ترجمه کاتالوگ و بروشور - دارالترجمه رسمی درسا
ترجمه کاتالوگ

ترجمه کاتالوگ و بروشور

ارائه خدمات حرفه‌ای ترجمه کاتالوگ و بروشور برای تجارت شما اهمیت بالایی دارید. اگر به دنبال بازاریابی بالقوه و جذب مشتریان بیشتر برای آشنایی با خدمات و یا محصولات خود را دارید. بایستی بدانید یکی از زنجیره‌های اصلی در بازاریابی برون‌مرزی ترجمه کاتالوگ و بروشور بوده که فقط توسط مترجمان بومی و نخبه انجام می‌شود.

این خدمات بایستی به‌صورت بومی ترجمه شوند زیرا ممکن است برخی اصطلاحات در فرهنگ زبان مردم یک سرزمین با مناطق دیگر متفاوت باشد. ما معتقدیم خدمات ترجمه در این زمینه در حوزه‌های تجاری و اقتصادی شاخه‌های مختلفی دارد. گاهی اوقات ممکن است در کنار این خدمات ترجمه برچسب‌های محصول نیز انجام شود. اگر به دنبال ارائه خدمات به بیش 60 زبان دنیا را می‌باشید ما در کنار شما خواهیم بود.

اهمیت ترجمه کاتالوگ

اهمیت خدمات در این زمینه برای شرکت‌ها و کارخانه‌های تولیدی بسیار حیاتی است. همواره در طول تاریخ بسیاری از شرکت‌های بزرگ برای جذب مخاطب بین‌المللی اقدام به ترجمه بومی شعارها و متون تبلیغاتی خودکرده اند و از طرفی کاتالوگ محصولات و خدمات را به زبان رسایی ترجمه نموده‌اند.

بسیاری از شرکت‌ها و تولیدکنندگان برای تبلیغ محصولات همواره سعی می‌کنند از شیوه‌های نوین بازاریابی استفاده کنند. لازم به ذکر است درصورتی‌که خدمات خود را در سطح بین‌المللی ارائه می‌دهید. ترجمه کاتالوگ محصولات برای معرفی خدمات امروزه به یک اصل تبدیل شده است.

شرکت‌های خارجی این امر را به‌عنوان یک خطی مشی اجرا می‌کنند اما همچنان بسیاری از شرکت‌های چندملیتی تنها به ترجمه چند کشور بسنده می‌کنند. موفقیت در تبلیغات محصول و خدمات برای هر مجموعه‌ای به‌عنوان یک افتخار به‌حساب می‌آید. ترجمه کاتالوگ به‌هیچ‌وجه نباید توسط یک مترجم معمولی انجام شود زیرا درصورتی‌که این خدمات داری ضعف و خطا باشد ممکن است به برند شما آسیب وارد شود.
نکته بسیار مهمی که جا دارد در این بخش آورده شود این است که به‌هیچ‌وجه نبایستی به نرم‌افزارهای ترجمه اعتماد کرد و توسط این نرم‌افزارها ترجمه‌های تخصصی را انجام داد. زیرا این کار از ریشه اشتباه خواهد بود. برای ترجمه این خدمات ما از مترجمان انسانی استفاده می‌کنیم.

ترجمه کاتالوگ به چه زبانی انجام می‌شود؟

لازم به ذکر است درصورتی‌که می‌خواهید خدمات محصول و یا اطلاعات آن را به چند زبان به‌صورت هم‌زمان و یا جدا از هم ترجمه نمایید ما با استفاده از تیم ترجمه‌های تخصصی و مترجمان نخبه این خدمات را در کمترین زمان ممکن است و با قیمت بسیار مناسب انجام خواهیم داد. رضایت مشتریان ما برگ افتخاری است برای ارائه خدمات در زمینه‌های بازاریابی و تخصصی. به همین دلیل ما با اطمینان کامل از انجام ترجمه‌های تخصصی محصولات شما قادریم آنها را به بیش از 60 زبان ترجمه کنیم. به طور مثال اگر نیاز به ترجمه کاتالوگ به انگلیسی، آلمانی، عربی، اسپانیایی، چینی و غیره را دارید می‌توانید قبل از پرداخت هرگونه هزینه‌ای تنها با یک تماس با کارشناسان مشاوره رایگان دریافت کنید.

بیشتر بدانید: خدمات ترجمه انگلیسی

قیمت ترجمه کاتالوگ و بروشور

همان‌طور که اشاره کردیم این خدمات در دسته خدمات ترجمه‌های تخصصی قرار دارد. زیرا برخی محصولات برای ترجمه توضیحات نیاز به تخصص دارند. برای مثال اگر یک دستگاهی را تولید می‌کنید و می‌خواهید آن به برخی از کشورها معرفی شود. مسلماً مترجم بایستی به قطعات و بخش‌های این دستگاه آشنایی داشته باشد تا بتوانید یک ترجمه دقیق انجام دهد. قیمت ترجمه کاتالوگ و بروشور محصولات توسط مترجم تخصصی اعلام می‌شود. جهت استعلام دقیق قیمت‌ها می‌توانید به‌صورت 24 ساعته با بخش پشتیبانی و یا شماره‌های درج شده در سایت دارالترجمه رسمی درسا ارتباط بگیرید.

ما لیستی کاملی از مشتریان راضی در این زمینه را در اختیار داریم و بسیار خرسند خواهیم شد شما را در جمع آنها مشاهده کنیم. تمام تلاش ما به انجام خدمات کامل، دقیق و تضمینی خواهد بود.

ترجمه فوری کاتالوگ تضمینی

درصورتی‌که در برنامه‌های بازاریابی خود نیاز به ترجمه‌های فوری دارید و می‌خواهید باتوجه‌به محدودیت‌های زمانی پیش رو، از خدمات ترجمه دقیق و تضمینی ما استفاده کنید. دارالترجمه رسمی درسا با بیش از 15 سال تجربه در زمینه ترجمه کاتالوگ و بروشور بهترین مترجمان را برای این خدمات در اختیار دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

نوشتهٔ پیشین
دارالترجمه ترکی آذربایجانی
نوشتهٔ بعدی
ترجمه دادنامه و رای دادگاه

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست