسی به فرانسه و یا سایر زبان ها منتشر نمایید ما با استفاده از مترجم بومی و متخصص در رشته دانشگاهی شما خدمات ترجمه فرانسوی را باکیفیت تضمین‌شده ارائه خواهیم داد.

ترجمه مقاله فرانسوی توسط مترجم بومی

یک مترجم بومی به زبان فرانسوی قادر است چالش‌ها و نکات ظریف زبانی را درک کرده و به‌نوعی یک ترجمه کاملاً خلاقانه ارائه دهد. متون فرانسوی به‌مراتب دشوارتر از سایر زبان‌ها است. به همین دلیل انتقال کامل یک معنا و مفهوم متن به زبان مقصد بایستی آنچنان دقیق و عاری از خطا باشد که مخاطب هدف متوجه موضوع شده باشد. کلمات فرانسوی زمانی که به کلمات فارسی منتقل می‌شود پر از وام‌واژه‌های تخصصی است. به همین دلیل نمی‌شود بر روی نرم‌افزار ترجمه حساب باز کرد. حتی بهترین نرم‌افزارهای ترجمه آنلاین فرانسوی در جهان ممکن است در ترجمه برخی لغات تخصصی عاجز باشند. ما در دارالترجمه درسا تنها از مترجمان انسانی استفاده خواهیم کرد.

نحوه سفارش ترجمه مقاله فرانسوی

اگر برای اولین بار وارد سایت شده‌اید و می‌خواهید از خدمات دارالترجمه فرانسوی ما استفاده نمایید. برای انجام خدمات ترجمه‌های تخصصی کافی است ابتدا متن خود را در قالب استاندارد فایل Word و یا PDF برای ما ارسال نموده تا در کمترین زمان ممکن اعلام هزینه و زمان واقعی را انجام دهیم.

قیمت ترجمه مقاله فرانسوی به فارسی و بالعکس

اعلام هزینه و زمان واقعی و فوری همواره بایستی دغدغه تمامی افراد باشد. لازم است بدانید که معمولاً دو گزینه یکی حجم مطالب و دیگر زبان مقصد در اعلام هزینه و زمان مؤثر است. نکته مهم این است که شما عزیزان قبل از انجام ترجمه می‌توانید درخواست تست ترجمه نمایید تا بنا به نیاز نمونه ترجمه‌ای را قبل از سفارش دریافت کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره درج‌شده در سایت با کارشناسان و یا بخش گفتگوی آنلاین به‌صورت 24 ساعته ارتباط بگیرید.

نوشتهٔ پیشین
ترجمه مقاله ژاپنی
نوشتهٔ بعدی
ترجمه مقاله روسی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست