ترجمه رسمی گواهی امضا - دارالترجمه رسمی درسا
ترجمه رسمی گواهی امضا

ترجمه رسمی گواهی امضا

گواهی امضا به‌عنوان یکی از مدارک مهم خواهد بود که به درخواست متقاضیان برای اموری چون تأیید حساب بانکی مجازی ارائه می‌شود. لازم به ذکر است گواهی امضا یا تصدیق امضا بایستی توسط دفتر اسناد رسمی معتبر صادرشده و تحویل متقاضی گردد. طبق ماده‌قانونی 49 در دفتر اسناد رسمی صدور گواهی امضا را به‌عنوان یکی از وظایف اصلی سردفتران اعلام شده است؛ درصورتی‌که نیاز به ترجمه رسمی گواهی امضا دارید می‌توانید از طریق شماره‌های درج‌شده در سایت دارالترجمه رسمی درسا با کارشناسان ما ارتباط داشته و مشاوره رایگان بگیرید.

گواهی امضا چیست؟

زمانی که یک فردی برای انجام کارهای اداری ازجمله ضمانت شخص، رضایت از شخص، گرفتن کد اقتصادی شرکت‌ها، گواهی امضا برای ثبت برند، برای استخدام، برای ضمانت، برای اداره مالیات و یا برای بانک و حساب‌های بانکی اقدام می‌کند بایستی توسط دفترخانه اسناد رسمی امضای آن شخص تأیید و تصدیق شود. لازم به ذکر است فرآیند اخذ و یا صدور گواهی امضا بیش از 5 دقیقه زمان نخواهد برد. از طرفی بد نیست بدانیم اعتبار این گواهی موقتی نخواهد بود.

ترجمه رسمی گواهی امضا در دارالترجمه درسا با تاییدات

لازم به ذکر است درصورتی‌که نیاز به ترجمه تأییدشده توسط یک دارالترجمه رسمی رادارید بایستی بدانید گواهی امضای شما با شناسه سند و رمز تصدیق که اخذشده در سایت ثبت‌اسناد و املاک خواهد بود تایید شده و در صورت صحت اطلاعات ترجمه رسمی انجام می شود. لازم به ذکر است افرادی که متقاضی ترجمه گواهی امضا می‌باشند معمولاً برای اموری چون ویرفای حساب بانکی بین‌المللی ازجمله پرفکت مانی، ویرفای حساب وب مانی، حساب ارزی بین‌المللی و غیره از این خدمات استفاده خواهند کرد. درصورتی‌که نیاز به تاییدات کامل دادگستری و وزارت امور خارجه نیز می‌باشید اصل مدرک بایستی به همراه شناسنامه صاحب حساب و یا اسناد به دادگستری و وزارت ارسال گردد.

ترجمه گواهی امضا در دفترخانه

گاهی اوقات افراد در دفترخانه اسناد رسمی نیاز دارند از مترجم همزمان استفاده کنند. به همین دلیل ممکن است برخی اتباع غیر ایرانی بابت حضور در دفترخانه اسناد رسمی برای اموری چون اخذ گواهی امضا و تنظیم اسناد و قراردادها نیاز به مترجم رسمی خواهند داشت. دارالترجمه درسا قادر است در این زمینه نیز خدمات ارزنده‌ای به شما عزیزان ارائه دهد.

نتیجه‌گیری

یکی از مهم‌ترین درخواست‌ها برای ترجمه گواهی امضا تأیید کردن حساب ازجمله ویرفای وبمانی است. آن دسته از دوستانی که قصد تأیید دارند متونی که در بخش اینیشیال پاسپورت وبمانی می‌باشد را می‌توانند در دارالترجمه ترجمه نموده و درصورتی‌که نیاز به ترجمه برخی اسناد و مدارک می‌باشند نیز این خدمات توسط کارشناسان تیم درسا انجام می‌گردد.

نوشتهٔ پیشین
ترجمه رسمی کپی برابر اصل مدارک
نوشتهٔ بعدی
ترجمه رسمی پروانه وکالت

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست