ترجمه حکم بازنشستگی - دارالترجمه رسمی درسا

اگر به‌عنوان یک کارمند بازنشسته کشوری از حقوق بازنشستگی بهره‌مند هستید و قصد خروج از کشور را دارید و یا می‌خواهید از طریق سفارت کشور موردنظر اقدام به اخذ ویزا نمایید یکی از مدارک هویتی که ممکن است از شما به‌عنوان اثبات وضعیت درآمدی درخواست کنند. حکم بازنشستگی خواهد بود. ترجمه رسمی این حکم تنها ازروی اصل سند و ازروی سربرگ اصلی نهاد مربوطه انجام می‌شود. برای مثال اگر بازنشسته بیمه تأمین اجتماعی هستید مهر امور بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی به همراه سربرگ این حکم ضروری است. برای ثبت درخواست ترجمه رسمی حکم بازنشستگی کشوری می‌توانید از طریق سایت با شماره درج شده و یا چت آنلاین به‌صورت 24 ساعته با کارشناس مربوطه ارتباط برقرار نمایید.

ترجمه رسمی حکم بازنشستگی به همراه تأییدات

اگر می‌خواهید برای صدور ویزا به کشورهای خارجی اقدام نمایید و از شما مدارکی بخواهند بایستی این مدارک توسط یک دارالترجمه رسمی و مترجم قسم‌خورده ترجمه شوند. لازم به ذکر است ترجمه رسمی حکم بازنشستگی قابلیت تأییدات کامل دادگستری و وزارت امور خارجه را دارا است.

درصورتی‌که نیاز به تأییدات کامل دارید بایستی علاوه بر این مدارک برخی مدارک پشتیبان دیگری را برای اثبات وضعیت مالی خود ارائه کنید. برای مثال از جمله مدارک مستدلی که به همراه این مدرک ارائه می‌شود. دفترچه بیمه خواهد بود. اگر به‌عنوان یک فرد محقق با درجه تحصیلی بالایی از جمله کارشناسی ارشد بوده و به‌نوعی بازنشسته نیز هستید بایستی در هنگام ترجمه رسمی اسناد دیگری را از جمله دانشنامه خود را به دارالترجمه رسمی ارائه دهیم.

بسیار مشاهده شده افرادی که به دنبال اخذ ویزای توریستی هستند می‌تواند تنها به ترجمه مدارک توسط مترجم اکتفا کنند و نیاز به تأییدات کامل دادگستری و وزارت امور خارجه نخواهد بود.

ترجمه رسمی حکم بازنشستگی به انگلیسی

زمانی مدارک و اسناد رسمی به زبان انگلیسی توسط مترجم قسم‌خورده ترجمه می‌شوند که سفارت کشور موردنظر به آن زبان باشد. برای مثال اگر نیاز به ویزای کانادا جهت مهاجرت می‌باشید. باتوجه‌به اینکه کشور کانادا دارای دو زبان رسمی از جمله انگلیسی و یا فرانسوی هستند شما می‌توانید مدارک خود را هم به زبان انگلیسی و هم به زبان فرانسوی به‌صورت رسمی ترجمه نمایید.

بیشتر بدانید: ترجمه رسمی سابقه بیمه با تأییدات

ترجمه حکم بازنشستگی به آلمانی

ممکن است از طریق سفارت کشور آلمان اقدام به اخذ ویزای فوری نمایید. در مدارک ارائه شده برای اخذ روادید برخی مدارک شغلی از جمله ترجمه حکم بازنشستگی ذکر می‌شود؛ بنابراین اگر سفارت آلمان نیاز به ترجمه این مدارک به همراه تأییدات کامل را داشت این خدمات از صفر تا صد در دارالترجمه آلمانی قابل انجام است.

قیمت ترجمه حکم بازنشستگی

لازم به ذکر است قیمت‌های ارائه شده در دارالترجمه رسمی درسا دقیقاً مطابق با نرخ‌نامه کانون مترجمان رسمی خواهد بود. برای مثال قیمت ترجمه حکم بازنشستگی بزرگ به انگلیسی 50 هزار تومان و برای حکم بازنشستگی کوچک نیز 30 هزار تومان توسط مترجم قسم‌خورده دریافت می‌شود اما هزینه اخذ خدمات دفتری و تأییدات دادگستری و همچنین وزارت امور خارجه به‌صورت جداگانه طبق نرخ‌نامه رسمی محاسبه خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با ما در تماس باشید.

ترجمه فوری حکم بازنشستگی با کیفیت تضمین شده

اگر نیاز به قید فوریت دارید و زمان برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است. طبیعتاً مدارکی که نیاز به قید فوریت دارند در دسته خدمات ویژه قرار خواهند گرفت. ما در تیم درسا قادریم هم در مرحله ترجمه توسط مترجم و هم در مرحله تأییدات قانونی قید فوریت را لحاظ کنیم.

نوشتهٔ پیشین
ترجمه سابقه بیمه
نوشتهٔ بعدی
ترجمه رسمی تقدیرنامه

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست